Auteur Topic: een legging  (gelezen 3767 keer)

chanel

• Gast
een legging
« Gepost op: augustus 26, 2010, 20:13:56 pm »
Hi lieve mensen,

Is er iemand die een legging voor mij kan doen? Waar het precies om gaat is: Ik mijzelf afvraag waarom dingen gebeuren in je leven, zoals 2 x je baan verliezen (niet door eigen schuld) het gevoel hebben om steeds maar te vechten om stabiliteit, rust, een normaal leven zonder poespas, ben tevreden met wat ik heb maar altijd weer van voren aan te beginnen en nu weer terug bij af te zijn, is dit toeval, roep ik dit allemaal op mij af?? ben een positief mens, vraag niet veel van een ander of is dit nu pure pech. Dit zijn allemaal vragen die bij mij spelen en zoek naar antwoorden. Het leven is een leerproces en je leert als het goed van de dingen die je meemaakt of meekrijgt, op zich helemaal niet erg en heb best veel meegemaakt en ik zit hier nog steeds, maar de dingen die gebeuren krijg ik zo in mijn schoot geworpen en eigenlijk vraag ik hier helemaal niet om, want ik ben dan wel een vechter en doorzetter maar soms zie ik het eigenlijk niet meer zo zitten, want iets leuks in je schoot geworpen krijgen zonder dat je hierom vraagt zo ik toch eens keer lekker vinden, wat is het dan wat mij overkomt? Ben wel bekend met tarot en lenormand en jullie site als gast. Wie helpt mij? bedankt alvast! ??? :(

Chanel x

Leeuwin

• Gast
Re:een legging
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2010, 00:53:55 am »
Hoi Chanel,

Hierbij voor jou een KK-legging.

1. Situatie: Staven 2
2. Obstakel: Staven 6
3. Eerste stap: Zwaarden 7
4. Fundament: Koning van Zwaarden
5. Verleden: Koningin van Staven
6. Toekomstige ontwikkeling: Pentakels 8
7. Persoonskaart: Staven 4
8. Omgevingskaart: De Kluizenaar
9. Hoop/vrees: Koningin van Pentakels
10. Schildknaap van Kelken

Meteen viel Zwaarden Koning me in deze legging op. In de grond (hij ligt op de plaats van het fundament) weet jij diep in je hart best wat jij wilt en je bent ook goed in staat om hiernaar te handelen.
Zwaarden 7 geeft voor mij aan dat je je dat maar half bewust bent. Omtrent deze kaart kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat je je nog weleens onbegrepen voelt door mensen. Het kan ook zijn dat je het gevoel hebt dat mensen je wel of niet bewust een verkeerde spiegel voorhouden.

Gelet op Staven 6 sluit ik zeker niet uit dat mensen (een soort van) bang zijn voor jouw kracht en je (mede) daarom geniepige streken hebben geleverd. Ik voel namelijk ook een soort van gemeenheid door de omgeving. Dit alles heeft te maken met het feit dat je momenteel (Staven 2) gevoelens van onbehangen hebt. Misschien ook gevoelens van niet voldoen aan de norm van anderen.
Je hoeft hier niet verder op in te gaan als je dat niet wilt maar hebben mensen uit je kindertijd je vaak gezegd dat ze je lastig vonden?
Deze gevoelens van onbehagen maken je besluiteloos en/of drijf je daarom met de stroom mee, waardoor je bijvoorbeeld in banen/relaties of andere situaties komt die niet goed voor jou zijn of anderszins niet bij jouw levensbestemming passen. Doordat daarom die dingen jou overkomen word je vervolgens nog onzekerder.
Echter....je zou je leven véél meer in eigen hand kunnen nemen. Ik denk dat je versteld zult staan van hoeveel je eigenlijk in je mars hebt en hoe sterk je bent.

Staven 4, gecombineerd met Staven Koningin/Pentakels Koningin zegt mij dat er sterke veranderingen in je vriendenkring plaatsvindt: sommige gaan en nieuwe komen. Op zich gaat dit met niet veel gedoe gepaard maar ik waarschuw je bij deze voor roddel. Bij twee vrouwen in een legging (Staven Koningin/Pentakels Koningin) komt dat nogal eens voor. Dat is mijn ervaring tenminste.

De Kluizenaar geeft aan dat je mensen zult ontmoeten die je verder op weg naar je doel helpen. Je contacten zullen intenser worden.

Pentakels 8 met Schildknaap van Kelken zegt mij dat je langzaam maar zeker meer en meer je eigen weg gaat volgen en ook een stuk verder komt. Dan komt de kracht van Zwaarden Koning meer tot zijn recht en ontwikkel je ook je krachten van Staven en Pentakels Koningin.

Doordat je van zelfstandige mensen houdt, kunnen mensen met grote behoefte aan nabijheid je weleens afschrikken. Je ervaart dat misschien snel als te klef. Bij dit soort mensen kun je te afstandelijk overkomen, hetgeen nogal eens als a-sociaal wordt bestempeld. Weet dat je dat absoluut niet bent. Ik krijg ineens het gevoel dat jou deze eigenschap is aangepraat.

Hopelijk kun je hier iets mee en stel me gerust vragen als je die hebt.

Heel veel sterkte van Leeuwin

chanel

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2010, 12:48:27 pm »
Hoi Leeuwin,

Ik wil je bedanken voor de legging die jij voor mij heb gedaan. Ik zie wel bepaalde dingen die je in de legging zegt iets van waarheid in kan zitten en mij daarin wel kan vinden. Op je vraag of er mensen in mijn kindertijd mij lastig vonden heb ik over nagedacht en kan mij dat niet zo herinneren dat zij dat tegen mij hebben gezegd, ik denk meer dat zij mij misschien meer die indruk hebben gegeven als kind, gevoelsmatig (?) en dat ik dat nu heb meegenomen naarmate ik ouder ben geworden en dat nu zo ervaar.
Gisteren heb ik een paranormale beurs bezocht en door iemand (paragnost) een handlegging, kaartlegging laten doen en eigenlijk gaf deze persoon antwoorden die een beetje vergelijkbaar was wat jij in deze legging heb uitgelegd.
Hij gaf wel iets aan dat ik plezier in mijn leven mist en het vol zit in mijn hoofd met plannen/gezonde zorgen en op een of ander manier het er niet uitgooi of doet en veel moeheid voelt en het gevoel heeft dat ik bang ben te falen. Gaf ook aan een eizelganger/perfectionist.
Om verder nog terug te komen op de legging wat betreft 2e alinea staven 6 dat er mensen bang zijn voor mijn kracht en daarom geniepige streken hebben geleverd bedoel jij daarmee dat ik daarvoor ben gestraft als mens voor wie ik ben en mij bepaalde dingen in het leven misgunnen? misschien misleiden? en dat ik daar misschien gevoelig in ben en dat zij dat weten? Ik begrijp dit niet zo of anders gezegd het kan er bij mij niet in. Kan jij hier iets meer in zien in de kaarten? Wat een vragen he, misschien maak ik het mezelf wel moeilijk en hoop dat je hier nog iets mee kan, thanx!

Gr Chanel x ;)

Leeuwin

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 30, 2010, 13:20:47 pm »
Hoi Chanel,

Ik heb inderdaad het gevoel dat sommigen mensen jouw je kracht niet hebben gegund of nog niet gunnen. Het kan zijn dat jij daar gevoelig voor bent en dat dit jou misschien remt in de dingen die jij graag wilt doen.
Ik zal hieromtrent nog eens kaarten voor je leggen misschien dat hier nog meer uitkomt.
Heb nu even weinig tijd, ik kijk zo snel mogelijk.

Liefs van Leeuwin

LTK

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2010, 14:33:21 pm »
Dag Leeuwin!

Daar ben ik dan, nieuw!  ;D Ik heb geen verstand van Astrologie.
Weleens aan een cursus Tarot begonnen en verschillende boeken over Numerologie en Astrologie in huis maar ik heb er geen geduld voor.

Ik heb het gevoel dat er een periode is aangebroken waarin ik beslissingen moet nemen, nieuwe kansen moet benutten. Klopt dit? Ik zit al een tijdje in deze periode overigens... het is naar mijn idee een gunstige periode maar er staat me iets te wachten... ik heb alleen geen idee op welk gebied!
Zou je een legging voor me willen doen, als je zin en tijd hebt?

Alvast veel dank!

Leeuwin

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 31, 2010, 00:56:13 am »
Hoi LTK

Ik heb tijd en zin dus bij deze een legging van je toekomst.

1. Heden: Staven 10
2. Verleden: Kelken 5
3. Toekomst: Zwaarden 2
4. Wortels: Aas van Pentakels
5. Kans: Ridder van Kelken

Er is inderdaad een nieuwe periode aangebroken. Grote kans dat dit om een beslissing in de liefde gaat.

In het verleden heb je een relatie gehad met iemand die je heel moeilijk los kon laten. Nu pas begin je weer een beetje open te staan voor een nieuwe relatie. Ik heb het idee dat je al wat meer sjans hebt dan eerst, klopt dit? Zo aan de kaarten 4 en 5 te zien komt er een mooie kans op je liefdesweg.
Een waarschuwing is echter om alles op zijn merites te bekijken en niet te hard met iemand van stapel te lopen. Dus niet binnen 4 weken na de eerste ontmoeting al samenwonen en een half jaar later al een kind. Ik geef maar even een voorbeeld hoor.
Geef de controle uit handen en laat het gebeuren, al kan de controle uit handen geven best moeilijk zijn.

Liefs van Leeuwin

LTK

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:24:12 am »
Dag Leeuwin!

Het postn van het bericht ging mis dus nu het hele verhaal opnieuw...;) De verkorte versie weliswaar...;)

Veel dank voor je legging! Ik waardeer het zeer!

Ik dacht zelf meer aan een verandering in mijn werksituatie, voor mijzelf beginnen en een financiele vooruitgang. Niet dat ik het nu slecht hoor, helemaal niet!

Maar wat jij schrijft qua mijn liefdesleven klopt wel alleen ligt dit reeds in het verleden. Ik heb een moeizame lange relatie achter de rug, en het losmaken van deze persoon heeft inderdaad wat jaartjes gekost. Dit is 2.5 jaar geleden gebeurd. Inmiddels heb ik een nieuwe relatie, vrij vlot na de breuk. Deze nieuwe persoon is overigens geen onbekende voor mij.
Ik ben niet hard van stapel gelopen want we wonen nog steeds apart en van trouwen en kids is (nog) geen sprake.

Jij bevestigd dat er een nieuwe periode is aangebroken, is dit een positieve periode voor mij?

Veel dank voor je hulp!

Liefs LTK

Leeuwin

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 31, 2010, 12:37:09 pm »
Ja, ik zie een positieve toekomst, nogmaals: bekijk alles gerust van meerdere kanten. Dus niet een contract a la minuut ondertekenen maar eerst goed doorlezen. Zolang je maar oplettend blijft dus.

Wie weet begint de verandering met de werksituatie en dan pas op relationeel gebied. Het kan zo zijn. 

Heel veel sterkte ermee, het gaat je vast lukken! :)

Liefs van Leeuwin

LTK

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 31, 2010, 12:52:50 pm »
Veel dank Leeuwin, ik hou het in de gaten! En neem zeker je advies mee!

Liefs LTK

chanel

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: september 22, 2010, 20:37:02 pm »
Lieve Leeuwin,

Heb je de tijd gehad om nog voor mij een kaartlegging te doen? het ging nog over onderstaande. Ik hoor het van je en alvast bedankt!

gr. Chanel  ;D

Hoi Chanel,

Ik heb inderdaad het gevoel dat sommigen mensen jouw je kracht niet hebben gegund of nog niet gunnen. Het kan zijn dat jij daar gevoelig voor bent en dat dit jou misschien remt in de dingen die jij graag wilt doen.
Ik zal hieromtrent nog eens kaarten voor je leggen misschien dat hier nog meer uitkomt.
Heb nu even weinig tijd, ik kijk zo snel mogelijk.

Liefs van Leeuwin

Leeuwin

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: september 23, 2010, 02:41:20 am »
Hoi Chanel :-[ ;D

Hierbij gelijk een legging die duidelijkheid schept over de interactie tussen jou en je omgeving.

1. Jouw mening: Schildknaap van Kelken
2. Wat je duidelijk ziet: Kelken 2
3. Wat je gemakkelijk vergeet: Zwaarden 2
4. De mening van anderen: Aas van Zwaarden
5. Wat anderen duidelijk zien: Matigheid
6. Wat anderen gemakkelijk over het hoofd zien: Schildknaap van Zwaarden
7. Wat er wezenlijk is: De Hogepriester

Ik zie aan jouw kaarten (1+2) dat je graag het goede in mensen wilt zien en vaak ook van de goedheid van anderen uit gaat. Daardoor ontmoet je veel liefde en begrip.
Omdat je in principe van het goede in de mens uit gaat, sta je er niet altijd bij stil dat er nogal wat mensen zijn met een heel wat minder liefdevolle inslag. Door deze mensen word je vaak niet begrepen of ze kunnen niks met jouw liefdevolle intstelling. Want die heb je zeker!!
Ervaren mensen jou vaak als opdringerig naar hen toe (Zwaarden Aas)?

Ergernissen of niet, je omgeving heeft wel respect voor je liefdevolle sociale instelling (Matigheid).

Mensen kunnen jaloers zijn op jouw sociale eigenschappen. Vooral als je de persoon in kwestie uiteindelijk te kennen kan geven dat je met hem of haar liever niet wilt omgaan.
Ze zijn echter blind voor hun eigen egoistische drijfveren. Ze hebben ook niet in de gate dat jij je nogal eens alleen voelt staan.

Wat er wezenlijk is. Tussen jou en je omgeving is er dus een wezenlijk verschil tussen (het omgaan met) spirituele en aardse liefde.

Liefs van Leeuwin

chanel

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: september 28, 2010, 14:52:16 pm »
Hi Leeuwin,

Bedankt voor je legging. Ik kan mij daarin wel vinden, alleen  ??? bepaalde zaken (dingen) kan ik toch niet bevatten in het geheel gezien dan. Als ik alles goed doorlees en over nadenk, haal ik eruit als conclusie dat door het niet voldoen aan normen van anderen en niet begrepen worden van buitenaf ik er dan mede daardoor onzeker en besluitloos van word en daarom bepaalde dingen gebeuren en je overkomen, dus ik laat mij daarin beinvloeden, maar toch ben ik een mens die zich van bewust is van alle daagse dingen die rond om mij spelen, kijk het gras is niet altijd groener dan bij de buren, maar juist dan brengt het mij vraagtekens op, waarom het juist dan bij mij gebeurd, mis ik dan toch niet een stukje geluk of zou het meer van mij van toepassing zijn van voor het ongeluk geboren zijn(ik praat mij daar niet op in)maar ondanks dat je het met de mensheid meent en bedoeld of heeft het iets te maken van bovenaf wil men mij iets zeggen of leren en naar deze en gene over te brengen, het positieve het goede? Waarom deze vragen blijven hangen is omdat ik in mijn vriendenkring en mensen die ik ken(en er zullen mensen bijzitten die het niet menen) dingen en/of zaken die ik dan heb meegemaakt nooit hebben meegemaakt of hebben gezeten en niet anders weten dat het altijd weer bij mij gebeurd en eigenlijk even simpel zijn als ik en het leven hebben als ieder ander met zijn voor en tegenspoed.
Hoe zien jullie dit of hebben andere op de forum een andere kijk hierop? Ik zeg ook altijd kijk eerst naar jezelf en dat doe ik ook en maak ook mijn fouten en probeer daar ook van te leren en is het soms dat ik het mezelf moeilijk maak en moet meemaken, tja het leven zit vol verrassingen zou ik zeggen :D. Ik hoop hier graag een reactie op te krijgen.

gr Chanel ;)

Leeuwin

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: september 28, 2010, 19:40:54 pm »
Ik heb je reactie en de legging nog eens goed bekeken. Ik heb het idee dat jij (veel) beter dan je huidige vriendenkring, achter de dingen kunt kijken, zoals dat tegenwoordig zo mooi heet. Jouw huidige vriendenkring of anderen uit jouw omgeving kunnen zich ongemakkelijk voelen als jij onderwerpen aansnijdt die voor hun nogal gevoelig liggen. Ik zal niet beweren dat die dingen ook altijd gevoelig zijn maar ze worden door sommigen wel zo aangevoeld. In zo'n geval proberen ze jou nog weleens om de tuin te leiden. Ik zie daar dus enige manipulatie naar jou toe.
Omdat je zelf zo niet bent en daar niet zo heel erg op afgesteld staat, kun je nog weleens te laat in de gate hebben wat er nou eigenlijk gebeurt. Je mist niet een stukje geluk maar een klein stukje oplettendheid.
Jij probeert altijd van je fouten te leren! Een hele mooie eigenschap maar weet dat er nogal wat mensen zijn die deze bereidheid niet hebben. Misschien hier ook enigszins rekening mee houden?

Liefs van Leeuwin