Wie wil er even meekijken, soms lastig als het voor jezelf is

Gestart door meissie, september 14, 2010, 20:29:19 PM

meissie

Ik heb een lenormand legging gedaan voor mezelf met de vraag of ik moet gaan samenwonen met mijn vriend. Dit heeft hij gevraagd.
Toch is het altijd lastig voor mezelf, leg daarom ook niet vaak kaarten voor mezelf, dan spelen er ook andere gevoelens en gedachten mee. Dit is best een grote beslissing, dus ik hoop dat jullie even mee willen kijken.

Ik heb de PK en de ring eruit gehaald en nast elkaar gelegd.
Daarboven 31 - de zon, 30 - lelie en 15 - beer.

Wat is jullie mening/gevoel over deze combinatie en het antwoord op mijn vraag?

Bedankt alvast!

Leeuwin

Ha meissie,

Ik heb het gevoel dat je in principe wel wilt samenwonen maar nu nog niet. Ik krijg ook het gevoel dat je geen nee durft te zeggen tegen je vriend. Kan hij nogal dominant zijn?

Heel veel liefs van Leeuwin

meissie

Is dat jouw gevoel of hoe je de kaarten interpreteert?

Het is vrij snel om samen te gaan wonen, dus ik had het zelf nog niet voorgesteld. Maar het voelt het aan alle kanten goed met hem, dus gevoelsmatig zie ik geen reden om het niet te doen. Meer m'n verstand die denkt dat het misschien te snel is, maar ja, daar zijn toch eigenlijk geen regels voor, dat is voor iedereen anders.

Mijn vriend is niet echt dominant, wel duidelijk over zijn gevoel en wat hij wil enzo. Hij laat de keuze dan ook aan mij en ook als ik het nog niet wil, dan vindt hij dat prima.

Leeuwin

Hoi Meissie,

Je schrijft dat je een mening/gevoel over deze kaarten wilt hebben dus voelen of denken moet niet zoveel uitmaken toch?

De Zon staat voor autoriteit/eigen wil. In combinatie met de PK en de ring betekent in dit geval het willen bekrachtigen van jullie verbintenis. De lelie staat voor vriendschap, niet voor een relatie. Daarom dacht ik dat je samenwonen nu nog te vroeg vindt. De Beer staat voor rust, in dit geval een stille kernachtige wil maar uit ervaring weet ik dat er nogal eens jaloezie in het spel is als de Beer verschijnt. Dat heb ik nogal eens meegemaakt bij mensen voor wie ik live kaarten leg.
Mocht het zo zijn dat ik je vraag niet duidelijk heb beantwoord vraag dan gerust verder.

Liefs van Leeuwin

meissie

Hoi Leeuwin,

Jaloezie kan ik niet plaatsen.
Onze relatie is wel vanuit vriendschap begonnen. Zou de lelie daarop kunnen slaan?
Ik vind het inderdaad wat vroeg, maar als je zo zeker van elkaar bent, kan het dan te vroeg zijn?
Dan is het rationeel en niet gevoelsmatig. Maar ja, toch een dilemma.

Zou je anders voor mij een legging erbij kunnen doen met tarot of lenormand? Misschien dat dat iets meer duidelijkheid geeft?

Bedankt!!

Leeuwin

Hoi Meissie,

Het kan zijn dat die lelie op jullie vriendschap slaat. Luister goed naar je gevoel. Als je gevoelsmatig aan samenwonen toe bent dan zeg ik: doe het gewoon.
Morgen doe ik een legging voor je goed?

Liefs van Leeuwin