Kaart legging

Gestart door Bianca, juli 21, 2010, 22:47:51 PM

Leeuwin

@Bianca,

Wat is dit erg voor jou en je man :( :'(  Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Liefs van Leeuwin

Bianca

Thnx allemaal.

Groetjes Bianca

Leeuwin

Hoe is het nu Bianca?

Leeuwin

roro

ben ook erg benieuwd Bianca,

liefs en hoop dat alles wat beter is!

Bianca

Hoi, hoi,

Bedankt voor jullie interesse.
Hieronder een update tot nu toe.

Groetjes Bianca

------------------------------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 23 juli 2010.

Alex voelde tintelingen in zijn linkerarm, die uitstraalde naar zijn vingers. Het trok weer weg en het kwam weer terug. Op een gegeven moment zei Alex het gaat niet goed dus bel de HAP maar.
We konden gelijk komen en de dokter maakt een hartfilmpje en die zag er goed uit. De dokter wilde geen risico nemen dus hij moest door naar het ziekenhuis.
Bloed afnemen en weer een ECG. Zag er goed uit.
We gingen ervan uit dat Alex Zaterdag weer naar huis mocht. Toen ik zaterdag morgen kwam in het ziekenhuis (om hem op te halen) zei hij, ik mag niet naar huis en moet maandag naar Antwerpen voor een hartkatheterisatie. Pffffffffffffffffffff dat kwam hard aan.
Hij moest tot maandag in het Ziekenhuis in Vlissingen blijven en zou met de ambulance naar Antwerpen worden gebracht.
Zo gezegd zo gedaan.

Hij werd om 10.36 weggereden naar de operatiekamer voor het onderzoek.
Dat is wel ff een k.. moment. Je kan niks voor hem doen en het ergste is dat je dan ook niks weet al die tijd. Om 12.30 uur werd hij weer terug gebracht en toen was het eerste dat hij zei: Foute boel schatje. Vrijdag operatie. Dotteren was geen optie. Het zit op een drietak en is al voor 90% dicht.
Tja wat er dan allemaal door je heen gaat is met geen pen te beschrijven.

Op dit moment voelt hij zich goed en het wachten tot vrijdag duurt lang. Hopen dat er geen spoedjes komen.

Kreeg gisteren te horen wat er na de operatie allemaal nog komt. Zo moet hij inclusief de dag van de operatie 10 dagen in Antwerpen blijven. Daarna mag hij naar huis.
Daar moet hij 6 dagen lang 24 uur in de gaten gehouden worden.
Cardiofysio om weer op conditie te komen.

Ik blijf van maandag tot en met vrijdag in Antwerpen.

Tiwana en Rowena worden gelukkig opgevangen door Marion en Danny, met uitwijkmogelijkheid naar Chantal en Daan.
Zou echt niet weten wat ik zonder hun moet.
Echt top, zo kan ik af en toe toch ff mijn hoofd leegmaken.

Ook de hondjes zijn in goede handen bij Margit en als zij niet kan bij Daan en Chantal.

Zo dit was het wel even.
Wordt vervolgt..............................



Leeuwin

Hoi Bianca,

Wat een heftig verhaal zeg! Wat moet jij bang geweest zijn.  :o :o :o :o Een geluk bij een groot ongeluk: ze kunnen er wel wat aan doen, al is hij dan een tijd uit de roulatie. Ik weet wel, 't is niet altijd makkelijk maar probeer te denken ik heb hem nog en als hij is geopereerd dan hou ik hem nog.

IK ZAL VOOR JE DUIMEN VRIJDAG. \

Liefs van Leeuwin

Bianca

Dank je Leeuwin,

Zo zie ik het ook. Alleen het wachten duurt wat lang zo.

Groetjes Bianca