Hi Ricca,
Dank je wel voor je antwoord. Ik zie het nu pas, want ik was al even niet op bezoek geweest...

Ik denk inderdaad nu dat het om een bevrijdende doorbraak gaat, een vriendelijke bevrijding, en het loslaten van al dan niet eigen opvattingen. En ook dat de overtuigingen over verleden en toekomst veranderd kunnen worden. Door het mezelf bevrijd hebben van de emotionele sluier kan ik heel anders naar mijn ervaringen in het verleden kijken, en zie ik in dat mijn in het verleden behaalde resultaten... mijn toekomst niet bepalen.
Een prettig hulpmiddel hierbij is het boek 'Begin!' van Patty Harpenau, dat ik nu aan het doorwerken ben. Leuke oefeningetjes om eens helder te formuleren, ook naar mezelf, wie ik nu eigenlijk ben en wat die droom die ik wil volgen dan is... het 'voor me gaan zien'

Dit boek kwam in september op mijn pad en ik zie hiermee mijn gedachten, de 10 Zwaarden, in een ander licht. wat een ander licht aan de horizon brengt. Het kan niet anders dan tot de transformatie van 'de Dood' leiden. Of hoe was het ook alweer: bij 'de Dood' sterft het ego?!
Als ik door 'Begin!' heen (en er uit) ben, zal ik wellicht ook gehoor geven aan mijn lang uitgestelde introductie (ik heb je geh... uhm:
gelezen Doosje, ook die hint zie ik vandaag voor het eerst

) hier op de site. Het belooft nog een strak stukje tekst te worden...

Misschien leuk om mijn 6-jarig jubileum op het forum te vieren?! Haha!!

hartelijke groet,
Dolf