Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

goud schilfers

Gestart door medusa, augustus 01, 2010, 13:25:40 PM

medusa

De dood loert om de hoek. 
Ik leef in een omgeving van zand, waarschijnlijk woestijn.
Iedereen zal sterven aan verstikking.  1 voor 1 vallen er doden rondom mij.
Een wijze man zegt dat hij een remedie heeft gevonden.
Hij zegt dat goud schilfers ons zullen redden van de verstikkingsdood.
En het werkt!
Hij besprenkelt iemand die neer ligt op de grond met goud schilfers.

Wat is jullie idee bij deze droom?
Ik had deze een paar dagen geleden op onze reis door Spanje.

jolanda

ik zie goud in dromen als het licht.......genezign met licht?

medusa

Dank je voor je visie Jolanda.
Voor mij heeft goud verschillende verklaringen. 'Licht' had ik er nog niet in gezien  :)

medusa

Vorig weekend genoten van echte goud en zilver schilfers  ;D  ;D  ;D

Julia

Met de kerst krijgen we van Meduus allemaal een eigengemaakte kerstkaart  :D

Hé Lieve Duus!!

Ik moet denken aan de alchemist..... Alleen gaat het hier niet om lood (ruwe stof) omzetten in goud. Maar goud (iets puurs) gebruiken om te leven. Het ene is alchemie, het andere is (m.i.) magie. Het blijft "iets" veranderen.

Je bevindt je in de woestijn. Een plek dat doorgaans verlatenheid en verwaarlozing symboliseert. Maar ook een plek van beschouwing, rust en goddelijke openbaring. Een (te) warme plek, met doorgaans een tekort aan water (emotionele bevrediging). Anyway, je staat op het punt te sterven door verstikking. Een benauwde, angstige situatie voor jou.

De wijze man staat symbool voor je hogere zelf. De kennis en inzicht die je nodig hebt voor praktische problemen en om jezelf te ontdekken. Hij laat je zien dat je je eigen levensomstandigheden kan "ver-beter-en" door je eigen pure, verfijnde spirituele kwaliteiten (integriteit, wijsheid, liefde, geduld en (zelf)zorgzaamheid) te gebruiken.

Lieve groet :-*, ook eentje  :-* voor Phi, Juul