nieuwjaarspijl

Gestart door Leeuwin, augustus 21, 2010, 22:30:58 PM

Laure

leuk al die synchronidinges! love it!

Leeuwin

Ja, die pottenbakster die ik kort geleden heb ontmoet woont op huisnummer 9. Ik heb De Kluizenaar de laatste tijd opvallend veel getrokken (ook een 9-kaart). Vind ik ook weer iets wat synchroon loopt.

Liefs van Leeuwin

Xuma


Dear Leeuwin,


als ik het goed begrepen heb staan je Pluto/Mercurius/ZMK in Maagd; heb je verder nog planeten of andere hemelverschijnselen in aarde-huizen ?

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Leeuwin

Ik heb Saturnus in Stier staan, vierkant mijn ascendant. Hij maakt een lichte inconjunctie met Jupiter.

Leeuwin :) :) :)

Xuma


Daar je je in vorige levens een behoorlijke aardse basis hebt verworven (de conjunctie in Maagd) lieve Leeuwin, gevoegd bij de stand van Saturnus in Stier, waarvan Venus de heerseres is, plus het vierkant Saturnus/AC ben je m.i. in staat je kunstzinnige aanleg op aarde te zetten.
Wel denk ik, mocht je deze kunstkeuze maken, dat e.e.a. je niet in de schoot zal worden geworpen en dat deze richting  lange adem zou kunnen vergen daar Saturnus vaak tijd nodig heeft van veel oefenen en noeste arbeid, gevoegd bij de al eerder besproken, wat moeilijk grijpbare standen in het 12de huis en de betrokkenheid hierbij van Neptunus.
In deze voor jou keuzen-rijke periode zou een keuze in deze richting zeker een van je mogelijkheden kunnen zijn. 

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Leeuwin

Ik ga op kunstzinnig vlak uit mezelf halen wat erin zit!!! Daarbij volhouden en dan moet ik op een gegeven moment ergens komen! Tenminste, dat denk ik. Ik ga mijn best doen in ieder geval. Als je nog tips voor me hebt om het sneller te kunnen maken op de kunstmarkt dan hou ik mij warm aanbevolen.

Liefs van Leeuwin


Xuma


Ik wens je veel succes en plezier bij je kunst-avonturen lieve Leeuwin.
Misschien mag ik je erop wijzen dat er rond je 44ste jaar een Saturnus tr./Saturnus r. zal plaatsvinden (dit geldt voor ons allen).
In aansluiting op de Uranus oppositie kan dit voor jou een periode zijn van het consolideren en/of loslaten van zaken betreffende het 6de huis (waarvan Saturnus heer is) , alsmede het 7de huis (heer Uranus.)
Ook het teken en huis waarin Saturnus r. staat (11de huis ?) alsmede het tegenoverliggende 5de huis zullen m.i. hun invloed doen gelden.

Enjoy ! :)
Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Leeuwin

Ik mag hieruit opmaken dat ik over een paar jaar nog veranderingen in mijn leven komen inzake werk en relaties. Saturnus staat bij mij in het tiende huis.
Over een paar jaar kan ik doorbreken met mijn kunstavonturen ;).

Liefs van Leeuwin

Leeuwin

Was ik nog vergeten te vermelden: ik heb Saturnus 8 graden r in Stier.

Xuma

Ik zie dat ik het woord oppositie vergat in mijn laatste bericht aan jou Leeuwin: het betreft dus een Saturnus tr. oppositie Saturnus r. die zich bij eenieder van ons manifesteert rond het 44ste jaar.
En daar Saturnus bij jou in het 10de huis staat (en niet in het 11de zoals ik aanvankelijk veronderstelde) worden hierbij inderdaad je werk en relaties beinvloedt, maar ook je 4de huis, alwaar Saturnus tr. zich enige tijd zal ophouden tijdens deze oppositie.

Veel plezier en succes met je
Breakthrough in Art !

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Laure

ik wil alvast een geschilderde handtekening die past bij mijn behang!

Leeuwin

Ik ga iets moois voor je maken Doosje!!!  8) 8) 8)

Liefs van Leeuwin

Laure

oh maar dàt zou ik leuk vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D