Wat moet ik nu legging...

Gestart door Luna, oktober 03, 2010, 19:02:07 PM

Luna

Lieve Mensen wie wil er kijken? Lieve Ricca zou jij misschien kunnen/willen kijken als je tijd hebt…?? en anderen ook heel graag...., als jullie tijd hebben.. :)

Wat wil de tarot mij vertellen had ik in mijn  hoofd. Wat moet/mag ik toch met mijn leven???

Ik legde als volgt; KK...Keltisch kruis

Kaart 1.   RIDDER zwaarden   (?)
Kaart 2. KONINGIN zwaarden    (?)

Kaart 3. SCHILDKNAAP pentakels (kwam er onderste boven uit gerold, hoewel ik niet aan omgekeerde kaarten doe/ gebeurd me tegenwoordig wel vaker)

Kaart 4. De DOOD     (Verleden is dat iets is geindigd, nou dat klopt wel, einde studie, overlijden moeder, alles eindigde voor mijn gevoel, nou niet alles, maar bij wijze van…)

Kaart 5. DE TOREN    (ja de Toren weer he, kijk er niet meer van op…mijn hand pakt hem toch steeds weer , hoe mysterieus de tarot)!!!!)

Kaart 6; Kelken 2     (mooie kaart voor toekomst, maar wat komt er nabij, wat herenigd weer? Hoe interpreteer ik het?)

Kaart 7; Zwaarden 3   (kaart voor mezelf, kan ik me helemaal in vinden)

Kaart 8 Kelken 10   (omgeving, zo’n mooie kaart, maar hoe moet ik dat zien?)

Kaart 9; Staven 3   (ook al eerder gehad, samen met Toren, zwaarden koningin, kelken 10, zwaarden 3, ik blijf vaak zelfde kaarten pakken)

Kaart 10; Zwaarden 6   (waar ga ik heen? Op reis? Is het een negatieve of positieve kaart? Het maakt me nu nieuwsgierig waar de reis naartoe gaat… terwijl dit de eindkaart is.
valt me op dat ik vorige keer kelken 8 had, ook een VERTREK-KAART... :-\ wat voor vertrek ik begrijp het niet zo..


PS; De kluizenaar zat er dus niet bij in deze legging, terwijl ik me wel zo voel. Ik had vandaag een verleden/heden/toekomst legging en daar kwam uit; Zegewagen (???? Voor verleden, vaag hoor) Magier voor Heden (huh??) en toekomst was de kluizenaar…


Liefs, nieuwsgierige Loes

We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Lies

Hoi Loes,

ik ga toch een poging wagen, er zullen hier veel meer mensen die het nog uitgebreider en mooier kunnen, maar ik ga een poging wagen  :)

Ik denk dat de tarot jou wil vertellen dat je eigenlijk misschien nog te veel emoties geen plekje geeft. Je snijdt jezelf af van je gevoel, en gaat voorzichtig verder in het leven. Wellicht is je duidelijk geworden dat het een mooi leer moment is om over je gevoel en emoties te praten, en daar weer van te leren. Ik denk dat het op dit moment allemaal een leerproces voor je is. In het verleden heb je veel dingen tot een eind moeten brengen of zijn veel dingen voor je geëindigd. Ik denk dat je dit gevoel nog niet een plekje hebt gegeven en het los hebt kunnen laten. De toren geeft aan dat je wellicht bepaalde emoties beter los kan laten :) Niet weg stoppen natuurlijk, maar verwerken en verder gaan. (ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan) Ik denk dat er daarna nieuwe dingen op je pad zullen komen, nieuwe uitdagingen, nieuwe kansen, je gaat nieuwe dingen ''ontmoeten'' misschien wel mensen?! De situatie aan het begin van het KK geeft al aan dat je door je emoties op dit moment je ook zo voelt. (zwaarden 3) Ik heb sterk het gevoel dat je een beetje slachtoffer voelt van je eigen gevoel. (excuseer mij als dit niet waar is) En ik denk nu juist van de omgeving dat ze je graag willen helpen. Ik heb het gevoel dat er mensen voor je open staan, ze willen je een plekje geven om over je gevoel te kunnen praten, of misschien wel anders. Maar nu heb ik ook weer het gevoel dat je het op een een of andere manier niet toe laat. Ik denk eigenlijk dat je heel graag uit deze situatie wilt komen, verder met het leven gaan en nieuwe kansen creëren. En de toekomst kaart, zwaarden 6 geeft je denk ik een reis aan naar een betere communicatie over je gevoel, naar het betere (je hebt dan je emoties en gebeurtenissen een plekje kunnen geven)

Ik denk dat jij je een kluizenaar voelt omdat je overdonderd bent door je gevoel, hoe jij je op dit moment voelt. Je kruipt misschien letterlijk weg, en gaat je rot voelen, terwijl er denk ik heel veel mensen zijn die je graag willen helpen!

Lieve Loes, ik heb geen idee of ik het aan het juiste eind hebt. Ik hoop dat ik jou wel iets van een verheldering heb kunnen geven. Neem mij het niet kwalijk als er dingen zijn die niet kloppen. Mocht je nog vragen hebben ..... stel ze gerust! Ik hoop voor je dat Ricca ook nog een poging waagt!

Liefs Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Laure

Hey Loes,

Als ik het zo op het eerste zicht bekijk valt het op dat de eerste 2 kaarten elkaar zowat tegenspreken qua dynamiek
- de Ridder wil er voluit voor gaan, mentale actie voert je mee naar verre horizonten;
- de Koningin zit stil op haar troon, mentale actie is beperkt tot hetgeen tot bij haar aan de deur komt.

De grote veranderingen van de Dood liggen in het verleden, nu acht je het tijd om iets nieuws op te bouwen, van 0 te beginnen als het ware. Weet je wàt je precies zou willen? Welke richting je uit wil? Van zodra je dat weet, kan je je aandacht en energie daarop vestigen. De staven 3 is de kaart van de ondernemer, soms zegt men over deze kaart dat "hij wacht tot de schepen de haven binnenvaren" (schepen die bvb. voor zijn economisch handeltje, zijn onderneming, belangrijk zijn).

Ik moet zeggen dat ik bij Zwaarden 3 aan verdriet denk dat vervolgens in Bokalen 2 (nabije toekomst) gaat helen; Bokalen 2 kan dus ook staan voor heling. Het is moeilijk voor mij om te weten wat Bokalen 2 precies brengt, omdat de vraag zo open is.

Vast staat dat Zwaarden 6 een mooie kaart is, ook al ziet ze er nog wat grijs en somber uit. Het zou best een moeder en haar kind kunnen zijn die verder reizen, die de rouwperiode (zwart) achter zich laten en varen naar de nieuwe toekomst (wit), misschien vandaar de mengeling van sferen (grijs). Het bootje is geen speedboat, maar de traagheid is nodig. De nieuwe toren die je bouwt vergt tijd.

Zo dat is al even snel, want ik ga slapen, nu...

Maar Loes, vind het zo jammer voor je dat je je zo opgesloten voelt... vooral dat het zo lang duurt... Wat gaat het heerlijk zijn dat moment at je rustig roeibootje opeens in een stroomversnelling komt, en dan watervallen, rrrooeeeetsj! Wieeeeoow

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zo allemaal voor jou

Leeuwin

Ik zal proberen om ook nog een poging te wagen ;)

Zwaarden Ridder wil onmiddellijk vooruit in het leven. Aangezien hij nog geblokkeerd wordt door Zwaarden Koningin wil deze ridder dat jij je los maakt van dingen die niet goed voor je zijn/niet meer bij je horen. Daarna kun je pas weer verder.
Dat overbodige/wat je in de weg staat blokkeert de weg naar het nieuwe begin (omgekeerde schildknaap van Pentakels).
In het verleden heb je veel los moeten laten (De Dood) Het kan zijn dat je de balans voor jezelf moet opmaken en voor jezelf moet noteren wat je nu het allerbelangrijkste vindt in je leven. Schrijf dat allemaal op en grote kans dat je al een stapje verder komt. Zelfs een klein stapje kan net dat duwtje in de goede richting zijn.

Kaart 6 is een goede kaart voor de toekomst maar als je nog niet met oude patronen hebt afgerekend kun je je (nieuwe) liefde voorbij laten gaan doordat je voor jezelf niet goed op een rijtje hebt wat je nu wilt.
Misschien een rare vraag maar heb je, met het oog op Zwaarden 3, last van een opgezet gevoel in je buik?

Ondanks je (liefdes) verdriet zullen er nieuwe kansen naar je toe komen (Kelken 10). Stel je niet uit onzekerheid te onafhankelijk op want anders kunnen mensen denken dat je niet wil ofzo.

Zwaarden 6 met Kelken 8 gecombineerd houdt een vertrek naar het nieuwe met weke knieen in. Enerzijds verlang je naar het nieuwe maar anderzijds vind je het doodeng.

Liefs van Leeuwin

Luna

#4
Lieve Mensen,

Heel hartelijk dank dat jullie naar mijn legging hebben gekeken!
Ik vind het echt heel fijn, want ik krijg er meer zicht op, op mijn proces enzo…

Lies; Ik vind dat jij goed kunt duiden hoor! Ik herkende er een hoop in.
Het is inderdaad zo dat ik alle emoties nog steeds moeilijk een plekje kan geven. Inderdaad is er van alles geindigd in mijn leven (de Dood).Ik vind het nog steeds moeilijk om “ergens” uit te komen, mijn veilige iets ofzo misschien wel een omgekeerde toren  ???)
Jij zegt dat er mensen voor me willen zijn en misschien is dat ook zo, maar toch klopt het ook dat ik mezelf heb afgeschermd van iedereen. Ik heb er heel erg voor gekozen om deze weg alleen te gaan, daarom legde ik misschien ook vaker pentakels 9 afgelopen jaar.
Het maakt me misschien wel sterk om het alleen te doen, al is het soms ook zwaar.
Je zegt ook dat ik me misschien slachtoffer van mijn gevoel zou kunnen voelen. Nu wil ik mezelf niet gauw slachtoffer noemen omdat ik denk dat alles een keuze is. Als ik mezelf zo zou noemen zou ik het ook zijn. Maar toch zit er een kern van waarheid in. Ik zou het dan benoemen als wat overgeleverd aan emoties, waar ik geen grip op heb.
Toch voel ik wel steeds meer dat ik naar buiten toe wil treden. Weer aan het werk wil gaan, of die stage gaan zoeken. Ik moet namelijk nog een half jaar stage lopen, vandaar.
Zwaarden 6, de reis om beter te kunnen communiceren, ik hoop het! Hartelijk dank Lies!

Doosje; Het spreekt elkaar inderdaad een beetje tegen, al zijn ze beiden van hetzelfde element; Zwaarden/ lucht is dat toch?Maar in die zwaarden Ridder (wat bewust is) herken ik me zeker wel in. Ik kan soms heel fanatiek zijn en er helemaal voor gaan, vooral binnen de opleiding. Dan treed ik heel assertief voor mezelf op, ga er 100% voor.
Ricca zei; Zwaarden Ridder trekt dus eigenlijk ten strijde tegen zijn eigen creatie,
Heel gek, maar daar voelde ik een soort herkenning, alsof je jezelf soms ook aanvalt, maar ik heb (nog) geen idee hoe of wat dat bij mij werkt. Ik herken een strijd in de zwaarden ridder, net als bij de koningin.
Oke, ik zal het eerlijk opbiechten  ::) er stond bij Ricca’s stuk ook; het kan aangeven dat je moet ophouden met vechten en over voorbarige conclusies en aanvals gedachten…
Ik denk dus weleens dat bepaalde leraren (degene die mij moesten beoordelen of ik stage wel/ niet gehaald had) moeite met me hebben, tegen me zijn…  :-\ Oeps…  :( . Dat ze mij oneerlijk behandelen omdat ik nu juist Loes ben, terwijl mijn wijze geest me zegt dat dit absoluut niet het geval is,maar dat ik zelf dingen verkeerd doe. Ik denk dat ze me vaak genoeg een leuke meid vinden met cappaciteiten,  maar dat ik gewoon zelf onzeker ben en nog veel moet leren ...Misschien door die assertieve houding van mij en ook een zeer sterke eigengereidheid. Ze zien me wel als sterk (blijkbaar vind ik het fijn als mensen me als sterk zien, ook wel weer Zwaarden koninginnen eigenschap) (want ik ga steeds maar weer door/ zwaarden Ridder) maar ik ga ook heel erg mijn eigen gang. Zo heb ik een aantal dingen gedaan wat eigenlijk niet kan. Mij uitschrijven uit de opleiding en in die uitgeschreven tijd toch een stage inhalen. Ik had een brief gehad waarin op een bepaalde manier duidelijk werd gemaakt dat het niet kon, maar ik deed oogkleppen voor. Mijn stagebegeleider had die brief ook gehad, maar ik ging heen alsof mijn neus bloedde. Ik doe dan geheel mijn eigen zin en kon het niet hebben dat mij regels werden opgelegt. Ik wilde die stage gewoon halen en niet tijdelijk stoppen en met mijn rouwproces bezig te houden (wat school mij geadviseerd had). Ze gaven mij ook andere adviezen die ik niet heb opgevolgd, ik wist immers zelf beter wat goed voor mij was. En nu zit ik ZO en ja wat moet ik vreselijk veel leren. Ik ben nu heel eerlijk, omdat ik denk dat deze inzichten me over mezelf verder helpen. Ik stel me kwetsbaar op, maar dat heb ik op de opleiding geleerd. Ik moet wel eerlijk tegen mezelf zijn en de zwaarden ridder is ook weer eerlijk en rechtvaardig. Ik kan fouten maken, maar ze ook toegeven. Ik had dus ook geen stagecontract laten tekenen (binnen hbo moet je alles zelf regelen/eigen verantwoordelijkheid) en dacht dit met terugwerkende kracht nog wel te kunnen doen. De leraren zijn in conclaaf gegaan en hebben besloten dat ik op een andere stageplaats een half jaar moet laten zien wat ik waard ben en dat ik professioneel kan handelen. En als ik dan nu zo nadenk denk ik; ze hebben misschien wel wat moeite met me, maar dat is ook wel logisch. Ik had zoveel verdriet om mijn moeder dat ik wel buiten bepaalde regels om kon. (nu had ik daar al vaker een handje van want bij het mbo liep ik ook tegen mezelf aan)wat geleerd moet worden herhaald zich , is goed op deze situatie van toepassing en pffff, het is best zwaar wat ik voor mezelf allemaal doe en waar ik me op een of andere manier in werk... /manouvreer... 8).
En dat zei Ricca in een legging, ; Tenzij je de lasten gebruikt als excuus om na te laten iets opbouwends met je leven te doen (een mogelijkheid die doorschemert in Bekers 7, maar die ik zeker niet zie in de zwaarden koningin terug zie.

Het is niet dat ik niets met mijn leven wil doen, maar het had hier met verantwoordelijkheid ontlopen te maken. Ik koos daar niet bewust voor, maar het ging vanzelf. Zoals iemand zei over een legging van mij; ik was meer bezig met een soort erkenning te krijgen, als me aan alle formaliteiten te houden. Het was gewoon teveel voor me. En stage naar behoren uitvoeren, aan je leerpunten werken (je wordt altijd met jezelf geconfronteerd bij sociale opleidingen , tot het bijna je neus en oren uitkomt). ::) :-\ :'(
Zwaarden Koningin; ik trek vaker deze Koningin in de loop der jaren zelfs. De andere koninginnen trek ik bijna nooit… Deze koningin staat voor; zelfbewustzijn, innerlijke kracht, maar ook moed. Vond ik mooi om te lezen. Ik associeer haar ook met pijn.. Ze schijnt “wijzer” uit een periode te komen en dat vond ik mooi om te lezen. Ze is onafhankelijk en daar kan ik me ook weer in vinden. Deze koningin voel ik me dus toch wel een beetje mee verbonden. Dat zij vaker verschijnt, zegt misschien ook wel iets.
Heel verhaal weer, maar wat kunnen de arche-types van de tarot een hoop aangeven qua menselijke houding en (afweer)mechanismen.

Fijn lieve Doosje wat je zegt over zwaarden 3 in combi met kelken 2 dat mijn verdriet gaat helen. Ik huil een hele hoop bij elkaar en ben heel bewust met het rouwproces bezig. Draai haar begravenismuziek, lees kaarten, kijk foto’s enz. dat moet toch wel wat opleveren zou je denken (raar gezegt, maar toch..). Ik werk er hard voor als je dat zo kan zeggen. Ik doe wat ik kan,zelfs rouwen..  en inderdaad maar hopen dat het bootje in een stroomversnelling komt, zo leuk gezegt, Roetzzzzzz Wieooooowwwww, doosje-talk, zo funnyyy…! Ik laat volgens mij duidelijk iets achter me en dat voelt goed bij de kaart. De kelken 8 in de andere legging wezen ook al op verder gaan…!

Leeuwin; Jij treft hem vaak ook in de roos met je duidingen. Ik herken me bijna in alles wel. Zwaarden ridder wil vooruit, maar voelt zich nog wat geblokkeerd. Ik weet helemaal niet zo goed wat nu echt belangrijk is in mijn leven, behalve de opleiding halen. Fijn dat ik nieuwe mensen kan leren kennen of een nieuwe liefde. Die kelken 2 en 10 zijn gelukkig mooie kaarten.
Ooit trok ik kelken 2 voor de breuk tussen mij en mijn beste vriendin en toen kwam de breuk goed, het is dus ook een herenigingkaart. Mijn vriend en ik zijn uit elkaar omdat ik ook een relatie er niet bij kon hebben. Ik heb mezelf van hem teruggetrokken en gezegt dat ik alleen verder ga. Misschien komt het weer goed tussen ons?
Last van een opgezet gevoel in mijn buik heb ik gelukkig geen last van, eerder van loszittende traantjes die maar doorgaan, meerdere keren per dag. En wat je zegt; een vertrek met weke knieen, nou zeker weten. Aan de ene kant wil ik graag, maar ik vind het inderdaad doodeng…

Liefs, Loes
:)



We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Leeuwin

Hoi Loes,

Wil je dat ik een legging voor je ga doen met de vraag of het weer goed komt tusssen jou en je vriend? Of dat jij die voor jezelf doet en de legging op dit forum plaatst?

Liefs van Leeuwin

Luna

Lieve Leeuwin,

Om eerlijk te zeggen; Ik durf niet...
Weet je waarom?
Als er negatieve kaarten uitkomen die er op zouden wijzen dat we beiden onze eigen weg gaan, dan ben ik bang echt depressief te worden, ik kan dat ene er net niet bij hebben.
terwijl anderzijds ik denk dat het wel goed komt...

Ik ben meer benieuwd welke kant het schip opgaat van zwaarden 6, of daar nog een vervolg op kan komen en als je die wilt leggen, heel graag :)

kan je de tarot eigenlijk vragen waar een vertek-kaart toe leidt want ik had er twee in de vorige legging ookal kelken 8 dus ben heel benieuwd..
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Leeuwin

Hoi Loes,

Dan doe ik voor jou een legging met de vraag welke kant gaat het schip op i.v.m Zwaarden 6. Ik weet niet of dat vandaag nog lukt maar morgen lukt me dat zeker wel!

Liefs van Leeuwin

Laure

"Nu wil ik mezelf niet gauw slachtoffer noemen omdat ik denk dat alles een keuze is. Als ik mezelf zo zou noemen zou ik het ook zijn. Maar toch zit er een kern van waarheid in. Ik zou het dan benoemen als wat overgeleverd aan emoties, waar ik geen grip op heb."
:o Mooi geformuleerd, dat!

Dat jij bang bent dat mensen iets tegen je hebben is voor mij super herkenbaar. Omdat ik zelf heel hartelijk ben in de omgang denk ik soms dat mensen mij niet kunnen uitstaan wanneer zij van nature terughoudend zijn.
Toch, er zijn ook gewoonweg wel jaloerse en pissige mensen - die bestaan. Gelukkig is het elixir d'amour het perfecte tegengif voor dergelijke verzuring. Wees gewoon jezelf. Ikzelf vind jouzelf alvast geweldig leuk!
En... een leraar wil jou natuurlijk iets leren... Een leraar is gevleid wanneer je iets van hem leert, en wanneer je dat ook toont. Oh, leraars, ze zijn zeer makkelijk te vleien! Ik wist als leerling perfect hoe ik leraars moest bespelen in dat opzicht, beetje tegendraads en eigenwijs doen, maar op het juiste moment toeslaan en zoete broodjes bakken... ben zelf ook lerares geweest. Mijn favo leerlingen waren diegenen die dit evenwicht wisten te bewaren tussen een beetje tegendraads zijn en dan opeens toch keigoed meewerken en appreciatie tonen. Ja een leraar wil geapprecieerd worden, wil dat jij zijn advies volgt, meer vraagt hij niet.

En als wij niet willen luisteren moeten we voelen.. alles zelf willen doen en nu zitten we uiteindelijk met de gebakken peren. Ik zit in hetzelfde schuitje, Loes... Het hangt allemaal van onszelf af, jong... Saturnus terugkeer door 4 misschien? Het heft in eigen handen nemen? Koningin Zwaarden kwam ook in mijn KK voor.
Zet die gast op de zwaarden 6 kaart op de eerstvolgende zandbank uit het schuitje en roei gewoon zelf verder, meid!

Nu ga ik maar snel verder werken
Liefs
doosje

Lies

Hoi Loes,

fijn dat er toch wat dingen overeenkomen met mijn uitleg.
Ik vond het fijn dat ik een poging kon wagen. En ook erg leuk om de reacties van andere te kunnen lezen.
Zo kan ik natuurlijk nog een hoop leren  :)
Succes met alles!

Liefs Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Leeuwin

*Loes*

Welke kant gaat jouw schip bij de Zwaarden 6 op.

1. Dit laat je achter je: Staven 7
2. Dit ook maar werkt nog wel door: De Ster
3. Hier ga je naartoe: Gerechtigheid
4. Dit staat je te wachten: De Dood
5. De les die je kunt gaan leren: Zwaarden Koning

1. De tegenstand die je nu van je omgeving ondervindt is verdwenen zodra dat schip van jou vertrekt.

2. Inmiddels heb je al veel meer zelfvertrouwen. Dit blijft nog een lange tijd doorwerken.

3. Je kunt dus teren op de wijsheid die je in je huidige leerproces hebt opgedaan. Je weet als nooit te voren wat goed voor jou is, waar je behoefte aan hebt en waaraan niet. Je zult dus eerder sterker dan zwakker in je schoenen gaan staan.

4. De Dood is de kaart van zeer ingrijpende veranderingen. Omdat deze kaart naast Gerechtigheid ligt, denk ik aan een ervaring op juridisch gebied. Vervelende juridische processen.

5. Ik voel koppigheid van jouw kant en een rechter die nogal onverbiddelijk is. Je krijgt overigens wel een goed advies van hem. In combinatie met De Dood kan het ook (ruzie om) een erfenis zijn. Helaas kan ik je daarover geen honderd procent garantie geven.
Als het om een erfenis gaat kun je wederom met jaloezie te maken krijgen.

Liefs van Leeuwin


Luna

Dank voor legging Leeuwin!

Fijn dat ik weer wat sterker in mijn schoenen kom te staan en wat meer zelfvertrouwen.
Het zal waarschijnlijk niet om een erfenis gaan, want die had mijn moeder niet, de erfenis die zij achterliet is de meest geweldige moeder in mijn hart! Een betere erfenis bestaat er niet voor mij :)

Er is wel wat gedoe rondom de opleiding. Bepaalde cijfers van alweer drie jaar geleden zijn niet doorgegeven door leraren. Echt heel erg vreemd. ::)

Nogmaals bedankt,
liefs, Loes :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Laure

Leuk dat Zwaarden Koning uit de legging van Leeuwin kwam als iets dat je ging leren - deze kaart ontbrak namelijk in je KK (Zwaarden Ridder- Zwaarden Koningin).

De globale indruk die ik krijg van al deze leggingen is dat je zelf het heft in eigen handen neemt en vecht voor je geluk. Dat je je enerzijds niet meer laat overdonderen, maar dat je je anderzijds ook niet meer laat verleiden tot het "ik-versus-de wereld" gevoel.

Dit heeft Leeuwin mooi uitgelegd. Ik vind het een mooie legging, voor sterke vrouwen die hun mannetje kunnen staan!

Leeuwin

Dank je Doosje!! 8) :)

Liefs van Leeuwin

Luna

#14
Lieve Leeuwin,

Ja nogmaals dank he, voor je legging!

Maar wat ik me afvroeg; Je zegt dat de dood voor ingrijpende gebeurtenissen staat, maar kan die ook voor een heel nieuw begin staan? Of nee, ik lees dat de dood voor zeer ingrijpende veranderingen staat.
Zelf beschouw ik de dood eigenlijk nooit als negatief, eerder als geheel Nieuw... De vlinder uit de cocon!
Kopie van internet;
Het betekent geestelijk gezien het sterven van het oude ego en het overgaan naar een hoger bewustzijn.
VERANDERINGEN; HET EINDE VAN HET OUDE EN DE GEBOORTE VAN HET NIEUWE
Het einde van een bepaalde cyclus of fase en tegelijkertijd het begin van een nieuwe. Bevrijding. Vernieuwing.


Ik vind het een mooie legging, maar begrijp alleen dat juridische niet met de dood en gerechtigheid.
Het enige is dat ik een half jaar stage over moet doen en verder zit ik niet in juridische kwesties, of hoe moet je dat noemen. En ik vroeg me af waar jaloezie uit te halen is bij de kaarten? Welke kaarten geven jaloezie aan dan, want ik heb het idee dat ik daar nooit zo mee te maken heb. Vooral omdat ik er zelf geen last van heb, ik ben blij wie ik ben en wat ik doe, hoe moeilijk het soms ook kan zijn. Ik kan me gewoon niet vinden in jaloezie en begrijp niet dat mensen dat zijn ::) ???

Ik heb nog best wat vragen over tarot en daar ga ik nu een nieuw topic over aanmaken.

Dank en Liefs, Loes :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!