Auteur Topic: wie wil voor mij een legging doen?  (gelezen 1890 keer)

valloch

• Gast
wie wil voor mij een legging doen?
« Gepost op: september 06, 2010, 17:21:04 pm »
hallo ik ben valery ben 19 jaar
ik heb juist een relatie van 4 jaar achter de rug ,
waar ik nog steeds verdrietig om ben.
graag wil ik weten hoe het verder in de toekomst gaat

groetjes van een triestige kreeft

Leeuwin

• Gast
Re:wie wil voor mij een legging doen?
« Reactie #1 Gepost op: september 07, 2010, 01:40:50 am »
Hoi Valloch,

Ik heb voor jou een legging gedaan, genaamd het Keltisch kruis.

1. Situatie: De Maan
2. Obstakel: Pentakels 2
3. Eerste ontwikkeling: Zwaarden 3
4. Fundament: De Keizerin
5. Verleden: Pentakels 9
6. Toekomstige ontwikkeling: Staven 9
7. Persoonskaart: De Zon
8. Omgevingskaart: De Hogepriesteres
9. Hoop en angst: Zwaarden 2
10. Uitkomst: Het Oordeel

Ik kan aan De Maan en Pentakels 2 zien dat je nog steeds als het ware vol ongeloof bent over het feit dat je relatie uit is. Het verbaast me niet als je van je ex geen duidelijke uitleg hebt gehad over hoe en waarom. Of je vindt dit feit om andere reden(en) niet te bevatten.
Misschien ben je (ook) bang om geconfronteerd te worden met de ware reden(en). Dan word je in emotionele zin aangeraakt en dat kan kwetsend zijn.

Vooralsnog hoop je dat het nog goed komt (Pentakels 9 gecombineerd met Zwaarden 2).

Komt je ex nog wel bij je? Gelet op De Keizerin zou mij dat niet verbazen. Je hoopt heel misschien dat je je ex terug krijgt door aan te tonen dat je hele liefdevolle zorg kunt geven. Weet dat over niet al te lange tijd het besef tot je gaat doordringen dat het over en uit is tussen jullie (Zwaarden 3). Schijnbaar is jouw zorgzame kant hier niet de oorzaak van.
Als je wilt weten waarom je ex niet meer met jou verder kan kun je hem daar nadrukkelijk om vragen, mits je dit niet eng vindt natuurlijk.

Je zelfvertrouwen zal dan tijdelijk een deuk oplopen terwijl dat zeker niet hoeft, gezien het feit dat je De Zon als persoonskaart hebt. De Hogepriesteres op de omgevingsplaats zegt mij dat je hulp krijgt van een zeer invoelende vrouw. Hopelijk laat zij je zien dat je weer kunt worden zoals De Zon hier in deze legging. Ik wil bijna zeggen je hebt alles mee.

Dat blijft ook je toekomstige partner niet onopgemerkt (Staven 9 met Het Oordeel) want je zult een hele nieuwe mooie relatie krijgen in de toekomst!!

Ik vind dit een bijzondere legging omdat er veel dubbele kaarten in zitten. Je hebt twee drieén, twee negens,- en drie tweeén erin.
Drie tweeén heb ik vaak gezien bij mensen die hele goede relaties kregen, vooral nadat hun intieme relatie verbroken was. Twee negens kunnen aangeven dat je ook op het beroepsmatige vlak een positieve verandering ondergaat. Twee drieén wijzen je erop om alert te blijven op (andere) nieuwe mogelijkheden.

Heel veel liefs van Leeuwin