Persoonskaart vóór de legging uitkiezen?

Gestart door patri6ia, juli 20, 2010, 21:15:05 PM

patri6ia

Hoi,

Weer een vraagje van mijn kant.. of eigelijk 3 ;) (uit nieuwsgierigheid, omdat ik vrijwel nog een leek ben)

1 Bepalen jullie voor een legging ALTIJD een persoonskaart voor de vraagsteller?
2 zo ja, bepalen jullie de persoonskaart altijd aan de hand van leeftijd en uiterlijk (en is het standaard 1 van de hofkaarten)
3 En stoppen jullie die kaart dan weer terug in het spel vóór je de kaarten schudt, of laten jullie de kaart gewoon op tafel liggen?

Alvast dank voor jullie antwoorden weer!! ;D

roro

hee!

Ik heb hier zelf echt geen verstand van.

Ik doe aan engelenkaarten, vind ik persoonlijk veel fijner.
Dus ik kan alleen maar zeggen, succes en oefenen baart kunst!

Zal zeker wel iemand anders zijn die je kan helpen

liefsxx

Leeuwin

Hoi Patri6cia,

Heel vaak trekt de vraagsteller live een persoonskaart voor mij. Hoe ik dit doe: bij een vrouw leg ik de vier koninginnen in willekeurige volgorde met de afbeelding naar beneden op tafel. De vraagstelster doet de ogen dicht. Ze gaat met haar rechterhand langs de kaarten. De kaart waar haar hand naartoe getrokken wordt is haar persoonskaart.

Ik laat die kaart gewoon op tafel liggen.

Kaarten kan ik zelf wel voor een vraagstelster uitkiezen aan de hand van uiterlijk maar daarbij krijg ik altijd het gevoel dat dit te veel mijn eigen interpretatie is. Bovendien: iemand met blond haar kan ook eigenschappen van bijvoorbeeld Zwaarden Koningin in zich hebben. Mensen verven hun haar tegenwoordig ook nog vaak. Dat ik zelf de persoonskaart voor iemand anders bepaal vind ik hierom dus te subjectief.
Bovengenoemde methode vind ik zuiverder maar dat is natuurlijk alleen mijn gevoel.

Liefs van Leeuwin

star in the night air