Lieve Mensen,
Na deze legging ga ik een poos even geen tarot meer leggen. Meestal leg ik ook niet zo vaak als nu, maar ik zit zo in de rats betreft opleiding, stage en formaliteiten...
qua tarot; Ik word er een beetje huiverig van.
Wat is nu het geval?
Ik doe NOOIT aan omgekeerde kaarten omdat het mij ingewikkeld lijkt. Het is al zo’n heel spel met 72 kaarten en dan worden het er 144…
Dus ik deed er gewoon nooit aan en nog twijfel ik, alhoewel (hoe moet je schudden als je ook aan omgekeerde kaarten doet? Alles door elkaar heen ofzo, dan heb je 50% kans op omgekeerde kaarten. Zijn het positieve kaarten dan worden ze omgekeerd dan minder zeg maar…??).
Maar goed.. wat was nou het geval? Ik deed nog 1x de legging met de vraag;
“Moet ik het derde jaar over doen?”.
Ik deed de legging (waaier) met de 7 kaarten. En wat gebeurd er? Bij toekomst komt er uit het niets een omgekeerde toren! Ik had de kaarten netjes en goed geschut, keurig rechtop en als enige draai ik de toren omgekeerd om. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Ik schud ze altijd rechtop, dus draai ik ze ook rechtop om. Maar die toren deed dus eigenwijs en net weer die toren!!
Gelijk moest ik denken aan Ricca, die al doorhad dat ik toen eerder al de omgekeerde toren had! Het lijkt alsof de tarot mij een duidelijke boodschap wil geven! Voel hier ook het grote verdriet. Want Ricca zei dat ik mijn gevoelens vasthoud en dat is ook zo. Maar daar kan ik niets aan doen. Ik ben geblokkeerd, het is zo zwaar allemaal, dat geeft ook weer de staven 10 aan in het heden!
De legging is als volgt, met de vraag dus; “Moet ik het derde jaar overdoen?”.
Kaart 1. Verleden Kelken 4
Kaart 2. Heden Staven 10 (weer 10 !!!) weer die staven 10 !!
Kaart 3. Toekomst OMGEKEERDE TOREN
Kaart 4. Antwoord Pentakels 9 (trek ik vaak voor mezelf)
Kaart 5. Energieen die de kaarten omgeven; Pentakels 7 (werk?)
Kaart 6. Hoop/Vrees De ZON !! Mooie kaart
Kaart 7 Resultaat Kelken 6 (vage kaart?)
Nu weet ik het helemaal niet meer te interpreteren. Ze zeggen weleens dat je niet te vaak voor 1 vraag moet leggen. Maar die omgekeerde toren voor de toekomst vind ik toch wel vrij apart.
En dan die kelken 4 en 6 EN pentakels 7 en 9…
Het is opvallend dat ik 3 kaarten hetzelfde leg als 2 weken geleden. Namelijk Pentakels 9 , Staven 10 en de omgekeerde TOREN. Wat is tarot toch een uniek gebeuren! Nam het al serieus maar het gaat me steeds meer verbazen en interesseren en boeien en en

Willen jullie nog een keer meekijken? Sorry voor het vele leggen wilde ik bijna (tegen mezelf hihihi) zeggen.
Liefs ,
Loes

Zou ik het derde jaar nu over moeten doen, zelf heb ik echt geen flauw idee meer…
Op internet las ik bij Kelken 6 oa; het ontvangen van een gift.... zou dit positief uitpakken als resulaat?