Auteur Topic: Wie heeft er tijd om een legging te doen betreffende mijn moeder  (gelezen 2311 keer)

Bianca

• Gast
Wie heeft er tijd om een legging te doen betreffende mijn moeder
« Gepost op: oktober 03, 2010, 09:11:31 am »
Hoi allemaal,

Even een stukje vooraf.

Ik ben 10 jaar geleden verhuisd en ben enigst kind. Mijn ouders hebben geen rijbewijs dus heel veel zien zat er niet meer in. We bellen wel bijna iedere dag, de ene keer wat langer dan de andere keer. Ik heb wel mijn rijbewijs, maar door mijn werk en 2 kids die naar school moeten lukt het niet zomaar om even in de auto springen voor een lekker bakkie koffie.

Nu had ik dus eergisteren mijn vader aan de telefoon en die vertelde mij dat mijn moeder "nog" steeds ziek was.
Ik een beetje onder de indruk, want ook mijn moeder had niets gezegd.
Nu was de dokter langs geweest en ze moest bloed laten prikken. Het ziekenhuis belde op en ze moet dinsdag opgenomen worden. Als ik vraag wat er dan uit het bloed prikken is gekomen weet ze het eigenlijk niet precies en mijn vader ook niet. Snap ik ook wel weer want je verwacht het natuurlijk niet.

Ik heb er niet een al te goed gevoel bij. En ben ook erg onrustig.
Nu is mijn vraag wie kan er een legging voor mij doen die mij wat meer duidelijkheid kan geven?

Alvast bedankt.

Groetjes Bianca

Xuma

• Master lid
Re:Wie heeft er tijd om een legging te doen betreffende mijn moeder
« Reactie #1 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:49:40 am »

Ik kan mij voorstellen dat je ongerust bent Bianca.
Misschien is het een goed idee om de huisarts van je moeder te bellen cq een afspraak met hem/haar te maken, de situatie uit te leggen en te vragen naar meer informatie ?
Hetzelfde zou je kunnen overwegen tav van het betreffende ziekenhuis.

Ik wens je veel sterkte,
:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Bianca

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 03, 2010, 10:52:53 am »
Hoi Xuma,

Bedankt voor je reactie.
Ga inderdaad maar even de huisarts bellen. Dan wordt het misschien wat duidelijker.

Wordt vervolgd

Groetjes Bianca

Lies

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: oktober 03, 2010, 18:52:55 pm »
Hoi Bianca,

wat een vervelende situatie voor je zeg!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wilt. Wat wil je graag precies van de tarot weten?
Nu wil ik je niet ontmoedigen, of een slecht gevoel aanpraten .... maar dokters hebben natuurlijk altijd een beroepsgeheim. Ze mogen nooit zomaar informatie aan 3e geven, zonder toestemming van de patiĆ«nt zelf. Is het geen idee om met je moeder naar de dokter te gaan? Of met je vader? Zo kan de dokter het aan jou uitleggen, maar ook aan je vader. Ik denk dat het voor je ouders ook belangrijk is als ze goed van op de hoogte zijn wat er nou precies gaat gebeuren en wat er aan de hand is. Probeer ook op de hoogte gebracht te worden door het ziekenhuis. Meestal gaat dat wel via een contactpersoon .... geef gelijk aan dat je graag van alles op de hoogte gehouden wilt worden.  :)
Ik hoop dat ik je niet al te erg hebt ontmoedigd .., erg veel succes!

Liefs Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Leeuwin

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2010, 00:40:41 am »
HEEL VEEL STERKTE BIANCA!!

Bianca

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: oktober 07, 2010, 09:19:20 am »
Hallo Lies,

Nee hoor je hebt me niet ontmoedigt.
Bedankt voor je reactie.
Ondertussen heeft het allemaal een rare wending gekregen.
De dokter in het ziekenhuis wist niets af van mijn moeder en ze was dus dinsdag middag alweer thuis. Hij heeft wel 10 x excuses gemaakt omdat dit natuurlijk niet had mogen gebeuren.
Ze heeft bloed geprikt en moet dat nog een paar keer doen.
Als het allemaal te hoog blijft moet ze terug naar de dokter in het ziekenhuis voor verdere onderzoeken,
Kan allemaal raar gaan.
Vandaar mijn rare voorgevoel denk ik.

Wordt vervolgt.........

Groetjes Bianca