Dromen over oud en nieuw werk

Gestart door roro, juli 10, 2010, 22:36:13 PM

Xuma

Het is juist erg ON topic dear Hoyma;

Ziekzijn is oud werk,
Genezenzijn is nieuw werk  :D

Xu
Just a closer walk with Thee...........

Kiwiwoman

Ja, zo kun je het ook bekijken. ;D

Om nog even erop door te gaan:

Voorheen liep ik zelden een lang end. Ik ging altijd met de auto. Dat is hier in dit land ook gebruikelijk. Oud werk. :(

Nu loop ik elke dag minstens een paar kilometer, want kanker houdt niet van beweging.

Ik ga proberen om half november hier in Kerikeri de halve marathon te lopen. Dus dat wordt trainen! Nieuw werk! :)

roro

Ik vind het ook erg ON topic, so dont worry!

Ben heel erg blij dat het goed met je gaat!

WAUW Hoyma, dat is een mooie streefe maar doe je wel rustig aan!

Gelukkig heeft je lichaam, doei gezegdt tegen het oude werk om maar zo te zeggen
liefs!

Xuma

Het jezelf genezen van kanker (of een andere ernstige ziekte) kan de opening teweegbrengen van een energie-centrum (of chakra) .
De locatie van de ziekte geeft aan welk chakra dat zou kunnen zijn. 

Nieuw werk indeed dear Hoyma

Kiwiwoman

De lymfeklieren, Xuma, specifiek de schildklier, achter in de nek en de milt, net onder de ribbenkast aan de linkerkant.

De hals chakra en wat zou de andere kunnen zijn?

(nu gaan we echt off topic, hihihihi)

roro

@Hoyma,

Dat is toch helemaal niet erg!

Al moet ik wel zeggen zo ver ben ik nog niet in aura's. met ziektes om dat allemaal zo te zien en hoe dat werkt het is ook heel erg per indivud heo je dat allemaal ziet..

knap xuma dat je dat weet, kan je dat ook of ken je iemand die dat zelf heeft gedaan als ik vragen mag?

Xuma

Lieve Hoyma,

als ik het goed begrepen heb is de ziekte begonnen in of nabij de schildklier ?
Dit orgaan is inderdaad gelieerd aan het keelcentrum, gelegen in de hals, aan de top van de ruggegraat.
Het keelcentrum wordt wel het scheppende centrum genoemd, daar dit centrum het potentieel heeft in toenemende mate ons ware zelf te ontwikkelen en vooral ook uit te drukken.
De energie van het keelcentrum kan ons in staat stellen andere keuzes te maken dan voorheen, nieuwe (transformerende) keuzes die (meer) in overeenkomst zijn met ons ware zelf.
Het ontwikkelen van een centrum is een geleidelijk proces via ons dagelijkse leven.
Ik denk dat je pas over enkele jaren in staat zult zijn in volle omvang te zien, dat je oud werk hebt getransformeerd in nieuw werk en op welke wijze .......which means we're still ON topic  ;D     

(Behalve de 7 centra zijn er een aantal kleinere centra, waarvan het miltcentrum, dat te maken heeft met vitaliteit, er een is.)

Bye for now,
Xuma 

Xuma

PS:

de lymphenklieren zijn onze zuiverings-installatie: zij voeren de afvalstoffen i.e. het oude werk af.... :D

Kiwiwoman

Ik word hier steeds wijzer, zeg..... Goed, hoor, bedankt!

roro

ik ook!

Vind dat echt interessant!

Xuma hoe heb je daar in ontwikkeld als ik vragen mag

Xuma

Er is veel zin en onzin gezegd en geschreven dear Roro, over de cenra/chakra's.
Je kunt vaak al via je intuitie bespeuren of het 't een is of het ander, of het bij jou past of niet.
Mijn methode is geweest: de voorhandenzijnde informatie/boeken bestuderen en vervolgens e.e.a. onderzoeken en toetsen in de praktijk van het dagelijkse leven.
Ikzelf heb heel veel geleerd van en ben daarom dank verschuldigd aan het werk van Alice Bailey; ik trof in haar boeken een grote rijkdom van kennis en wijsheid aan tav talloze gebieden, ondermeer tav de centra.
Ik kan mij herinneren dat ik voor het eerst een boek van haar las en het gevoel van blijde herkenning dat dit bij mij teweegbracht.
Die herkenning kan of kan ook niet het geval zijn voor jou; ieder van ons zoekt en vindt uiteindelijk haar/zijn  eigen referentiekader..... :)

Lieve groet van Xuma

roro

hee Xuma!!

Ja daar ben ik zeer met je eens.
En ik merk ook voor mezelf dat het behoorlijk, individueel is he wat je zeg maar ziet.
Qua wta je dan kan herkenen als ziekte, wat ik een keer begreep van iemand, ik hoop echt dat goed over komt.

Hij zag elke keer bij iemand aardappel met prietjes eraan en dan kwam weer iemand anders en weer zag ie het.
Nu heeft hij door dat het hersentumor staat voor hem, wat hij elke keer ziet.
Is lang verhaal maar daar kwam op neer.

Vond wel bijzonder.

Ik ga even haar googelen, vind wel erg interssant.

Ik zie nu namelijk steeds en steeds meer kleuren bij mensen, ik luister dan wat mijn gevoel zegt.
Maar wil me verder in ontwikkelen.

Bedankt heel veel liefde,

Ro

Laure

Hé maar Hoyma!
Ik wist helemaal niet dat jij aan kanker hebt geleden  :(
Maar het verbaast me absoluut niets dat jij het hebt overwonnen!  :D
Wat een prestatie, ik kan me voorstellen hoe veel zin het je geeft om te gaan lopen,
go for it
heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik denk dat jij geen zoener bent maar wees gerust, onderweg van België naar Nieuw Zeeland gaan er veel verloren. Daarom exxxxxxxxxxxxxxxxtra veel!

;)

snowdrop

Lieve Hoyma, ik ben een tijdje niet zo actief geweest op het forum, en rijkelijk laat hiermee - maar ik ben geweldig blij voor je dat je genezen bent. Lukt het een beetje met je looptraining? Je mikt wel hoog, hoor. Tien kilometer is ook heel mooi...  ;D
:-* van Snow

Kiwiwoman

Yep Snow, het lukt aardig, dat lopen.

Zaterdag voor een week geleden heb ik de 9 km gehaald, maar was toen wel flink moe, hoor! En vandaag 7,5 km. Prima loopweer.

Het gaat goed!  8)