Kaart legging

Gestart door Bianca, juli 21, 2010, 22:47:51 PM

Bianca

Hoi allemaal,

Wie zou er voor mij een kaart legging willen doen?

Zou graag willen weten waar ik op dit moment sta in mijn leven.

Groetjes Bianca

Leeuwin

Ik wil best een legging voor je doen hoor Bianca. Doe hem zo snel mogelijk.

Liefs van Leeuwin

LTK

Daar ben ik dan, nieuw!  :D Ik heb geen verstand van Astrologie, kaartleggen etc.
Weleens aan een cursus Tarot begonnen en verschillende boeken over Numerologie en Astrologie in huis maar ik heb er geen geduld voor.

Ik heb het gevoel dat er een periode is aangebroken waarin ik beslissingen moet nemen, nieuwe kansen moet benutten. Klopt dit? Ik zit al een tijdje in deze periode overigens... het is naar mijn idee een gunstige periode maar er staat me iets te wachten... ik heb alleen geen idee op welk gebied!
Kan iemand een een kijkje voor me nemen?

Alvast veel dank!

Leeuwin

Hoi Bianca,

Ik heb de legging inmiddels gedaan. Het is de legging van het Keltisch Kruis.

1. Situatie: Zwaarden 5
2. Obstakel: Koningin van Zwaarden
3. Eerste ontwikkeling: Staven 10
4. Fundament: Koningin van Staven
5. Verleden: Staven 7
6. Toekomstige ontwikkeling; Kelken 9
7. Persoonskaart: Kelken 6
8. Omgevingskaart: Staven 3
9. Hoop en vrees: Het Oordeel
10. Uitkomst: Staven 2

Het valt me op dat er geen enkele aardekaart in deze legging voorkomt. Het zegt mij in ieder geval dat je veel in je hoofd bezig bent.

Er is iets gebeurd waardoor je ineens bent gaan beseffen van verdorie, ik mag wel degelijk zijn wie ik ben. Je wilt jezelf graag bewijzen en je zet daarbij je licht niet onder de korenmaat. De kaarten 1 en 2 zeggen mij dat je momenteel aan het breken bent met mensen en/of situaties die niet goed voor je zijn. Ik heb het gevoel dat je hieromtrent een behoorlijke strijd aan het leveren bent. Heb je nogal eens ruzie met mensen waarin je je verbaal (graag) laat gelden?