Zou iemand legging voor mij willen doen?

Gestart door roro, augustus 18, 2010, 15:38:39 PM

Leeuwin

@Dank je Ricca 8) Een mooie aanvullende legging!

Groetjes van Leeuwin

Laure

Citaat van: roro op augustus 21, 2010, 07:28:53 AM
Over negatieve energieen, ja weet je die raken mij niet meer, vroeger wel maar ik ben stabiel van binnen,heb mijn innnerlijke rust, wanneer je labiel bent dan kan negatieve energieen je heel erg raken.
Zoals geesten heb ik ook geen last van, daar in ben ik heel erg geaard.
Persoonlijk raken zulke mensen mij niet, ik stuur ze liefde hahahaha...

Ik ken mijn angsten, juist heel erg goed, ja het is misschien apart/kapsones whatever name it haha maar ik ben heel erg in ontwikkeling spuur gegaan en ik ben heel erg bewust van mezelf.
Ik durf ook mijn angsten te benoemen, daar heb ik geen problemen mee.

Hi wowo!
Aaaargh oké, ik probeerde maar wat dieper in te gaan op die Toren/Maan toestanden... vind ze toch zo heftig maar als ik probeer de psy uit te hangen bots ik steeds op mijn onervarenheid, dus ik ga maar stoppen met zoeken naar uitleg! Misschien binnenkort eens een andere legging doen, keltisch kruis ofzo? Wist je dat je die online kan doen, op kaartlegging.nl. Misschien moet je ze daar eens doen, en dan hier overnemen zodat we samen nog eens kunnen zien...

SUCCES!!!
doosje

FlyhighDivedeep

Citaat van: Ricca op augustus 21, 2010, 14:07:55 PM
Lieve Allemaal,

Het is misschien goed om ook het legpatroon zelf in de interpretatie van de kaarten te betrekken (daar is het namenlijk voor). Wees nooit tevreden met een omschrijving van de posities, maar kijk ook hoe zij in het geheel passen.

Ik ken de legging als de 'Talentenlegging' van Renée Maas, maar zelf noem ik hem liever De Pijl, want de kaarten liggen in de vorm van een pijl. Het is een vuur-legging... (niet echt mijn ding :P)


Kaart 1 is het uitgangspunt van de legging en ligt iets los van de kaarten 2 t/m 5. Het is het veertje aan de achterkant van de pijl en dus tevens een stabiliserende factor in de legging (voorkomt dat de pijl gaat zwabberen en zijn doel mist).

De kaarten 2 t/m 5 vormen de schacht van de pijl.

Kaart 2 geeft de stuwkracht: is het aangrijpingspunt van de wil, de behoeften, de bewuste of halfbewuste of onbewuste drijfveren.

Kaart 3 laat zien welke kwaliteiten je ontwikkelt tijdens de doelgerichte actie van het afvuren van de pijl. Niet na afloop, maar al doende (is onderdeel van de pijl).

Kaart 4 toont waar je goed in bent en dus van nature toe aangetrokken wordt. Dit kan een corrigerend effect hebben op de richting van de pijl. Het is nooit enkel de wil die bepaalt waar het naar toe gaat.

Kaart 5 laat zien waar de pijl naar toe gaat. Wat er mogelijk is.

De kaarten 6 en 7 (resp. stimulerende en afremmende invloed) liggen onder en boven de horizontale lijn en vormen samen met kaart 5 de punt van de pijl. Het is belangrijk dat 6 en 7 elkaar in evenwicht houden, want op één vleugel kun je niet vliegen.

De hele pijl beweegt naar rechts (de richting van de toekomst) en hij gaat als een speer... zoef... lineair... over het rechte pad van de tijd... Daarom heeft de legging volgens mij een zeer korte geldigheidsduur (een weekje of zo, hooguit een maand). Dat is troostrijk als de uitkomst (5) niet zo fijn is, want dan kun je al snel een andere pijl afschieten (als je meer pijlen op je boog hebt :)).

Liefs,
Ricca

Ah deze komt precies op het goede moment... heb hem al gelegd gister...

(was/is btw;
1. Bekers koningin

2. Staven 2
3. De Duivel
4. Bekers 10
5. Staven Koning

6. Pentakels 3
7. Zwaarden 3)

Handig legpatroon! :)

Grtz,
FhDd

Leeuwin

Hoi FllyinghighDivedeep,

Het uitgangspunt van de legging betreft het geven/nemen van liefde in zijn meest uitgebreide en verschillende vormen.

2. Op korte termijn komen verschillende kansen naar je toe. Uit die kansen ga je een keus maken. Mijn ervaring is dat het bij Staven 2 vaak om partnerrelaties gaat.

3. Je bent steeds beter in staat om het liefdeskaf van het koren te onderscheiden. Je duikt ook niet zo snel meer meteen ergens in maar je bekijkt alles eerst wat geduldiger eer je de keus voor iemand maakt. Als je eenmaal die keus maakt dan ga je er ook voor 200% voor.

4. Uit deze kaart maak ik op dat je ontzettend veel hebt te geven aan iemand maar dat je dit ook heel goed met anderen kunt delen. Vaak wordt gedacht dat deze twee dingen automatisch opgaan maar dat is zeker niet waar!

5. Je maakt je keus voor een heer bij wie jij op de eerste plaats komt, zo ook wederzijdse trouw. Het is een heer die duidelijk kenbaar maakt dat jij bij hem hoort. Het is een man die zich misschien niet altijd iets van de gevestigde orde aantrekt maar wel zijn verantwoordelijkheid voor een relatie neemt, die zijn interesses met jou deelt en jij de jouwe met hem.

6. Jullie respect voor elkaar zal daardoor alleen maar groeien. Niet alleen dynamiek is belangrijk voor jullie maar ook de wat meer alledaagse kanten van jullie verbintenis.

7. De remmende factor tussen jullie/nu nog alleen bij jou is de angst voor hartzeer.

Hopelijk kun je hier wat mee. Liefs van Leeuwin

roro

hee doosje.

Je doet harstikke goed joh, niet te onzeker schat.

Ja ik ben niet zo van die online dingen, heb niet zo goed gevoel over maar enfin ik heb mijn antwoorden en komt helemaal goed.
Heel erg bedankt en echt doosje je hebt hetg voor mij super gedaan!

Veel liefs!

Ricca

Citaat van: roro op augustus 21, 2010, 17:05:16 PMIs dat dezelfde legging wat doosje voor mij heeft gedaan of heb ik het nu verkeerd?

Lieve Ro, het is hetzelfde legpatroon, maar zonder de kaarten. Daar heb je op zich natuurlijk nog niks aan 8), maar je zou de kaarten die Doosje heeft getrokken er in kunnen leggen... als extraatje. :)

En Leeuwin, ga je er misschien van uit dat onze duikvogel FhDd een vrouwtje is? Dat is-ie niet. ;D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

FlyhighDivedeep

#21
 :-X  ;D

FhDd is idd een kereltje ;) :)

(* @ Leeuwin, kga even jouw legging lezen en plaatsen,   khad hem er zomaar ff bijgezet om te laten weten dat ik die pijllegging had uitgeprobeerd... maar tof dat je er op reageerd, kheb hem al ff snel doorgelezen (en op een bepaalde manier klopt ie wel... maar dan niet zozeer als in "liefde tussen twee personen...als koppel" ... ) Thx :) ... ...en er volgt nog een reactie later...)

*edit; ow, dat staat er ook niet alleen/perse in je post zie ik nu (whehe, dat krijg je als je er heel snel overheen leest ;) ) , tenminste als ik "partner" vertaal in meer eens soort "zaakverbinding/nieuwe kennis(waar verschillende dingen/ervaringen mee uit te wisselen zijn op dit moment)" dan klopt ie wel :) ...

thx, neem ik dit er ook weer bij mee (+ wat ik in eerste instantie er zelf al had bijgedacht... dat in combinatie met jouw uitleg komt goed in de buurt van wat er nu zoal speelt :) )


Grts,

FhDd

Leeuwin

Ik ben benieuwd naar je uitgebreidere reactie FhDd.

Groetjes van Leeuwin

Laure

Citaat van: roro op augustus 24, 2010, 07:22:54 AM
hee doosje.

Je doet harstikke goed joh, niet te onzeker schat.

Ja ik ben niet zo van die online dingen, heb niet zo goed gevoel over maar enfin ik heb mijn antwoorden en komt helemaal goed.
Heel erg bedankt en echt doosje je hebt hetg voor mij super gedaan!

Veel liefs!

Ro, jij bent zoooooooooooooo lief!!!
Ja leggingen met échte kaarten zijn nog steeds het leukst. Als je eens wil dat ik er een doe voor jou dan hoor ik het wel en dan post ik ze hier zodat we er samen naar kunnen kijken.
xxx doosje

Leeuwin

@Ricca,

Ik heb onze duikvogel verkeerd beoordeeld. Maar ja, ben dan ook geen dierenarts ;D Ik heb weer andere rijkdommen.

Groetjes van Leeuwin :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

roro

hey ricca!

Bedankt, ja sorry ik begrijp dat allemaal niet hahahaa...
Anyway wel bedankt!

Liefs Ro