Auteur Topic: Sorry ....  (gelezen 5763 keer)

Lies

• Junior lid
  • **
Re:Sorry ....
« Reactie #15 Gepost op: oktober 02, 2010, 13:59:02 pm »
Mensen bemoeien zich met jullie leeftijdsverschil ??? Ik dacht dat leeftijd allang niet meer uitmaakte, dat het erom gaat of de band met een bepaald persoon goed is. Het bezwaar tegen jullie leeftijdsverschil vind ik dus tamelijk ouderwets. ::)
Ga dus inderdaad voor 100% voor hem. Uiteindelijk ben alleen jij degene die met hem door het leven moet gaan.

Is hij degene geweest die de zich het meest heeft laten beinvloeden door jullie omgeving?

Desnoods neem jij het initiatief en stap jij op die mensen af. Zeg hen dat ze zich niet moeten bemoeien met dingen die hun zaken niet zijn.

Hoi Leeuwin,

Het is inderdaad heel jammer dat sommige mensen zich negatief uiten over ons leeftijdsverschil. En helaas is hij ook de gene die zich daar het meest van aan trekt. Hij is eigenlijk een beetje te ''arrogant'', zou je bijna zeggen om zijn gevoel over te geven aan mij. Dus eigenlijk houd wel degelijk wat afstand. Maar buiten alles, als we gewoon contact hebben is het wel heel liefdevol en uitdagen etc. Ik ga zeker mij niks meer aantrekken van wat andere vinden of denken. En wie het er niet meer eens is, die kan zich ook maar beter niet meer met ons bezig houden. Keuzes maken .... daar zal het op neer komen, en niet te vergeten ... in jezelf blijven geloven  :)

Liefs Lisa.
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2010, 14:45:20 pm door Ricca »
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Lies

• Junior lid
  • **
« Reactie #16 Gepost op: oktober 02, 2010, 14:02:27 pm »
Hoi Scathach ,

welkom op het forum!!
Bedankt voor jou uitleg van deze legging. Ik herken zeker heel veel dingen in jouw uitleg over deze situatie. Ik ben er echt een heel eind mee opgeschoten. Je hebt echt in heel veel dingen gelijk. Je zou zeggen, je slaat spijkers met koppen  ;) Heel erg goed gedaan! Dankjewel!

Liefs Lisa.
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2010, 14:46:17 pm door Ricca »

Lies

• Junior lid
  • **
« Reactie #17 Gepost op: oktober 02, 2010, 14:06:01 pm »
Hoi Doosje,

Ook jij hebt gelijk. Hij gaat zeker heel respectvol met mij om. En ook zeker heel voorzichtig. Ik moet inderdaad wachten op hem .... Ik ga hem laten zien wie ik ben, en hoe ik ben. Gewoon de echte Lisa. En dat dan zonder hem de intentie te geven dat ik een relatie wil. Als ik hem toon wat ik eigenlijk wil, loopt hij weg. Hij wil absoluut niet gedwongen of gestuurd voelen. Je zou bijna zeggen dat ik hem met zijde handschoentjes moet aanpakken. Vroeger ben ik daarmee in de fout gegaan om eigenlijk andere op hem af te sturen, daar heb ik van geleerd. We gaan nu op een rustige en respectvolle manier met elkaar om, zonder ook maar iets van elkaar te verlangen of te verwachten. Geduld  :)

Liefs Lisa.
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2010, 14:47:06 pm door Ricca »

Lies

• Junior lid
  • **
« Reactie #18 Gepost op: oktober 02, 2010, 14:12:43 pm »
Hoi Ricca,

Wat lief dat jij ook even de tijd hebt genomen om naar mijn legging te kijken! Ik denk dat ik jou uitleg zeker goed kan gebruiken naast al het positieve wat hier eigenlijk staat. Natuurlijk wil ik het liefst alleen maar van het positieve uitgaan, en horen wat ik wil horen. Maar ook de andere (mindere) dingen van de kaarten zijn zeer zeker belangrijk. Ik heb dit zeker nodig om eigenlijk in mijn rugzakje te stoppen in het ''nieuwe'' avontuur/tijdperk waar ik nu in ga of misschien wel sta. Geduld is eigenlijk het aller belangrijkste en daarbij zeker bij jezelf te blijven. Mij niet van de kaart laten brengen wat andere ervan denken of vinden. En ik denk nogmaals dat het ook heel belangrijk is dat hij zich niet gedwongen voelt. Leeftijd speelt een grote rol, vooral bij hem. Hij is en blijft een beetje ''het mannetje'' die er goed bij wilt horen, en goed voor de dag wilt komen. En veel jonger meisje past dus eigenlijk niet bij hem. Ik ben ervan overtuigd als ik mezelf ben en blijf, mijn geduld goed weet te houden, mij niet van de kaart laat brengen wat andere allemaal denken en vinden, komt het denk ik allemaal wel goed. Goede vrienden van elkaar zijn is misschien zelfs nog meer waard dan die ene man waarnaar je verlangt, of graag wilt hebben misschien. We zullen zien hoe dit gaat lopen, ik ben echt heel erg benieuwd. Bedankt Ricca!

Liefs Lisa.
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2010, 14:47:54 pm door Ricca »