Auteur Topic: Legging voor Klaproos.  (gelezen 1810 keer)

Lies

• Junior lid
  • **
Legging voor Klaproos.
« Gepost op: oktober 03, 2010, 14:43:55 pm »
Hoi Klaproos,

Zoals beloofd hier een legging voor jou! Mocht er dingen zijn die niet kloppen of niet waar zijn, sorry daarvoor dat is natuurlijk niet mijn bedoeling.

Ik heb voor jou een keltisch kruis gedaan, met als vraag : Hoe gaat mijn liefdesleven verder verlopen?

Kaart 1 : uitgangspositie = Kluizenaar
Kaart 2 : dit doorkuist de uitgangspositie, of wat er nog bij komt. = Staven 2
Kaart 3 : dit is al helder = De magier
Kaart 4 : dit speelt onbewust ook mee = De Gehangenen  
Kaart 5 : recente verleden = Staven 8
Kaart 6 : de nabije toekomst = Zwaarden 4  
Kaart 7 : houding van de vraagsteller = Staven 9  
Kaart 8 : de omgeving = De geliefden
Kaart 9: hoop/wens/angst = De zon
Kaart 10 : de toekomst op langer termijn = De dwaas

Wat mij eigenlijk al opviel aan het gesloten deck, (matigheid en bekers 4) weerspiegeld zich ook in de legging. Door het terug trekken op het dit moment, en je evenwicht weer terug te vinden mis je denk ik op dit moment kansen. Ik wil niet zeggen dat het kansen zijn op een relatie, maar wel kansen in de zin van contacten, denk ik. Ik denk door alle gebeurtenissen dat je je eigen hebt terug getrokken. Ook niet vreemd, het werd je te veel. (de Kluizenaar) Eigenlijk doet staven 2 daar nog eens een schepje boven op. Door je positie op dit moment, sluit je jezelf af van alles. Eigenlijk weet je al heel goed wat je wel en niet wil. Je hebt denk ik een grote mate van zelf bewustzijn. Misschien geeft dat soms een beetje het gevoel dat alles wel ok gaat en is. Na zo rustige periode. (de Magier) Ik denk alleen dat er nog situaties zijn, van vroeger die nog wel een rol spelen op dit moment. Maar je denk ik nu nog niet zo bewust van bent. Vroeger is er veel gebeurd, gebeurtenissen zijn snel verlopen. (staven 8 ) Dit kan denk ik ook het gevolg zijn van het terug trekken. Wellicht weer een gevoel van controle hebben? Ik denk dat de nabije toekomst een vervolg is van de huidige situatie. Het ‘’herstellen’’ van een periode van veel gebeurtenissen. (zwaarden 4) En eerlijk gezegd denk ik dat hier ook een beetje je eigen houding ermee te maken heeft. Je eigen onzekerheid/angst. Dus ik denk dat daar een gevolg van zelfbescherming is aan verbonden. Ik denk dat de Geliefde staat voor de relaties die je achter de rug hebt. Ik denk dat er best relaties tussen hebben gezeten waar je echt om gaf/geeft. Ik denk dat de wens is om weer in het leven te staan wat relaties betreft als hoe je er eerst/vroeger in stond. Dat je eigen weer kan overgeven aan de liefde. (De zon). Ik denk dat de toekomst staat voor nieuwe mogelijkheden, nieuwe dingen die op je pad zullen komen. (na een periode van herstel en rust.) En ik denk ook dat het erg belangrijk is om eerst alles een plekje te geven. Wie weet komt er dan weer een nieuw iemand op je pad hihi. Verder durf ik daar (nog) geen uitspraak over te doen.

Ik hoop dat ik je een goede uitleg heb kunnen geven. Ik vond het een lastige legging. Ik ben erg benieuwd naar je reactie! Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel.

Heel veel liefs van Lisa.

« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2010, 16:07:58 pm door Ricca »
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

klaproos1945

• Master lid
  • nacht in blauw
    • klaproos1945
Re:Legging voor Klaproos.
« Reactie #1 Gepost op: oktober 03, 2010, 14:53:54 pm »
ik ben verast door je legging
zelf vind ik het spijkers met koppen slaan
ik heb het snel even door gelezen maar kan op het
moment niet reageren hartelijk dank voor je legging
lieve lisa

ps. ik hoop dat hier nog meer reactie op komen