Zou iemand voor mij een legging willen doen

Gestart door shalie, juli 27, 2010, 11:21:17 AM

shalie

Hallo,

Zou iemand asjeblieft voor mij een legging willen doen voor de komende tijd?
Ben benieuwd.
Ik heb op dit moment geen kaarten die komen nog weer.

Groetjes, Shalie.

Leeuwin

Hoi Shalie,

Wat is precies je vraag? Als ik dat weet dan ga ik een legging voor je doen. Het is natuurlijk goed als je een legging zonder vraag wilt (algemene legging) maar dan moet ik dat wel eerst weten van jou.

Liefs van Leeuwin

shalie

Hoi leeuwin,

bedankt dat je voor mij wilt doen. ja ik bedoel t leven mijn leven de komende tijd
ik zie het niet meer zitten. gewoon algemeen.. de komende periode..

Leeuwin

Hoi Shalie

1. Situatie: De Dood
2. Obstakel: De Duivel
3. Eerste ontwikkeling: Kracht
4. Fundament: Pentakels 5
5. Verleden: Staven 4
6. Toekomstige ontwikkeling: Koning van Kelken
7. Persoonskaart: Koningin van Pentakels
8. Omgevingskaart: Het Rad van Fortuin
9. Hoop en angst: Ridder van Kelken
10. Uitkomst: Kelken 10

Ik zal maar meteen met je situatie beginnen. De eerste twee kaarten zijn nogal tamelijk heftig. Als ik deze tegen de achtergrond van je vraag hou (Staven 4 met Kelken Ridder) dan denk ik dat er bij een sociale bijeenkomst/gebeurtenis iets ergs is gebeurd.
Het kan ook zijn dat jij of iemand uit jouw omgeving een heel naar bericht heeft ontvangen.

Je hebt het gevoel dat de bodem onder je voeten is weggeslagen. Het duurt nog wel een maand of drie eer je weer het gevoel hebt dat je de situatie aan kan.

Uit Pentakels Koningin blijkt dat je heel zorgzaam bent voor je omgeving maar Het Rad van Fortuin zegt mij dat jouw omgeving hier niet goed mee om gaat. Ik sluit niet uit dat ze hier goed gebruik, zo niet misbruik van zullen maken. Kelken Koning geeft aan dat je meer rekening gaat houden met je eigen behoeften eer je je gaat afstemmen op een ander. Ik zie ook dat je naar liefde verlangt. In de toekomst komt je grote liefde er ook.

Het valt mij op dat er in deze legging geen enkele lucht-kaart zit. Kan het heel misschien zijn dat jij bepaalde dingen veel te veel op jezelf betrekt?

LIefs van Leeuwin

danoneke

Leeuwin, zou je voor mij misschien ook een algemene- of liefeslegging willen doen aub?
Ik zou je er in elk geval heel erg dankbaar voor zijn!!

groetjes

Leeuwin

Hoi Danoneke,

Met Liefde wil ik een legging voor je doen. Vanavond of morgen komt íe, goed?

Liefs van Leeuwin

danoneke

Laure

Citaat van: Leeuwin op juli 28, 2010, 01:22:38 AM
Als ik deze tegen de achtergrond van je vraag hou (Staven 4 met Kelken Ridder) dan denk ik dat er bij een sociale bijeenkomst/gebeurtenis iets ergs is gebeurd.
Je hebt het gevoel dat de bodem onder je voeten is weggeslagen.
Ja heftige thema kaarten zeg! De combinatie Kracht+Duivel+Pent5+Dood zei mij iets van "jouw angsten en verleidingen/verslavingen onder ogen zien, eindelijk aanpakken en transformeren tot liefde".

Het Rad van Fortuin zegt mij dat jouw omgeving hier niet goed mee om gaat. Ik sluit niet uit dat ze hier goed gebruik, zo niet misbruik van zullen maken.
Zou het kunnen dat Shalie net daardoor steeds opnieuw gelegenheden voorgeschoteld krijgt om on-voor-waardelijk lief te hebben?

shalie

Citaat van: doosje op juli 28, 2010, 20:09:11 PM
Als ik deze tegen de achtergrond van je vraag hou (Staven 4 met Kelken Ridder) dan denk ik dat er bij een sociale bijeenkomst/gebeurtenis iets ergs is gebeurd.
Je hebt het gevoel dat de bodem onder je voeten is weggeslagen.
Ja heftige thema kaarten zeg! De combinatie Kracht+Duivel+Pent5+Dood zei mij iets van "jouw angsten en verleidingen/verslavingen onder ogen zien, eindelijk aanpakken en transformeren tot liefde".

Het Rad van Fortuin zegt mij dat jouw omgeving hier niet goed mee om gaat. Ik sluit niet uit dat ze hier goed gebruik, zo niet misbruik van zullen maken.
Zou het kunnen dat Shalie net daardoor steeds opnieuw gelegenheden voorgeschoteld krijgt om on-voor-waardelijk lief te hebben?

ik begrijp het nog niet zo goed wat hier boven staat hoop meer te kunnen lezen
zodat ik er van kan leren en inzicht krijg.. bedankt doosje voor de reactie ik blijf opletten op
nieuwe berichten liefs..

shalie

ik had al op Leeuwin ze bericht prive gereageert had daar ook een bericht van Leeuwin over deze legging
die wel heftig uitpakte.. ( de legging. )

Leeuwin

Hoi Danoneke,

1. Situatie: De Zegewagen
2. Obstakel: Staven 2
3. Eerste ontwikkeling: De Hogepriester
4. Fundament: Aas van Staven
5. Verleden: Pentakels Ridder
6. Toekomstige ontwikkeling: Pentakels Aas
7. Persoonskaart: Kelken 10
8. Omgevingskaart: De Wereld
9. Hoop en angst: Matigheid
10. Uitkomst: Staven Koning

Mijn gevoel zegt mij dat je voor een heel nieuw begin staat in je leven. Gelet op je fundament, weet ik zeker dat jij dit nieuwe begin goed aan kunt. Ik vind dat je mooie kaarten hebt. De enige onzekere factor voor jou is dat je nog enigszins onzeker bent in het maken van een keus.
Pentakels Ridder met Matigheid zegt mij dat je er een hele lange tijd alleen voor hebt gestaan. Je bent een sterke vrouw (die indruk heb ik tenminste) die graag onafhankelijk wil zijn. Je bent er trots op dat je zelfstandig je mannetje kunt staan. Daarom vind je het nog enigszins moeilijk om (voor jezelf) toe te geven dat jij ook graag iemand wilt hebben die om je geeft.
De Hogepriester geeft aan dat jouw geluk in juiste banen wordt geleid. Je zult over een paar weken, hooguit een paar maanden merken dat jou bijzondere dingen gaan overkomen en/of een advies krijgt zodat je de juiste weg op kunt.
Kelken 10 geeft aan dat je voor dé verbintenis klaar bent waar je uiteindelijk naartoe geleid wordt.
Van je omgeving niets anders dan goeds (De Wereld).
Munten Aas gecombineerd met Staven Koning geven aan dat je je gevoelens en gedachten meer hebt geordend waardoor je een goede keus voor een persoon kunt maken.

Liefs van Leeuwin.

beertje58

hoi iedereen

ben nieuw hier
zou er iemand voor mij een tarotleggging willen doen
zit momenteel in ernstige in relatiecrisis en wil graag weten hoe het nu verder moet

bedankt  op voorhand

beertje58

danoneke

Liefste Leeuwin,

hartelijk bedankt voor je tijd :)
het zijn inderdaad stuk voor stuk mooie kaarten die een nieuw begin aankondigen.
Ik kan me er zeker in terugvinden!!

groetjes,

beertje58

hoi leeuwin

ik doe effe beroep op u
zou u voor mij aub eel algemene enlifdeslegging willen doen
momenteel in diepe put
weet niet meer wat te doen

bedankt alvast

beertje 58

Leeuwin

@Beertje,

Ik doe vandaag of morgenochtend een algemene liefdeslegging voor jou. Ik moet zometeen weg dus heb er nu te weinig tijd voor. Ik wil hier wel even tijd voor nemen. Maar het komt eraan hoor Beertje!

Liefs van Leeuwin