relatielegging met 7 kaarten

Gestart door Izabela, juli 09, 2010, 12:46:19 PM

Izabela

Hallo allemaal,
Willen jullie je licht eens laten schijnen over mijn laatste legging? Ik ben nog lerende en heb het idee dat het al aardig lukt.
Omdat ik graag meer helderheid wilde over de relatie tussen mijn tweelingziel en mij heb ik gisteren de relatielegging gedaan (met 7 kaarten). Ik stond echt versteld over de grote precizie waarmee de kaarten de situatie duidelijk maakten, want voor mijn gevoel klopt dit 100%. Dit waren de uitkomsten:

Op 1 (significator) de Zon.
Op 7 (staat voor mij) Staven 9 en op 2 (staat voor de ander) Munten 10. Kaart 7 en 2 staan voor het bewuste niveau waarop de partners met elkaar omgaan; datgene wat beiden denken, en hoe zij bewust tegen de relatie aankijken.

Op 6 (staat voor mij) Koning van Bokalen en op 3  (staat voor hem) schildknaap van Bokalen. Kaart 6 en 3 staan voor het psychische vlak van de relatie en geven aan wat beiden in hun hart dragen, voelen, verlangen of vrezen.

Op 5 (staat voor mij) de Toren en op 4 (staat voor hem) de Duivel. Kaart 5 en 4 staan voor het optreden, de houding naar buiten toe, wat ieder van beiden-mogelijk als facade- toont, onafhankelijk van de daarachter liggende gedachten.

Alvast heel veel dank voor de moeite,
Izabela.

star in the night air

Wow, jullie gedrag, heftig met de toren en de duivel. Emotioneel zitten jullie heel sterk in de relatie. Qua gedachten, jij moet echt vechten, de ander is veel relaxter. Maar dat in combi met gedrag en gevoel. Jij volgens mij zit er wat bezwaarder in, mogelijk niet helemaal in touch met je gevoelens en dat weget wel zwaar maar je wilt hoe dan ook blijven vechten voor je relatie. Waarschijnlijk ben je er explosief. De ander is passioneler, maar bindt zich daarmee ook sterk aan je, misschien iets te waardoor jij soms het gevole hebt dat je uit moet breken.

Klopt dit?

Liefs,
Star

Izabela

Hallo Star,
Zoals ik al schreef gaat het hier om de relatie met degene die ik herken als mijn tweelingziel, ik heb een vaste relatie met iemand anders....
Ja, het is heftig. Ik kan vrij explosief zijn en heb zeker dubieuze gevoelens gehad omtrent deze "relatie" (ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat hij en ik geen liefdesrelatie hebben). Schuldgevoel, er niet aan willen, het gevoel van een grote onvermijdelijke verandering (de Toren). Dat is nu echter van de baan en heb ik er een weg in gevonden. De ander ziet naar mijn mening nog niet duidelijk dat wij tweelingzielen zijn. Hij leeft van het een in het ander (De Duivel; verslavingsgedrag wat vrouwen betreft) en dat is ook wat hij naar buiten toe laat zien/horen. Op onbewust niveau ervaart hij wel iets in het contact met mij, maar dit is nog erg versluierd. Heeft tijd nodig om aan de oppervlakte te komen wat moeilijk is als je je steeds overgeeft aan allerlei verslavende en gevoelsonderdrukkende activiteiten.
Als significator trok ik de zon. En inderdaad was de afgelopen periode een zeer positieve; ik ben gaan inzien wat hij voor mij betekent, en tegelijkertijd kan ik hem volledig loslaten en in het nu leven. Ik voel me intens gelukkig met mijn nieuwe inzicht en heb rust gekregen. Ik voel me sterk en stralend, zelfverzekerd en weet dat het alleen maar beter wordt. Hij zal op den duur ook zien dat we twins zijn, al kan dat nog lang duren. Op 6 en 3 trok ik kelken koning en schildknaap kelken, wat wijst op het meer spiritueel worden van zijn kant, gevoeliger worden. Dat is ook wat ik heel langzaam zie gebeuren. De kelkenkoning staat voor vergeven (van zijn buitensporig gedrag) intuitie en welwillendheid. Kelken Koning spiegelt de mannelijke kant van het element water, ons zoeken naar transcendente ervaringen en mystieke eenwording. Dat is precies wat ik bij mezelf ervaar.

star in the night air

Interessant, dat zeker. Hij is dus echt een duiveltje. Maar hoe weet je dat hij je tweelingziel is? Ik begrijp uberhaupt nog niet veel van dat begrip, maar ik hoor het graag.

Liefs,
Star