Lenormand legging voor mezelf

Gestart door Ms.K, juli 25, 2010, 14:30:29 PM

Ms.K

Hoi,

Ik ben laatst begonnen met het leggen van Lenormand, en normaal vind ik het wel duidelijk wat er getrokken word... Maar nu twijfel ik over de legging die ik vandaag voor mezelf heb gelegd, hoe ik het moet interpreteren...

Ik heb niet speciaal getrokken op 'verleden, heden, toekomst' ik heb wel een vraag gesteld. Deze ik gelieve niet in het openbaar post...

Ik heb hier een foto van de legging, misschien kan iemand me wat duidelijkheid geven?

Groetjes,

Kim

klik hier voor foto

EDIT: Ik zie dat er een subforum is speciaal voor Lenormand, dit heb ik helemaal gemist, misschien kan het verplaatst worden? Het was niet de bedoeling om het in het verkeerde subforum te plaatsen...

Ms.K

Ik heb gemerkt dat er niemand reageert op mijn topic... vraag me dus af of mijn kaarten zo slecht zijn, of misschien dat de foto zo slecht is?  ???

Dacht gewoon dat het makkelijker zou zijn aan de hand van een foto, maar misschien heb ik het mis...

1e rij: berg, tuin, sleutel, hart, toren, hond, wolken, vissen
2e rij: lelies, brief, ruiker, roede, doodskist, ooievaar, maan, kruis
3e rij: zon, slang, heer, dame, klaveren, muizen, schip, weg
4e rij: boek, beer, sterren, ring, ruiter, kind, vos, boom
5e rij in het midden: huis, anker, vogels, zeis

-Kim

FlyhighDivedeep

Hey ;) ,

Ken deze kaarten niet en deze legging ook niet :) (nuja ik zou er wel vanalles aan kunnen koppelen...)...

Maar afgezien daarvan (dat ut heul veul kaartjes zijn :o :D ) , volgens mij wordt het voor iemand die de kaarten voor jou zou willen lezen heel erg lastig als er geen vraag/gevoel en of verhaal bij zit...  daar pas je namelijk dan de kaarten op toe....
het gaat niet alleen om de kaartjes zelf, juist waarom en waarvoor je ze trekt is het belangrijke onderdeel...

grtz :) ,

FhDd

Ms.K

Hoi FlyhighDivedeep,

Dit is een grote legging, en er zit wel degelijk een vraag bij, ik wil deze alleen niet openbaar posten... Ik heb deze kaarten zelf getrokken op die vraag, in een grote legging. Een grote legging bij Lenormand kan op verschillende manieren, en je gebruikt hiervoor alle kaarten, omdat de ligging van de kaarten betekenis geeft aan de kaarten. Je kan ze in rijen van 4 leggen, met 9 op een rij, maar ook zoals ik ze op de foto gelegd heb... zo heb ik het geleerd uit het boekje.

Vind het alleen moeilijk bij wat ik getrokken heb nu, een betekenis te geven aan de kaarten, vandaar de post op het forum. Ik denk dat het opzich niet heel veel uit moet maken of je de vraag weet of niet, omdat de ligging juist bepaald wat de betekenis is... Ik denk zelfs dat als de vraag bekend is je misschien een eigen invulling gaat geven aan de kaarten. Maar ik kan de vraag bekend maken in een prive berichtje, doe dit liever niet openbaar dus.

FlyhighDivedeep

ah, ok ja dat je het wat meer prive wilt begrijp ik natuurlijk wel :) (ik leg namelijk alleen maar voor mezelf...) ... maaruh doe maar niet pm-en, tenminste nier naar mij ;) , want ik ken die kaarten dus niet :)

OT;

Hmm, ik denk dat ikzelf de kaarten wat anders leg dan de meesten blijkbaar... ja ik kijk uiteraard wel naar de ligging/plaatsing en een stuk beteknis, maar dan vul ik deze vervolgens wel helemaal in met eigen betekenis...

ok, good luck...misschien antwoord iemand anders nog wel :) ,

Grts,

FhDd

Ms.K

Mja, beetje zit je er wel naast, ik heb geen relatie met de heer, er is wel een heer in het "spel" (spel = mijn leven), ik heb geen kinderen, en we zijn (aangezien we geen relatie hebben) niet getrouwd...

Denk ook niet dat hij er een ander op na houdt, hij heeft nml moeite met binden... en niet omdat er een ander in het spel is... Tenzij die "ander" zijn studie kan zijn ;) zo kan het misschien ook gezien worden? Het boek staat ook wel redelijk dichtbij de slang namelijk.

Toch bedankt voor het proberen :)