Hoi Ricca,
Wat lief dat jij ook even de tijd hebt genomen om naar mijn legging te kijken! Ik denk dat ik jou uitleg zeker goed kan gebruiken naast al het positieve wat hier eigenlijk staat. Natuurlijk wil ik het liefst alleen maar van het positieve uitgaan, en horen wat ik wil horen. Maar ook de andere (mindere) dingen van de kaarten zijn zeer zeker belangrijk. Ik heb dit zeker nodig om eigenlijk in mijn rugzakje te stoppen in het ''nieuwe'' avontuur/tijdperk waar ik nu in ga of misschien wel sta. Geduld is eigenlijk het aller belangrijkste en daarbij zeker bij jezelf te blijven. Mij niet van de kaart laten brengen wat andere ervan denken of vinden. En ik denk nogmaals dat het ook heel belangrijk is dat hij zich niet gedwongen voelt. Leeftijd speelt een grote rol, vooral bij hem. Hij is en blijft een beetje ''het mannetje'' die er goed bij wilt horen, en goed voor de dag wilt komen. En veel jonger meisje past dus eigenlijk niet bij hem. Ik ben ervan overtuigd als ik mezelf ben en blijf, mijn geduld goed weet te houden, mij niet van de kaart laat brengen wat andere allemaal denken en vinden, komt het denk ik allemaal wel goed. Goede vrienden van elkaar zijn is misschien zelfs nog meer waard dan die ene man waarnaar je verlangt, of graag wilt hebben misschien. We zullen zien hoe dit gaat lopen, ik ben echt heel erg benieuwd. Bedankt Ricca!
Liefs Lisa.