kaartlegging dringend gevraagd

Gestart door polarseablue, oktober 31, 2010, 16:44:46 PM

polarseablue

sinds enige tijd leg ik lenormandkaarten in 4 rijen van 9. Ik schrijf dit op en zie dat ik telkenmale andere geg zie of iets anders interpreteer naarmate de tijd vordert (over vroegere leggingen dus) Iets dat telkenmale weerkeert is de dood van een vriendin. Ik krijg hier nooit duidelijke informatie over . kan dat ook een zus zijn ? Ze vertrekt eind deze week op avontuurlijke reis met haar man met wie het al een tijdje niet meer botert. We zorgen ondertussen voor de kinderen. Moet ik haar nu alarmeren en is mijn angst gegrond of verpest ik gewoon haar reis?
Wie wil kaartlegging doen. Is wel dringend

dameblanche

allereerst moet je duidelijkheid zien te verkrijgen welke persoonskaarten je voor je zus intrepeteert en welke voor je vriendin.
ik neem aan dat je de kist aantreft bij een persoonskaart.
het kan hier ook heel goed mogelijk zijn dat die vriendin haar vakantie gaat gebruiken om dingen los te gaan laten[kist]
zij kan dingen voor zichzelf gaan afsluiten en weer een nieuw begin maken in haa relatie.
kist kan dan ook aangeven dat zij denkt: zo nu kan het niet langer zo op deze manier en gaat dan keuzes maken.
ook kan er in hun relatie sprake zijn van machtspelletjes dat geeft dan ook de kist aan.
ik weet niet welke kaarten de kist dan weer omringen.
liefs dame blanche

polarseablue

ik neem kaart 9 daarvoor, alhoewel mijn zus een jonger pers is
op 1 rij liggen van li naar rechts
21-22-8-36-9-4-27-10-24

kan je me dat nog wat meer toelichten aub

dameblanche

de ruiker voor haar als pk duidt aan dat zij een enigzins koele vrouw is die functioneert vanuit het element water, communicatief en ratioeel is ingesteld. leeftijd maakt nix uit.
ik zie ook dat zij problemen heeft bij het maken van een keuze.
een keuze waarbij zij het gevoel heeftgeen kant uit te kunnen.
kruis geeft aan dat zij de gelegenheid wil om over haar relatie na te kunnen denken.
kist-kruis betekent hier dat er iets in haar gestorven is.
het huis geeft aan dat zij de huiselijke omstandigheden onder de loup gaat nemen.
zij gaat en beslissing nemen om te gaan kappen met tolerantie naar d.r man toe.
ik hoop dat je er iets aan hebt, en als je wil hou me op de hoogte
liefs dame blanche :)

polarseablue

bedankt voor je interpretatie
Ik hou je op de hoogte en hoop dat alles goed afloopt ondertussen