wilt er iemand voor mij een legging doen?

Gestart door katje001, september 06, 2010, 10:57:36 AM

katje001

Hallo

Mijn naam is Katia en ik ben hier nieuw.
Kan er iemand voor mij een legging doen in verband met mijn gezinsleven, ik woon alleen met 2 kinderen 17j en 19j (ik heb wel een vriend). Ik heb tot nu toe nog niet veel geluk gehad met mijn kinderen, die vallen op verkeerde vrienden en geraken in de problemen. Ik verstijf al als ik de telefoon hoor, iedere keer bang voor slecht nieuws. Hoe gaat het nog verder gaan?????

Leeuwin

#1
Hoi Katia,

Hierbij een legging voor je met de vraag hoe het met je kinderen gaat.

1. Begin: De Hogepriesteres
2. Tegenwerking: Pentakels Schildknaap
3. Medewerking: Koning van Staven
4. Strijd: Kelken Aas
5. Uitdaging: Kelken 3
6. Verandering: Pentakels 2
7. Geluk: Pentakels 5
8. Geheimen: Pentakels Koning
9. Onzekerheden: Zwaarden 8
10. Triomf: De Maan

Het is mij duidelijk (Zwaarden 8 ) dat de hoofdoorzaak van het gedrag van jouw kinderen is: ze willen er graag bij horen. Ze zijn bang voor afstraffing als ze niet aan de verwachtingen van een bepaald persoon (Koning van Staven) kunnen voldoen.
Het feit dat Kelken Aas op de strijdplaats ligt, zegt mij dat ze diep in hun hart wel weten dat het niet altijd goed is wat ze doen. Ik zie al (Pentakels 2) dat ze nu wat rustiger gaan worden en al een beetje gaan nadenken over hun eigen gedrag.
Kelken 3 geeft jou als moeder kans om hun op de risico's van hun gedrag te wijzen en te praten over bijvoorbeeld veelvuldig alcohol gebruik. Vooral dan wat de risico's daarvan zijn. Wijs ze ook op de risico's van onverantwoordelijk gedrag zoals vandalisme.
Het kan zijn dat je vandaag of morgen een telefoontje krijgt met de mededeling dat een of allebei de kinderen in de gevangenis zitten. Dit lijkt in eerste instantie heel erg en dat is het natuurlijk ook. Toch kan dit ook het begin van hun inkeer zijn. Ze krijgen ook daar (met hulp van jou) de begeleiding die ze nodig hebben.

Liefs van Leeuwin

katje001

Beste Leeuwin

Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Zou het kunnen wat je zegt over een gevangenis dat het ook kan verwijzen naar een instelling? Mijn zoon is momenteel in een open instelling geplaatst en dit voor niet naar school te willen gaan.
Wat ik ook zelf heb ondervonden, is dat ze inderdaad iets rustiger zijn geworden (zeker mijn dochter van 19j).

Tot hoors....... en nog bedankt

Liefs Katia

Leeuwin

Hoi Katia,

Het kan idd ook zijn dat ik een open instelling heb gezien. Ik hoop voor je dat jouw zoon binnenkort ook wat rustiger wordt. Ik heb zelf het gevoel van wel.

Liefs van Leeuwin