Hai Leeuwin,
Herinner je je nog wat ik een tijdje terug heb geschreven over een persoon in jouw omgeving?
Gaat dit over dezelfde?
1. Deze persoon voelt zich alleen en afgesloten van de buitenwereld.
2. Deze persoon redeneert momenteel vanuit het verstand. Vanuit het verstand blijft deze persoon hangen in de ellende welke vooral bestaat in de belevingswereld van deze persoon. Het hart van deze persoon verlangt naar andere dingen, een nieuw begin. Positieve groei en meer vertrouwen.
3. Deze persoon heeft de indruk zich anders te moeten voordoen. Maakt situaties anders om op die manier medeleven van anderen te kunnen krijgen.
4. Deze persoon heeft de indruk de macht te hebben over situaties en vertrouwt erop dingen zo te kunnen manipuleren dat het voor deze persoon altijd goed uitkomt (waarbij "goed uitkomen" voor deze persoon een negatieve ervaring is. Ehm moeilijk uit te leggen, ik bedoel dat negativiteit deze persoon goed uitkomt zo nu en dan en deze persoon ook op deze wijze de dingen manipuleert).
5. Deze persoon krijgt vaak zat de kans aangeboden uit de situatie waarin deze persoon zich bevindt te stappen maar dit lukt niet. Het verstand werkt tegen. Dit raakt deze persoon gevoelsmatig heel erg (zie 2.)
6. De gedachte dat de ellende waarin deze persoon zich bevindt voornamelijk zelfopgelegd is is voor deze persoon moeilijk te verkroppen.
Ik ben bij deze legging uitgegaan van het idee dat de persoon waarvoor de legging is de ander is, niet jij persoonlijk.
Kun je je vinden in wat ik schrijf?
Liefs,
Deb
p.s. Goed bericht in de privemail