Dromen over oud en nieuw werk

Gestart door roro, juli 10, 2010, 22:36:13 PM

roro

Hee mensen!

Hopelijk wil iemand mij inzichten geven.

Ik heb gedroomd;

dat ik op mijn nieuwe werk ben en ik kijk naar de gang ofzo, weet niet precies wat het is en daar is mijn oude werk.
Ik zei ook tegen  mijn collega's ben benieuwd of me oude collega's daar nog werken en een paar nieuwe collega's zei van hen moeten hier komen ofzo, alsof het soort saai is op het werk.
weet niet meer zo goed.

Er staat met wit papier, misschien groen deur, wit papier staat de naam van mijn oude werk op die deur.
Van mijn nieuwe werk weet ik niet zo goed, ik weet alleen dat beide iets blauw en groen had.

Ik heb dit topic gemaakt omdat deze droom mij zo erg bij blijft!

Thx als inzicht voor mij heb!

Liefs

roro

sorry! De deur van mijn oude werk is dicht in mijn droom. Ik sta al in mijn nieuwe werk, de deur zie ik niet echt in mijn droom, dat kan ik me niet heugen.

Kiwiwoman

Wit is maagdelijk, er is daar niets.
Groen is herstel.
Blauw is rust.

(wat leuk, dat je in kleuren droomt! :) )

roro

Hee Hoyma,

Wat lief dat je reageert!
Heel erg fijn!

Bedankt voor de uitleg heel erg mooi!

Ik droom best wel vaak in kleuren hahaha..
Is dat apart of niet gebruikelijk? Voor mij is het zo 'normaal' bijna..
Soms ook wel niet hoor maar over algemeen wel en vaak ook dan dat achtergrond bijvoorbeeld ik noem een kleur, wit en dat iemand rood shirtje aan heeft met witte letters..
hahahhaa...

ps hoe is?

liefs

Kiwiwoman

Misschien zijn er altijd kleuren in dromen, maar wordt het niet opgemerkt. Ik doe dat bijvoorbeeld helemaal niet. Of ik daar dan blind voor ben? Ik weet het niet.

Wel weet ik, als kleuren WEL worden opgemerkt, dat zeker een betekenis heeft.

En via de kleurenkennis (die ook in astrologie geldt) kun je een tendens van een droom ook verklaren.

Fijn, dat je er wat aan hebt. Goed gekozen dan, dat nieuwe werk!

En hoe het is????? IK BEN VRIJ VAN DE KANKER!!!!! YEAHHHHH. IK BEN BETER!!!!! De dokter belde net de uitslag van de laatste CT-scan door.

Nu weer sterk worden. Ik ben al een heel eind op weg. Loop iedere dag een paar kilometer. Hoi!

Xuma

Lieve Roro,

je droom geeft aan, dat je een bepaalde fase van je proces (ook wel Het Werk genoemd) hebt voltooid.
Gezien het onderscheid in kleuren, zal de wijze waarop je je innerlijk werk uitvoert eveneens veranderen.
De nieuwe fase, de innerlijke vernieuwing, zal binnenkort aanvangen of is reeds begonnen.... :)

Liefs van Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Xuma

Wat een fantastisch feestelijk bericht lieve Hoyma !

Van harte hartelijk gefeliciteerd, more power to you en may the Force be with you ..... :D

Liefs van Xuma
Just a closer walk with Thee...........

roro

Lieve Homya,

Eerst even:

IK BEN ONTZETTEND BLIJ MET HET FANTASTISCHE NIEUWS!!!!!!
HEELE VEEL DIKKE ZOENEN EN KNUFFELS NAAR JOU!!!!!
PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

smile smile hier!

Over kleuren, oke dat is mooi, ik dacht beetje proberen wat aura kleuren betekenen en dan zo ontdekken wat het is hahhaa...
maar is toch anders als ik zo lees...

nou nieuwe werk moet nog komen, ben er mee beizg hahahhaa...

liefs xxx!

roro

heee lieve Lieve Xuma!

Bedankt voor je reactie!
Vind super!

En heel erg herkenbaar erg mooi, ik denk dat ie er dan ook aan komt.

Bijzonder hoor!

Trouwens @Homya ook wel voor jou hoor Xuma hahhaa... maar ze had over kleuren, ik droomde vannacht

Ben  in mijn huisje en het is prachtig wit en ik merk op dat ik groter deel heb in mijn huis.
Ik heb nog een mooie witte bank en ik kan zo beter me huis alles indelen, heb een mooie woonkamer en aparte slaapkamer, alles was prachtig wit...

Alleen merk ik  opeens op dat ik in een ander huis was gekomen( nu wil ik in het echt ook echt gaan verhuizen, ben op zoek naar ander huis)
En dat is van een jongen en hij heeft een vieze,blauwe broek daar laten hangen, bij de tuin gedeelte ofzo, zag wel uit als me eigen tuin, is niet echt een tuin maar goed..

Ik heb serieus in die droom, het witte zo opmerkelijk gevonden was echt prachtig.
Ik werk wakker en dacht huhuh maar ik heb toch een aparte woonkamer en slaapkamer hahahah...

Vind zo bijzonder hoe droom, bijna zo echt kan lijken soms...

Enfin, hele mooie dag voor beiden en de rest van de mensen hier

liefs xx

Leeuwin

@HOYMA,

PROFICIAT met je genezing!!!! :-* Ik wens je echt alle goeds voor de toekomst toe :)

Liefs van Leeuwin

Opti-Mystique

Citaat van: Hoyma op juli 14, 2010, 00:50:35 AM
...YEAHHHHH. IK BEN BETER!!!!!...

Hoi Hoyma,

Wat een geweldig nieuws! Proficiat met je hernieuwde gezondheid!!

hartelijke groet,
Dolf

Palomino

Hoi Hoyma,

Wat een geweldig nieuws zeg !!!!! Fijn dat je weer beter bent  :D  :D  :D.

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Kiwiwoman

Dankjulliewel, allemaal!

(het is wel vreselijk off topic, he?  ;) )

Ricca

Lieve Hoyma, wat fijn voor je!!  :D
Gefeliciteerd met je gezondheid!  :D

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

FlyhighDivedeep