Kaart legging

Gestart door Bianca, juli 21, 2010, 22:47:51 PM

Bianca

Hoi allemaal,

Wie zou er voor mij een kaart legging willen doen?

Zou graag willen weten waar ik op dit moment sta in mijn leven.

Groetjes Bianca

Leeuwin

Ik wil best een legging voor je doen hoor Bianca. Doe hem zo snel mogelijk.

Liefs van Leeuwin

LTK

Daar ben ik dan, nieuw!  :D Ik heb geen verstand van Astrologie, kaartleggen etc.
Weleens aan een cursus Tarot begonnen en verschillende boeken over Numerologie en Astrologie in huis maar ik heb er geen geduld voor.

Ik heb het gevoel dat er een periode is aangebroken waarin ik beslissingen moet nemen, nieuwe kansen moet benutten. Klopt dit? Ik zit al een tijdje in deze periode overigens... het is naar mijn idee een gunstige periode maar er staat me iets te wachten... ik heb alleen geen idee op welk gebied!
Kan iemand een een kijkje voor me nemen?

Alvast veel dank!

Leeuwin

Hoi Bianca,

Ik heb de legging inmiddels gedaan. Het is de legging van het Keltisch Kruis.

1. Situatie: Zwaarden 5
2. Obstakel: Koningin van Zwaarden
3. Eerste ontwikkeling: Staven 10
4. Fundament: Koningin van Staven
5. Verleden: Staven 7
6. Toekomstige ontwikkeling; Kelken 9
7. Persoonskaart: Kelken 6
8. Omgevingskaart: Staven 3
9. Hoop en vrees: Het Oordeel
10. Uitkomst: Staven 2

Het valt me op dat er geen enkele aardekaart in deze legging voorkomt. Het zegt mij in ieder geval dat je veel in je hoofd bezig bent.

Er is iets gebeurd waardoor je ineens bent gaan beseffen van verdorie, ik mag wel degelijk zijn wie ik ben. Je wilt jezelf graag bewijzen en je zet daarbij je licht niet onder de korenmaat. De kaarten 1 en 2 zeggen mij dat je momenteel aan het breken bent met mensen en/of situaties die niet goed voor je zijn. Ik heb het gevoel dat je hieromtrent een behoorlijke strijd aan het leveren bent. Heb je nogal eens ruzie met mensen waarin je je verbaal (graag) laat gelden?
De achtergrond hiervan is volgens mij dat je in het verleden veel gepest bent. Misschien ben je nog enigszins bang dat mensen je veroordelen, dat je daarom extra je best doet om duidelijk te maken dat je er ook mag zijn.
(Staven 7 met Het Oordeel)

De vrouw waarvan je nu besef hebt dat je bent, dat was je al een hele tijd hoor (Staven Koningin). Ik heb het gevoel dat je veel alleen geweest bent en dat je juist verlangt naar meer verbondenheid/sociale contacten met mensen. (Staven 10 met Staven Koningin gecombineerd). Het alleen zijn gaat je steeds zwaarder vallen.

Over ongeveer een half jaar zal de ergste strijd voorbij zijn en kom je dichter bij jezelf. Je omgeving krijgt ook steeds meer vertrouwen in je. (Kelken 9 met Staven 2).
Weet je wat er nu gebeurd? Kelken 6 geeft aan dat jouw innerlijk kind aan de beurt is. Je offert je eigen behoeften niet meer voor anderen op. Er zullen zich mensen en situaties aandienen die zeer goed bij jouw essentie (je diepste zelf) passen. Hieruit vloeit ook een relatie voort.

Liefs van Leeuwin

Bianca

Hoi Leeuwin,

Super bedankt voor de snelle legging. :D
Het is heel herkenbaar allemaal. Zeker in het verleden er heel vaak alleen voor gestaan.
Maar daar wordt je ook wel weer sterker van. Op dit moment ben ik inderdaad veel in mijn hoofd bezig en durf ik niet op mijn eigen gevoel te vertrouwen. Voor een ander weet ik altijd alles maar voor mijzelf...........
Ik kan me van de lagere school nog weinig herinneren enkel het pesten, dus dat klopt ook helemaal.
Zit op dit moment in dubio. Heb ivm met mijn werk een goede tik te verwerken gehad. Dus ik kan me ook wel plaatsen  Maar heb er alle vertrouwen in.
Ben zelf helderwetend en voelend, maar helaas ondanks dat ik het weet durf ik er niet op te vertrouwen.
Maar wil er meer mee gaan doen om zo anderen te helpen.
Oke eerst zelf op orde dan pas een ander.

Nogmaals super bedankt.

Groetjes Bianca

Leeuwin

Heel veel sterkte met alles  Bianca

Liefs van Leeuwin

Maine

Durf het haast niet te vragen, maar zou er ook iemand bereid zijn voor mij een kaartlegging te doen?

Leeuwin

@Maine,

Als je kenbaar maakt wat je wilt weten dan wil ik best een legging voor jou doen.

Liefs van Leeuwin.

Maine

Hallo leeuwin,
Ik zou graag net als Bianca willen weten waar ik op dit moment sta ik mijn leven?

Lief van je :-*

Leeuwin

Hoi Maine,

Net als bij Bianca heb ik een KK-legging gedaan.

1. Situatie: Staven 7
2. Obstakel: Koningin van Pentakels
3. Eerste ontwikkeling: De Zegewagen
4. Fundament: Aas van Pentakels
5. Verleden: Staven 8
6. Toekomstige ontwikkeling: Kelken 6
7. Persoonskaart: Staven 3
8. Omgevingskaart: De Duivel
9. Hoop en angst: De Hogepriester
10. Uitkomst: Zwaarden 10

Net als bij Bianca zie ik dat jij ook in een strijd bent verwikkeld. Bij jou heb ik het idee dat het om een familiaire kwestie gaat. Bij De Duivel krijg ik het gevoel dat het (een) ruzie(s) om een erfenis is. Staven 8, een kaart die vaak op familiebijeenkomsten wijst zegt mij dat er genoeg gestook en gekonkel is geweest.
Jammer want volgens mij zijn de familiaire banden in de grond wel goed, gelet op Pentakels Aas.

Gelet op jouw persoonskaart Staven 3 zegt mij dat geld weliswaar belangrijk voor jou is en redelijkerwijs jou deel wilt hebben maar een obsessieve hang naar geld heb jij niet. Ik denk dat jij je daarin (enigszins) onderscheid van je familie.
Wat het onderlinge gekonkel betreft stel je je niet afhankelijk van hen op maar je vormt je eigen mening, gelet op Staven 7. Je hoopt dat alles weer goed komt en waarschijnlijk is dit de achtergrond  van je vraag.

Over ongeveer een half jaar, als de gemoederen misschien alweer bedaard zijn, ga jij alleen voor jezelf bepalen met wie je wel of niet wilt omgaan. Je bent door deze omstandigheden in positieve zin een stuk onafhankelijker geworden. Je laat je hierin niets meer zeggen en je bent zeer kritisch.

Je gaat de banden pas echt weer aanhalen als je zeker weet dat het gevecht ten einde is (Zwaarden 10) In sommigen kun je je nog wel vergissen maar het ergste is al wel doorstaan.

Liefs van Leeuwin

Maine

Hoi Leeuwin
Er is idd ruzie in de familie, het gaat alleen niet over geld maar over mijn kinderen en mijn zus.
Is een vrij lang en gecompliceerd verhaal, daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Ik heb gisteren besloten om maar even helemaal geen contact meer te hebben
totdat ik hier de boel weer een beetje op orde heb.
Het zijn een aantal zware jaren geweest en ik ben best heel erg moe, op eigenlijk wel.
Dus kan me wel vinden in de legging...dank je wel!

Groetjes Maine

Bianca

Lieve Leeuwin,

Heb nog een vraagje. Ben net terug van de HAP Huisartenspost en heb mijn man daar moeten laten omdat de kinderen (10 en 12) anders te lang alleen zijn. Wacht nu op een telefoontje of hij nog langer moet blijven of dat ik hem over een uurtje kan ophalen.
Kan jij hier een kaartje voor leggen???

Liefs Bianca

Leeuwin

@Bianca,

Ik denk dat je mag misschien nog wel even naar het ziekenhuis moet want over ongeveer vijf uur kun je hem weer ophalen. Ik hoop niet voor hem dat hij erg veel pijn heeft.

@Maine,
Familieruzies kunnen heel vervelend zijn. Ik weet het uit eigen ervaring. Misschien is een poosje time-out tussen jullie inderdaad wel zinnig. Voor jou geeft het in ieder geval wel rust.

Allebei liefs van Leeuwin

Bianca

Hoi Leeuwin,

Gelukkig heeft hij geen pijn meer op dit moment.
Dacht hem op te halen vanmorgen, maar dat is geen waar.
Hij moet maandag naar Antwerpen voor een hartkatheterisatie.
Zijn bloed van vanmorgen was niet goed.
Ik heb morgen om 10.00 uur een gesprek met de dokter,
Hadden dit niet verwacht.

groetjes Bianca

roro

hee sorry, Bianca,
Sterkte met je man!!!

Veel liefde en licht naar hem.

liefs