TOREN legging...

Gestart door Luna, juli 30, 2010, 21:22:48 PM

Luna

Citaat van: White Sage op augustus 12, 2010, 10:19:21 AM
De lat lag soms erg hoog, maar voor wat hoort wat ook...met andere woorden: je deed het graag, omdat het ook zo gewaardeerd werd...
Soms had je 't gevoel dat er wat grote afstand was tussen jij en je geliefden...maar je wist ook wel, dat ze liefhadden...die dingen werden niet altijd uitgesproken, maar 't gevoel was er wel..
Dat gevoel van afstand en niet uitspreken herken ik niet zo. De lat lag in het gezin helemaal niet hoog, dat was niet aan de orde binnen het gezin.

Heden: ik denk dat er voor 't moment veel uitwisseling in jouw leven is....geven, nemen, geven, nemen...al heb je denk ik 't gevoel dat je teveel geeft, en weinig krijgt...
je kijkt ook erg op naar iemand...en misschien zou je willen dat die persoon meer aandacht voor je heeft...
je brengt jezelf soms wat in een onderdanige positie...en dat wringt wel.....
Ik heb niet het gevoel dat ik teveel geef. Ik geef graag en ben er niet mee bezig met wat ik krijg. Ik krijg wat me toekomt en overvloedig en daarvoor ben ik dankbaar :)
Ik kijk niet tegen een bepaald persoon op. Sowieso kijk ik naar niemand echt op en aandacht is dus niet van toepassing. Ik me in een onderdanige positie brengen, nou nee ;D. Ik ben eerder assertief en laat me niet ondersneeuwen;)

Toekomst: illusies die doorbroken worden, op een niet altijd leuk manier, terug met beide voetjes op de grond komen...je doorprikt iets, schrikt...maar gaat weer verder...
je voelde altijd wel aan dat er iets niet klopte, en je zal gaan merken wat dit nou precies is...
leuk? Neen, dat niet...maar je weet nu wel waaraan of waaraf........
???

Citaat van: White Sage op augustus 12, 2010, 10:19:21 AMAntwoord: lijken vallen uit de kast, de waarheid komt naar boven...er wordt grote kuis gehouden in wat van tel is, wat waarde heeft, wat er echt voor zorgt dat je verder kan...
misschien vallen dingen ten gronde waarvan je dacht dat dit het nu was....
niet zo leuk, zeker niet...maar nogmaals...er komt duidelijkheid.......
::)

Energie die de kaarten omgeven: ik denk dat je teveel hooi op 't vork hebt voor 't moment, teveel afleiding, té té té, waardoor je de essentie niet meer ziet....misschien is die té ook een beetje een vlucht van?.....
Deze zou kunnen kloppen :)

Hoop/vrees: ik denk dat je tegelijkertijd bang bent en hoopt op...Stilte...
de stilte maakt je bang, omdat je zo tot conclusies komt die je liever uit de weg gaat,
maar anderzijds zou die stilte & rust je ook goed doen...
Voor de stilte ben ik niet bang, die koester ik juist.
Rust heb ik al tijden heel veel want ik ben thuis en werk en studeer niet.

Resultaat: ik heb het gevoel dat er een balans opgemaakt moet worden, je moet ergens 't kaf van 't koren leren scheiden..oordelen over..en op een 'neutrale manier'...even je verstand laten spreken, want je hart leidt je naarleidt je naar emoties, naar medelijden, naar denken....en dit kan je eventjes missen, want het laat je de verkeerde kant naartoe leiden....
Ik denk dat je ergens een harde noot moet gaan doorbijten??

Emoties zijn er om te verwerken en denken is nooit verkeerd en leidt me niet de verkeerde kant op. Het leidt naar medelijden zeg je, maar als ik iets niet wil is het medelijden.

Lieve White Sage, je neemt de moeite om te proberen te duiden en dat waardeer ik. Maar als je op gevoel duidt en n algemeen maar wat raad, dan komt dat niet echt over. Je zegt dat ik niet teveel waarde moet hechten aan je duiding, maar zo wil ik dat niet zeggen. Het spijt me dat ik er vrij weinig van herken, maar ik wilde toch gewoon eerlijk zijn.

Veel liefs, Loes

We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Laure

Citeer
de eerste nacht had ik een droom van een paar seconden waarin ik in een leeg bad zat samen met mijn zusje, huilend en Nee schuddend.
:'(  :'( Dag Loesje, dat is vreselijk, arme kindjes

Citaat van: *Loes* op augustus 14, 2010, 12:10:26 PM
Er was mij een paar jaar eerder door een astroloog voorspelt dat mijn persoonlijke horoscoop erop wees dat ik kan werken met energieen. (Neptunus in het zesde huis)

Ik heb in m'n geboortehoroscoop ook Neptunus in het 6e huis (Boogschutter)! Maar dat komt er bij mij gewoon op neer dat ik me laat leiden door toevalligheden bij het maken van carrière-beslissingen :-)
Wat een verhaal over die energie-uitwisseling met die dame. Ik vind het persoonlijk altijd heeeel leuk om gesprekken te hebben met vreemdelingen, en ik kan me goed voorstellen dat je  haar al onvoorwaardelijk kon liefhebben, al kende je haar nog maar net. Jij schrijft hier vanalles en ik "hoor je" a.h.w. heel graag praten, ik kan me voorstellen dat jouw woorden iemand aldus kunnen meevoeren naar waar jij hen wil brengen.
Je zal op tijd en stond wel weten wat je precies moet doen met die energie, me dunkt.

Hierbij een stevige handdruk van doosje (want ja nu wil ik ook wel eens die energie van je handen voelen natuurlijk)
Veeeeeeel liever dan liefs xxx
doosje

Laure

Oh nee typ ik een hele tekst en druk ik op een verkeerde knop, nu is ie weg. ugh.

Het was ongeveer in 't kort het volgende:
- de wereld heeft nood aan mensen zoals jij, Loes! Mensen die willen "liefde geven, aan de zijlijn staan, aanmoedigen, steunen, delen" zoals je zegt... vind ik zooooooooo lief van je. Iedereen heeft natuurlijk zijn functie hier op aarde maar als je van God die functie krijgt die je beschrijft moet hij jou wel erg vertrouwen zeg!
- ik ben 28 dus ik babbel ook veel over mezelf, maar later maken we dat allemaal goed joh, gaan we veel luisteren en begrijpend knikken en goede raad geven maar wel vermomd als troostende woorden.
- ik leg van m'n 21 al eens een kaartje maar dat was niet voor spirituele groei maar uit nieuwsgierigheid naar de toekomst die zich zou manifesteren, doch er sijpelde al wel eens een mooie les door de kaarten heen; ik gebruik de kaarten sinds iets meer dan een jaar erg intensief. Ik ben dit forum en de forumleden erg dankbaar, ik leer hier het meeste door de kaartbetekenissen en interpretaties van anderen te lezen en door zelf leggingen te interpreteren. Zelf interpreteren gaat gepaard met een surftocht op het internet, en dan maar verbanden proberen leggen!

daaahaag xx
doosje