Zou iemand legging voor mij willen doen?

Gestart door roro, augustus 18, 2010, 15:38:39 PM

roro

Hai lieve mensen,

Zou iemand voor mij een legging willen doen mtb werk.

Laat maar weten als je wil, dan kan ik eventueel wat duidelijker zijn.

Liefs ro

Laure

Hey rorootje,

Ja hoor,
welke legging mag het zijn mevrouw?
Ik verkoop eigenlijk alleen keltische kruizen in mijn winkeltje,
maar ik kan wel eens zoeken naar een andere!?

xx doosje

roro

hee lieve doosje!

Dank je wel lieve schat, echt lief!

ps. alles goed met je?

Maakt niet uit, kijk maar wat jij denkt dat beste is..

Ik doe even een korte inleiding:

1,5 maand geleden heb ik een droom gehad over iemand, die ik niet kende een man van een bedrijf en zijn naam zag ik staan en alles.
Die persoon bestaat, dus ik hem meteen mailen want in mijn droom ging die man mij bellen voor een idee die ik had gestuurd.

Nu heb ik hem gisteren gemaild omdat ik niks meer van hem heb gehoord en ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken ik wil heeeeeel graag voor hem werken.

Hoop dat je er iets mee kan?

Liefs Ro

Laure

Hey roro!

OK al even gewoon de legging en vanmiddag zal ik dan de uitleg posten - moet me 's morgens altijd zo haasten en 's avonds ben ik moe... zoals iedereen!

Heb de legging overgenomen van Leeuwin. ("Rx" betekent een omgekeerde kaart)

1) Uitgangspositie: XVI Toren - Rx
2) Sluimerende talenten: 8 Pentagrammen
3) Bewuste, nog te ontwikkelen talenten: XVIII Maan - Rx
4) Bewuste talenten waar je op kan terugvallen: 2 Zwaarden - Rx
5) Wat je kan bereiken: Aas Bokalen - Rx
6) Stimulerende zaken: Page Pentagrammen
7) Blokkerende zaken: 7 Bokalen

Extra vraagjes:
- Wat betekende de droom? De XVII Ster - Rx sprong uit de kaartenboek tijdens het schudden.
- Zal de heer antwoorden? Aas Zwaarden

Tot straks voor het vervolg!

roro

hee lieve doosje,

Helemaal geen probleem joh!

Ik heb geduld, ik wacht wel op je post want ik begrijp het niet hahahaha...
Heb zelf alleen maar engelenkaarten haha...

Liefs en geniet van je dag!

Leeuwin

@Doosje,

Ik gebruik deze legging bijna altijd als mensen live bij mij komen voor vragen over werk. Mijn ervaring hiermee is dat deze dan heel goed werkt! Tot nu toe alleen maar complimenten gehad.
De uitgebreidere interpretatie laat ik aan Doosje over want het is haar legging. Globaal krijg ik de indruk dat je hele nieuwe talenten in jezelf gaat ontdekken waarvan je je niet of half bewust was. Ik zie ook een lichte waarschuwing voor valse contracten. Op de KLEINE lettertjes letten!
De rest is voor Doosje!

Liefs van Leeuwin

Laure

Hi Leeuwin,
Ik zie net dat je ook gepost heb, bedankt voor je hulp! Ja ik vind het echt een héél interessante legging en ga ze ook eens op m'n eigen situatie toepassen! Ik heb je post echter te laat gezien want onderhand al alles neergeschreven en nu ga ik het even in dit venster copy-pasten. Nu zie ik dat jij de Maan - omgekeerd als iets heel positiefs aanwendt in de legging, dat er eigenlijk "sluimerende talenten" zijn alsook "nog te ontwikkelen talenten" die dan (Maan) ook sluimerend zijn, beetje in en uit het water van het onderbewuste... ik kan er echt inkomen maar heb het zo niet verwerkt in mijn interpretatie, en geen tijd meer om ze nog te veranderen!

Roro,
De opeenvolging van de kaarten 16 (Toren) â€" 17 (Ster) â€" 18 (Maan) duiden op een proces van trauma â€" helen â€" verdergaan ; maar de kaarten zijn omgekeerd, er loopt dus iets verkeerds in het proces. Maar wat?
De figuur op de Zwaarden 2 kaart heeft haar hart-chakra geblokkeerd. In jouw legging ligt deze kaart omgekeerd en staat ze voor de talenten die je hebt en waar je je bewust van bent. Ik denk, roro, dat jouw hart-chakra te open is! Misschien heb je ooit gezegd “mijn hart staat wagenwijd open voor iedereen, ik wil meeleven met anderen en ik verlang emoties ten volle te ervaren.” Misschien zei je ook wel “ik wil graag transcendente ervaringen”? En dat is allemaal heel mooi, maar misschien wat teveel van het goede soms?
De stimulerende zaken (Page Pentagrammen) vragen je met aandrang om jouw sluimerende talenten (Pentagrammen 8 ) te benutten! Van zodra jij jouw droomjob gevonden hebt is er geen twijfel: jij gaat gewoon keihard werken en studeren! Maar… dan moet je wel eerst die droomjob vinden en daar wringt voorlopig het schoentje. De pentagrammen staan voor tastbare zaken, en voorlopig concentreer je je teveel op je dromen om je de juiste richting te wijzen.
Bokalen 7 als blokkade en de omgekeerde Ster houden namelijk in dat jij zodanig veel boodschappen vraagt/krijgt in jouw dromen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Zoveel tekens, zoveel mensen en nummers en symbolen passeren de revue in je dromen maar je krijgt moeilijk grip op de boodschap die ze meebrengen. Ook met de omgekeerde Toren krijg ik het gevoel dat je de zoektocht naar je ideale job forceert. De toren valt van zichzelf om op de rechtstaande kaart, er is dus geen nood om zelf mee te duwen. Dan forceer je dingen, je forceert de tijd (nummer van de toren is 16 > 1+ 6 =7, getal van de tijd, en het ego), je krijgt al dingen te zien die eigenlijk voor je toekomst bestemd waren en die je dus nu nog niets zeggen. Je kan dit proces niet controleren roro, als je te hard zoekt naar de waarheid loop je ze soms voorbij, weet je. Je zal nog moeten leren (Maan omgekeerd) om de juiste tijd af te wachten, nog niet voortijdig op pad te gaan, niet te ver te willen reizen (in je dromen dan), nog niet meteen te diep te graven in je onderbewustzijn op zoek naar symbolen en tekens… Neen, het is beter even volledig bewust jouw idealen vorm te geven, zeer realistisch en pragmatisch te zijn (Page pentagrammen). Je kan dat zeker bereiken, Bokalen Aas omgekeerd zegt dit, dat je je idealen kan vormgeven, op voorwaarde dat… je je hartchakra (vermoed ik toch) kan intomen, en paal en perk stelt aan al wat daarmee gepaard gaat. Er bestaan loopbaancentra waar je naartoe kan voor loopbaanbegeleiding, om je te helpen zoeken naar een antwoord op de vraag “wat voor een carrière wil ik nu eigenlijk”?

Dit is voorlopig hoe ik het zie, roro… ik denk dus samengevat dat je een beetje meer “aarding” nodig hebt. Ik weet dat jij alle lessen wil leren, dus dat komt zeker goed. Bij een andere legging zei Ricca dat het goed kan zijn om omgekeerde kaarten te hebben in je legging, dat zijn evenveel aangrijpingspunten om je legging en je proces ten goede bij te sturen!

Veel succes ermee!
En: ik weet niet hoe het zit met leggingen voor een ander; is dit nu mijn bovenbewuste dat een antwoord geeft op jouw vraag, is het jouw bovenbewuste dat mij even als channel gebruikt heeft, is het een gemeenschappelijk bewustzijn waar iedereen kan van aftappen? In ieder geval, het is wel mijn visie op de kaartlegging, vergeef me dus als ik fout zit.

Heel veel heel liefs
doosje

Leeuwin

@Doosje,

Het geeft toch niet joh, dat jij mijn interpretatie er niet bij betrokken hebt. Daar ben je geheel vrij in hoor! Ik heb dit keer De Maan trouwens dubbel geinterpreteerd: nog te ontdekken talenten en uitkijken voor duistere contracten/toezeggingen. Dit kan ook een reden zijn waardoor zaken kunnen blokkeren.
Die maan van "mij" is dus zowel positief als negatief uitgelegd.

Maarre.... 8) 8) 8) 8) 8) jij zet hier weer eens een mooie interpretatie neer hé Doosje! :)

Liefs van Leeuwin

Laure

He Leeuwin,

Jeetje, bedanktt  :D :D :D :D!!!!!

Ik weet dat dat niet erg is, maar vond het wél goede elementen die je aanbracht, ik had gewoon spijt dat mijn verhaal al af was!

Maar de ervaring op Cath.forum is toch dat als we allemaal de koppen bij elkaar steken het verhaal pas echt interessant wordt!

En dat kaarten soms dubbele betekenissen hebben in een legging, dat is zeker. En met de Maan weet je maar nooit, voorzichtigheid is zeker aan te bevelen als je in het donker de weg moet zoeken.

Veel liefs voor jullie  :-*

PS 't Is echt wel niet MIJN legging hoor, 't is die van roro en die vindt het vast alleraardigst als ze uit verschillende hoeken advies krijgt!

Leeuwin

Dank je Doosje! Ik ben benieuwd naar andere reacties, o.a die van Roro.

Liefs van Leeuwin :-*

roro

hee lieve dames!!!

Ten eerste Doosje onwijs bedankt, ik vind het erg bijzonder en heeeel erg mooi!
Serieus!

Ik hoop dat ik niks vergeet te beantwoorden anders, moet je mij even laten weten!

Uhm van mijn hartchakra, sorry kan je misschien wat meer uitwijden wat je daar mee bedoelt, hoe sta ik wellicht t eopen?
Vind dat namelijk heeel erg interessant.

Forceren heb je zeker een punt en ik merk dat ook echt zo is, die man heb ik dus wel gemaild en hij was het niet hahahaa...
Althans gene die mij gaat helpen en heb daardoor hoe jammer ook is, ben ik wel erg blij mee, nu even zo iets vanne even gewoon laten.

Klopt ook, in mijn dromen, krijg laatste tijd ontiegelijk veel getallen,boodschappen dat k zeker door al die dromen, mijn boodschap niet meer zie zeg maar hahaha.
Btw ook erg veel getal van 7!

Van mijn droomjob, ik weet wat ik wil dat weet ik echt, alleen heb ik een soort kruiwagen nodig die ook in mij gelooft.

En qua aarding vind ik ook wel interessant want hoe bedoel je dat, ik heb juist sterk gevoel dat ik wel erg geaard bent.

ik vind echt heel erg mooie legging, serieus en sorry als ik dingen verkeerd heb geinterperteerd!
Vind het mooist dat je mij een bepaald inzicht geeft, waar ik over kan nadenken, dat is echt serieus super!

Bedankt!!!

Oh en leeuwin, ik vind weer erg bijzonder dat jij zegt uitkijken voor contracten want dit is me wel eens eerder gezegd bij een andere legging iets van 3 maanden geleden misschien langer.
Vind dat wel erg mooi!
Dank je wel

Veel liefs!

Laure

Citaat van: roro op augustus 20, 2010, 16:16:43 PM
Van mijn droomjob, ik weet wat ik wil dat weet ik echt, alleen heb ik een soort kruiwagen nodig die ook in mij gelooft.
Nou roro, ik geloof alvast in je! Dat deed ik sowieso al, maar Pentagrammen 8 bevestigt dat jij de gedroomde werknemer bent! Ik hoop dat je snel kan tonen wat je in je mars hebt, en de wereld wat roll-on/roll-off kunstjes kan laten zien.
Je bent wel geaard, dat wel, maar de legging moedigt je aan om je praktische kant (i.t.t. dromerige kant) wat op de voorgrond te laten treden!
Het probleem met het hart-chakra was iets dat ik al langer bij jou dacht te "zien", ik ken eigenlijk weinig van chakra's hoor (buiten ervaringen met het keelchakra vorig jaar), maar bvb. hier op het forum is erg duidelijk dat jij iedereen meteen veel liefde toestuurt (heeeel mooi hoor). Als ik zelf zou bedenken wat er gebeurt als je hartchakra te open staat is het, dat er niet enkel goede maar ook kwade energieën binnenkomen. Bovendien is het zo, dat als je vooral je bovenste chakra's  (o.m. hartchakra) aanwendt in het dagelijks leven, dat je dan wat kan gaan zweven en de voeling met de praktische kant van de zaken verliest. Ik voel dat hier nog meer over te zeggen is, maar dat ik niet over voldoende kennis beschik om jou wegwijs te maken.
Nog iets: als kaarten omgekeerd liggen wordt soms naar de vorige kaart gekeken. Herinner je dat in jouw legging kaarten 16 (Toren), 17 (Ster) en 18 (Maan) omgekeerd lagen, een omgekeerde maan, maant je aan om naar de Ster terug te keren, maar die is omgekeerd dus moet je weer naar de Toren - oeis die is ook omgekeerd - we komen aan bij de 15e kaart, de Duivel... Wat heeft de Duivel te zeggen? Hij ketent je vast, of het lijkt toch zo, dat je vastzit. Ken jij je angsten, roro? Kan je die benoemen? Of ben je misschien een slaaf van je dromen? Heb je ze nog onder controle, voel je dat?
Ik hoop dat ik nu niet alles nog ingewikkelder heb gemaakt voor je...  :-\

prettig weekend!!!!
:-* doosje

roro

hee lieve doosje!

Aaah dat is lief van je dat je in mij gelooft.

Over hartchakra, ja zo ben ik heel erg ja heb liefde voor iedereen.
Over negatieve energieen, ja weet je die raken mij niet meer, vroeger wel maar ik ben stabiel van binnen,heb mijn innnerlijke rust, wanneer je labiel bent dan kan negatieve energieen je heel erg raken.
Zoals geesten heb ik ook geen last van, daar in ben ik heel erg geaard.
Persoonlijk raken zulke mensen mij niet, ik stuur ze liefde hahahaha...

Met dromen, ik heb dat mijn hele leven last van voorspellende dromen en symbolische maar onderscheid is moeilijk  soms misschien is dat, dat ik dan teveel maal soms hahaha...

Ik ken mijn angsten, juist heel erg goed, ja het is misschien apart/kapsones whatever name it haha maar ik ben heel erg in ontwikkeling spuur gegaan en ik ben heel erg bewust van mezelf.
Ik durf ook mijn angsten te benoemen, daar heb ik geen problemen mee.

Maar misschien is juist wel mijn angst dat ik soms denk, nee het gaat me niet lukken en dat ik dan even vastloopt?

Sorry als ik het weer voor jou ingewikkeld maak, ik vind echt fijn hoe je helpt.
Veel liefs xx

Ricca

Lieve Allemaal,

Het is misschien goed om ook het legpatroon zelf in de interpretatie van de kaarten te betrekken (daar is het namenlijk voor). Wees nooit tevreden met een omschrijving van de posities, maar kijk ook hoe zij in het geheel passen.

Ik ken de legging als de 'Talentenlegging' van Renée Maas, maar zelf noem ik hem liever De Pijl, want de kaarten liggen in de vorm van een pijl. Het is een vuur-legging... (niet echt mijn ding :P)

Kaart 1 is het uitgangspunt van de legging en ligt iets los van de kaarten 2 t/m 5. Het is het veertje aan de achterkant van de pijl en dus tevens een stabiliserende factor in de legging (voorkomt dat de pijl gaat zwabberen en zijn doel mist).

De kaarten 2 t/m 5 vormen de schacht van de pijl.

Kaart 2 geeft de stuwkracht: is het aangrijpingspunt van de wil, de behoeften, de bewuste of halfbewuste of onbewuste drijfveren.

Kaart 3 laat zien welke kwaliteiten je ontwikkelt tijdens de doelgerichte actie van het afvuren van de pijl. Niet na afloop, maar al doende (is onderdeel van de pijl).

Kaart 4 toont waar je goed in bent en dus van nature toe aangetrokken wordt. Dit kan een corrigerend effect hebben op de richting van de pijl. Het is nooit enkel de wil die bepaalt waar het naar toe gaat.

Kaart 5 laat zien waar de pijl naar toe gaat. Wat er mogelijk is.

De kaarten 6 en 7 (resp. stimulerende en afremmende invloed) liggen onder en boven de horizontale lijn en vormen samen met kaart 5 de punt van de pijl. Het is belangrijk dat 6 en 7 elkaar in evenwicht houden, want op één vleugel kun je niet vliegen.

De hele pijl beweegt naar rechts (de richting van de toekomst) en hij gaat als een speer... zoef... lineair... over het rechte pad van de tijd... Daarom heeft de legging volgens mij een zeer korte geldigheidsduur (een weekje of zo, hooguit een maand). Dat is troostrijk als de uitkomst (5) niet zo fijn is, want dan kun je al snel een andere pijl afschieten (als je meer pijlen op je boog hebt :)).

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

roro

hee  Ricca!

Bedankt voor uitleg!

Is dat dezelfde legging wat doosje voor mij heeft gedaan of heb ik het nu verkeerd?

Liefs Ro