Lieve mensen, wie laat zijn licht schijnen over deze relatie legging?

Gestart door Fenna, oktober 13, 2010, 15:07:15 PM

Fenna

Ik heb een relatielegging gedaan voor mijzelf en iemand voor wie ik gevoelens heb.
Dit kwam eruit:

1 Significator: Koningin van Zwaarden

2 (ik): Pentakels 3
7(hij): Aas van Kelken

6(ik):  Staven 6
3(hij): Staven 9

5 (ik): Kelken 7
4(hij): Ridder van Staven

Mijn dank is groot...

Leeuwin

Hoi Fenna,

1. Eerst voelde je nog helemaal niks voor die persoon. Hooguit beschouwde je die persoon als een kennis maar verder niet.

2. Van lieverlee heb je diepere gevoelens voor hem gekregen
7. En hij helemaal voor jou. Ook door zijn manier van doen zijn je gevoelens voor hem verdiept.

6+3. Zowel hij als jij moeten jullie liefdesremmingen overwinnen. Vooral hij pantsert zich nogal uit angst om gekwetst te worden.

4. Hij ziet het wel zitten om met jou meer te krijgen dan vriendschap maar pak dit voorzichtig aan. Gun hem de tijd om zijn pantser af te gooien door op een subtiele manier te laten merken dat je om hem geeft.

7. Geniet van je gevoelens en van elkaar. Als je hem hierin de tijd gunt dus niet te hard van stapel loopt dan komt het zeker in orde.

Liefs van Leeuwin

Fenna

Heel erg bedankt lieve Leeuwin!
Ik herken me er 100% in. Inderdaad voelde ik in het begin niets voor hem, was hij meer een kennis.
Maar gaandeweg is dit veranderd en ik vroeg mij al lange tijd af of dat wederzijds was omdat ik daarvoor wel veel aanwijzingen had. Ja dus.
Ik merk ook zeker dat hij heel voorzichtig en terughoudend is en iets moet overwinnen. Het klopt dat hij in zijn vorige relaties ook gekwetst is.
Maar het belangrijkste is dat hij ook wat voor mij voelt.
We doen zeker rustig aan, kunnen ook niet overhaasten.
Hij voelt zo goed voor mij, zo vertrouwd maar tegelijkertijd zo spannend.

Leeuwin

Ik hoop dat jullie nog heel lang heel gelukkig worden.

Heel veel liefs van Leeuwin :-* :-* :-* :-* :-* :-*