Wie wil mij helpen bij het uitleggen van een legging?

Gestart door Deb, oktober 12, 2010, 22:55:24 PM

Deb

Hallo iedereen,

Al geruime tijd leg ik tarotkaarten voor anderen en heel soms doe ik een legging op een eigen situatie.
Ik vind het voor mezelf vaak lastig omdat ik hier niet objectief insta.

Is er iemand die zijn licht wil laten schijnen over de kaarten die ik heb getrokken?

In het kort de situatie waarmee ik worstel/de vraag die ik heb:

Ik kom uit een heel erg donkere periode, als vanzelf was daar ineens het licht, zo helder dat ik het niet kan geloven.
Het voelt alsof er heel veel staat te gebeuren maar op de een of andere manier kan ik die positiviteit niet zo toelaten.
Heb een aantal onzekerheden over mijn werk -welke richting moet ik op- en verhuizen -gaat dit eindelijk lukken-.

Ik heb een keltisch kruis gelegd met de volgende kaarten:

1. Staven acht
2. Schildknaap van Kelken
3. Zwaarden acht
4. Kelken twee
5. De Ster
6. Kelken zes
7. De Hogepriester
8. Stevan acht
9. De Zon
10. De Magiër

Mocht k iemand anders kunnen helpen met een legging dan hoor ik het graag :)

Groetjes,

Leeuwin

Hoi Deb,

Dat het ineens licht werd door die donkere periode kwam waarschijnlijk omdat jouw zelfvertrouwen ineens behoorlijk toegenomen was (De Ster/De Zon). Ik kan me niet aan de indurk onttrekken dat je een of meerdere helderziende dromen hebt gehad die jou de weg naar je bestemmingsplan hebben gewezen.

Staven 8/Schildknaap van Kelken duiden er voor mij op dat je meer met mensen dan met computers wilt doen. Holistisch therapeut of de verzorging lijkt mij wel wat voor je. Ik denk dat jij heel goed in staat bent om een balans te vinden tussen betrokkenheid en afstand tussen mensen. Schildknaap van Kelken zegt mij dat je heel goed kunt luisteren, hetgeen heel belangrijk is voor een therapeut.

In de grond (Kelken 2) heb je een goeie verbinding met jezelf. Je hebt die in de loop der tijd ook gekregen door wat ik als allereerste schreef. Het kan zijn dat je nu onzekerheid voelt/positiviteit niet zo toelaat doordat Zwaarden 8 nu gaat opspelen.
Bij deze kaart dringen onbewuste angsten en/of complexen zich aan je op. Dit gebeurt om de laatste blokkades bij jou op te heffen zodat je beter in staat bent om een nieuwe start te maken. Een aanrader in deze is om je rustig te houden en veel te mediteren. Je hebt hard aan jezelf gewerkt. Je hebt afgerekend met dingen die niet goed voor je zijn en dat is niet altijd makkelijk geweest. Je kunt dit allemaal heel goed beredeneren maar gevoelsmatig ligt het soms nog wat moeilijk. Accepteer nu even van jezelf dat je je rust nodig hebt, ook al is dit moeilijk voor jou.

Kelken 6 zegt mij dat jij het verleden gaat loslaten zodat je je kunt voorbereiden op een nieuw begin (De Magier) Er breekt dan voor jou een nieuwe belangrijke levensfase aan.

Gelet op Kelken Aas/De Magier denk ik dat jij i.v.m een nieuwe liefde gaat verhuizen. Het is een plaats in een nogal waterrijk gebied. Volgens mij is het een kennis van vroeger die weer op je pad komt. Het is eerst een kennis en later (langzaamaan) meer.
De ontmoeting vindt toevallig plaats, misschien in een café of restaurant. Heb je belangstelling voor oude plaatsen/plekken? Want daar kan de ontmoeting ook plaatsvinden.

Liefs van Leeuwin



Deb

Hoi Leeuwin,

Ontzettend bedankt voor je antwoord!
En wauw, wat een overeenkomsten.

Kan ik je (via het forum) een privebericht sturen?

Groetjes,

Deb