Auteur Topic: legging voor bevestiging?  (gelezen 2130 keer)

izz

• Gast
legging voor bevestiging?
« Gepost op: augustus 18, 2010, 13:31:23 pm »
Hallo allemaal,

Na meerdere malen ff meegekeken te hebben bij andere topics, eindelijk besloten zelf te posten.
Grootste reden is eigenlijk dat ik na een paar weken van betrekkelijke innerlijke rust vandaag weer grote onrust ervaar.
Zonder op details in te gaan: ik heb een bijzonder turbulent jaar achter de rug en begin gelukkig weer een beetje mijn draai te vinden, en misschien belangrijker weer te vetrouwen op mijn gevoel, na jaren. Daarnaast mijn al bestaande nieuwsgierigheid naar tarot en aanverwante zaken gevolg gegeven, en zit na een paar keer de kaarten  'live' te hebben laten leggen regelmatig te 'spelen' met de opties op internet. Interpreteren vind ik erg lastig, en daar wil ik eigenlijk tzt wel een cursus voor gaan volgen, maar dat helpt me vandaag helaas nog niet.

Ik verwacht vandaag of morgen belangrijk financieel nieuws en zoals gezegd, ben erg gespannen, terwijl ik in betere dagen vol vertrouwen ben op een goede afloop, linksom of rechtsom. Ik zou het erg waarderen als er iemand een kaartje voor me zou willen leggen, wellicht betekent het dat ik niet de komende dagen doorbreng op de toppen van mijn zenuwen...

Bvd Izz
ps als ik een mindere vage vraag voor moet stellen hoor ik het graag :D

Leeuwin

• Gast
Re:legging voor bevestiging?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 18, 2010, 21:42:00 pm »
Aangenomen dat je iets wilt weten over dat financiele bericht, heb ik een kaart voor je getrokken: Staven 6. Het financiele bericht is gunstig.

Liefs van Leeuwin

izz

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2010, 23:46:30 pm »
Bedankt Leeuwin,

Dat is een opluchting!
Het gekke is dat ik het ergens wel weet maar soms mijn gevoel gek laat maken door mijn (on) verstand :D.

Ik slaap vanacht beter verwacht ik!

groet, izz

Leeuwin

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 19, 2010, 01:48:39 am »
Als je emotioneel ergens dicht bij betrokken bent is dat wel logisch verklaarbaar!
Droom mooi vannacht!

izz

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 31, 2010, 20:32:57 pm »
Hallo lieve Leeuwin,

Wil je nog even meegeven dat ik gisteren (na maanden 'gedoe' en nadat 3 weken lang de uitslag naar 'morgen' werd uitgesteld) te horen heb gekregen dat mijn hypotheek rond is en ik in mijn huis kan blijven wonen met mijn kinderen.

Fijn dat je (kaart) gelijk had  ;)

groet, izz
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2010, 20:36:47 pm door izz »

Leeuwin

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 01, 2010, 01:41:04 am »
Ik ben heel blij voor je dat alles nu financieel rond is.
Ik vind het heel lief van je dat je mij dit meldt.

Liefs van Leeuwin :-*