Zou iemand voor mij een legging willen doen

Gestart door shalie, juli 27, 2010, 11:21:17 AM

Leeuwin

@Beertje,

Het is dan niet hetgeen wat ik denk maar duidelijk is voor mij wel dat er iets met hem is wat hij jou niet vertelt. Als hij niet open is dan wordt het moeilijk. Wil je dan een relatie die op geslotenheid is gestoeld? Wat heb je allemaal al gedaan om hem te laten praten?
Iets bespreken is iets anders dan bewust een discussie aangaan.

Liefs van Leeuwin

Leeuwin

Hoi Shaalie,

1. Situatie: Zwaarden 2
2. Obstakel: Kelken 5
3. Eerste ontwikkeling: Koning van Staven
4. Fundament: Koning van Pentakels
5. Verleden: De Wereld
6. Toekomstige ontwikkeling: Zwaarden 8
7. Persoonskaart: Koningin van Staven
8. Omgevingskaart: Het Rad  van Fortuin
9. Hoop en vrees: De Ster
10. Uitkomst: Staven 7

Ik heb het gevoel dat je net een hele lange relatie achter de rug hebt. Over het scheiden van die partner ben je momenteel nog niet heen. Dit kan een belemmering zijn in het aangaan van een nieuwe relatie. Je vertrouwen in relaties heeft in ieder geval een behoorlijke deuk opgelopen.
Toch zie ik in de nabije toekomst iemand op je pad komen waar je eerst een tijd(je) bevriend mee bent en later een relatie krijgt. Het Rad van Fortuin met Zwaarden 8 gecombineerd zegt mij dat niet iedereen hier even blij mee is.
Misschien een rare vraag maar zijn mensen weleens jaloers op jou?

Kan het zijn dat je vroeger niet voor je mening durfde uit te komen en tegenwoordig wel? Kan het zijn dat mensen dat dwars zit en dat ze jou daarom geen andere relatie gunnen, inclusief je oude liefde niet?

Liefs van Leeuwin

beertje58

@ leewin

hoi ben ik effe weer

heb nog een keer poging gedaan om met hem te praten tot hem door te dringen zeg maar
voor zover wat hij zegt
het samenwonen bevalt hem niet meer plots hé na 3 jaar
hij wil samenwonen omzetten naar latrelatie ik in belgie dus
de reden is nu hij voelde zich gekwest toen ik vorig jaar hier weg wilde
maw hij heeft er geen zinnig antwoord op
hij voelt zich gevangen in zen eigen huis
ik vertik het van hier weg te gaan om veel redenen om hem ook geen woonst meer financieeel kan ik dat niet meer aan
nu begint ook zijn moeder en schoonzus aan mij vragen te stellen wat er met scheelt, hen valthet ookop dat hij verandert is, niks van waar zegt hij dus ontkennen nog maar eens
ik zeg dat hij erst zen hoofd ne keer moet leegmaken en eerlijk zijn tov zen eigen en de rest
is niet nodig

dus grrag nog een keer advies van uw kaarten graag

groet beertje 58

Leeuwin

Als ik nu weer lees hoe gesloten jouw man is dan denk ik dat een toekomst samen met hem erg moeilijk wordt. Ik blijf het verdacht vinden dat jij ineens na 3 jaar weer terug naar Belgie moet. Ik blijf er ook bij dat hij iets verbergt voor je maar dat weet je waarschijnlijk nu zelf ook.
Wat jij zegt over zijn hoofd dat hij moet leeg maken, daarin heb je groot gelijk.

Als hij niets blijft zeggen en de relatie moeilijk blijft gaan dan zit er helaas niets anders op dan voor jezelf te kiezen. Tenminste, dat denk ik als ik dit allemaal zo eens lees. Ik krijg het gevoel dat hij je in emotionele zin helemaal gaat negeren en dat jij je helemaal ingesnoerd gaat voelen. Wil jij dit?

Liefs van Leeuwin

beertje58

hoi leeuwin

tis zeer raar  ergste is dat k nog vam hem houd
hij ook van mij op zijn manier dan
raar maar waar
wist ik maar waar hij mee zit kon ik hem helpen
ben een vechter en wil deze relatie nu nog niet opgeven
en ook heb ik nu de moed en de kans niet van weer allen te komen staan en weer van nu nul af te beginnen
klinkt u mss raar in de oren
maar is nu zo

groetjes beertje 58

shalie

Citaat van: Leeuwin op augustus 02, 2010, 22:38:40 PM
Hoi Shaalie,

1. Situatie: Zwaarden 2
2. Obstakel: Kelken 5
3. Eerste ontwikkeling: Koning van Staven
4. Fundament: Koning van Pentakels
5. Verleden: De Wereld
6. Toekomstige ontwikkeling: Zwaarden 8
7. Persoonskaart: Koningin van Staven
8. Omgevingskaart: Het Rad  van Fortuin
9. Hoop en vrees: De Ster
10. Uitkomst: Staven 7

Ik heb het gevoel dat je net een hele lange relatie achter de rug hebt. Over het scheiden van die partner ben je momenteel nog niet heen. Dit kan een belemmering zijn in het aangaan van een nieuwe relatie. Je vertrouwen in relaties heeft in ieder geval een behoorlijke deuk opgelopen.
Toch zie ik in de nabije toekomst iemand op je pad komen waar je eerst een tijd(je) bevriend mee bent en later een relatie krijgt. Het Rad van Fortuin met Zwaarden 8 gecombineerd zegt mij dat niet iedereen hier even blij mee is.
Misschien een rare vraag maar zijn mensen weleens jaloers op jou?

Kan het zijn dat je vroeger niet voor je mening durfde uit te komen en tegenwoordig wel? Kan het zijn dat mensen dat dwars zit en dat ze jou daarom geen andere relatie gunnen, inclusief je oude liefde niet?

Liefs van Leeuwin

ja klopt ik heb wat gehad met iemand en daar ben ik nog niet helemaal overheen.
ja het is en was ook een belemmering in het aangaan van een nieuwe relatie.
dat ook ja me vertrouwen in relaties heeft een behoorlijke deuk opgelopen ik hoef eigerlijk ook,
geen relatie meer en wil alleen met god gaan leven en zoals het hoort, eten, drinken, slapen, papieren, rekeningen betalen, vrienden.

Oh oke.. Ja vandaag was nog iemand jaloers op me ja dat gebeurd veel allemaal uit de hoek van een andere een andere ex..

Dat laatste snap ik niet zo goed.. ik heb veel over me heen laten gaan ja jaren lang.
Nu doe ik dat niet meer maar ben nu ook alles verloren en dan komt het er nu ook soms verkeerd uit.
Mijn gedrag nu is ook niet altijd goed maar ik ben wel een goed mens weet wat goed en fout is en bedoeld het goed met me medemensen. Ik heb heel veel meegemaakt slechte ervaringen op me pad gekregen met mensen en instanties. Ja oke ja klopt ik heb ook het idee dat die ex die mensen gebruiukt zodat ik ook geen andere relatie geen tijd rust krijg heb om die aan te gaan ja.. en die mensen die voor gebruikt worden zien het niet.. worden ook gek van hem..

beertje

@ leeuwin

hoi effe iets duielijk maken  ben in feite beertje 58, door omstandigheden  andere nick gekozen
effe update van mij
vorige zondag ben ik zwaar onderuit gegaan tov partner
tot 3 x gedreigd om weg te gaan  heeft me tegengehouden , ook alles gezegd van nummrs van die vr
over die manuela loog hij eerst nog maar ztte hem voor voldongen feiten
hij ded zo raar door de toestand met dochter hier en mij kon hij niet meer aan en bracht in de relatie mee
daarom ook gepraat met die manuela hart luchten
dochter heeft tot eind van het jaar de tijd gekregen om hier weg te gaan ( eindelijk)
plots ook het voorstel van hem om weekend samen weg te gaan kon paar weken geleden ook niet
hij betaalt alles
zijn positiefe veraderingen maar blijf op mijn hoede
zou u mss nog eens een legging kunnen doen met deze nieuwe situatie

thx opvoorhand

beertje

Leeuwin

@ Beertje,

Wat een positieve verandering joh! Ik ben echt blij voor je!! Soms moet je iemand keihard met feiten confronteren wil je een positieve doorbraak te weeg brengen.
Hierbij een legging voor jou met de vraag wat voor jou in de toekomst steeds  belangrijker wordt.

Koningin van Pentakels/Schildknaap van Kelken/Ridder van Pentakels

Deze drie kaarten zeggen mij dat deze verandering zal doorzetten. Liefde, geborgenheid/zorg voor elkaar en met elkaar iets nieuws of iets anders opbouwen winnen steeds meer aan belang.

Liefs van Leeuwin