Auteur Topic: Wie wil de kaarten eens voor me leggen?  (gelezen 1685 keer)

Nymphea

• Gast
Wie wil de kaarten eens voor me leggen?
« Gepost op: augustus 28, 2010, 09:06:16 am »
Ik zou het heel fijn vinden als iemand de kaarten eens voor mij zou willen leggen om meer duidelijkheid te krijgen over bepaalde dingen die nu spelen in mijn leven/gevoelsleven.
Mijn dank is zeer groot.

Liefs,
Nymphea

Leeuwin

• Gast
Re:Wie wil de kaarten eens voor me leggen?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2010, 12:38:22 pm »
Hoi Nymphea,

1. Situatie: Staven 3
2. Obstakel: Kelken 10
3. Volgende stap: Kelken 7
4. Fundament: Pentakels 6
5. Verleden: Zwaarden 5
6. Toekomstige ontwikkeling: Pentakels 9
7. Persoonskaart: De Ster
8. Omgevingskaart: Staven 10
9. Hoop/vrees: Kelken 9
10. Uitkomst: Koning van Zwaarden

Zwaarden 5 met Kelken 9 gecombineerd zegt mij dat er iets op het relationele vlak iets is gebeurd wat er bij jou behoorlijk heeft ingehakt! Dit maakt dat je nu bang bent voor nieuwe relaties. Op de een of andere manier ben je bang dat je tekort komt en/of dat je jezelf niet mag zijn. Als je jezelf bent, ben je bang dat je wordt afgestraft.
Daarom wil je nu graag onafhankelijk zijn.

Staven 3 met Kelken 10 gecombineerd geeft dat ook aan: het niet willen opgeven van je zelfstandigheid. Deze kaartcombinatie geeft wel aan dat je het privé goed voor elkaar hebt. Kelken 10 geeft aan dat er toch heel langzaam het verlangen naar een ander begint te groeien, ook al vind je dat eng.

Pentakels 6 zegt mij dat je in het verleden wel veel hebt gegeven aan iemand maar weinig tot niets hebt ontvangen. Ik sluit niet uit dat je (ook) hierdoor een stuk voorzichtiger bent geworden in het geven aan mensen.

Door bovenstaande ontwikkelingen heeft je omgeving momenteel moeite met jou. Je omgeving/gezin (dit alles kan zich ook in het gezin afspelen) vindt je onbereikbaar. En/of ze denken dat jij een last op je schouders draagt die je zelf niet aankan. Ik zeg absoluut niet dat dit zo is hoor, ik schrijf nu dus alleen over je omgevingsstandpunt. Want zelfvertrouwen heb je in ieder geval wel (De Ster)

Ik zie aan Pentakels 9/Zwaarden Koning dat je op den duur helemaal voor jezelf gaat kiezen. Je kapt met hetgeen waar je absoluut geen genoegen meer mee neemt. Je zult daardoor enige last van je omgeving krijgen maar jou zal het opluchten. Je kunt dan weer met een schone lei beginnen!

Liefs van Leeuwin