De keus van het hart

Gestart door Leeuwin, juli 09, 2010, 00:18:30 AM

Leeuwin

Ik heb de legging van De Hogepriesteres gedaan en als zeg ik het zelf: ik heb mooie kaarten. Mede daarom wil ik deze legging graag met jullie delen.

1+2: Op elkaar inwerkende energieén: Kelken 6/Het Rad van Fortuin

5   : Afnemende invloed: De Dood

3.  : Meeste invloed op dit moment: De Hogepriester

4.  : Toenemende invloed: De Maan

7.  : Bewuste instelling: Kracht

6.  : Onbewuste instelling: Schildknaap van Kelken

8.  : Verdere vooruitzichten: De Geliefden

9.  : HET GEHEIM; Ridder van Zwaarden

Voor verdere toekomstperspectieven heb ik de kaarten 4, 6 en 8 nog eens apart geduid.
Aan kaart 9 te zien geeft De Hogepriesteres haar geheim niet bloot daar het geen kaart uit de grote arcana betreft. Toch haal ik hier onvermoede krachten uit maar ik twijfel hierover.

Verder ben ik zeer benieuwd naar jullie visie op deze legging.

Heel veel liefs van Leeuwin

star in the night air

Veel grote arcana kaarten. Er staat heel wat te gebeuren en dat is zeker gestuurd. Probeer je je driften (de bekers ridder) te onderdrukken om zo als krachtige vrouw te worden gezien? Dit zorgt mogelijk voor wat verwarring van de maan, als die ridder door komt breken. Volgens mij breekt ie sterk door, en brengt je de geliefden; aan jou de keuze om er open voor te staan.

Liefs,
Star

Leeuwin

@Star in the night,

Nee, ik probeer mijn kracht niet te onderdrukken! Ik onderstreep hem juist. Misschien dat dit voor enige verwarring kan zorgen? Ik heb zelf ook het gevoel dat er heel wat staat te gebeuren.

Liefs van Leeuwin

star in the night air

Oh wacht het is een schildknaap ...
maan, kracht en page vind ik een interessante combi ... die page komt dus opzetten. Met die geliefden ook zo sterk ga je mogelijk je bewust worden van bepaalde gevoelens voor iemand ... en toch met kracht en maan stel ik nog wat in twijfel of je die heel snel toelaat, maar das mijn twee centjes.Maar de geliefden komt er aan, dus prepare ... ben benieuwd naar die verandering ...

Leeuwin

Ik ben nooit een snelle beslisser geweest in de liefde. Ik hou van mannen die alles in een normaal tempo aanhouden. Geen man met een overrompelende aard die het liefst na een maand al wil samenwonen, daarvan krijg ik het spaans benauwd. Een bekend chinees gezegd luidt: als je iets snel voor elkaar wilt krijgen, handel dan langzaam. Ik vind en voel dat dit voor de liefde zeker opgaat.

Liefs van Leeuwin

Mira

En en en.....

Hoe staat het in de liefde  ;D  ;D  ;D

Liefs
Mira