rare uitkomst Kruislegging - is er iemand die dit kan weet te interpreteren?

Gestart door mariolina, juni 13, 2010, 14:28:19 PM

mariolina

Hallo allemaal,

Heb even een kruislegging gedaan omdat ik een dilemma vraag heb/had, nl
Zal ik nou weer voor de 6x naar mijn huisarts gaan voor dezelfde klacht (klachten en angst blijven), ondanks dat hij heeft gezegd dat ik mij geen zorgen hoef te maken, of niet? Dilemma omdat ik mijn relatie met huisarts op het spel zet of dat ik in een malle medische molen kom, waar ik niet echt zit te wahten, maar klachten blijven...

De legging:

thema: De ster (begrijp ik helemaal niet...dit betekent dat het thema hoopvol is, gunstige ontwikkeling..hoe kan ik dat interpreteren? je zou eerder verwachten een NEGAtieve kaart, toch?)

niet doen: Keizerin (vruchtbaar, groei/???? begirjp ik niet)

wel doen: 6 staven (zege, succes....???)

resultaat: ridder bekers (rust en ontspanning...dat spreekt mij wel aan)

Hoe kan ik dit nu het beste zien..tav mijn dilemma? groetjes Mariolina...

Laure

Hoi Mariolina,

Kan het zijn dat jij graag zou horen dat je ziek bent? Nee toch! Toch lijkt het zo, doordat je telkens min of meer dezelfde vraag stelt aan de kaarten, en aan de dokter, maar dat het antwoord: "maak je geen zorgen" je nooit bevalt.

Het thema, de Ster, moedigt je aan om eindelijk te leren VERTROUWEN, zelfs al loopt alles niet naar wens.

Niet doen: de Keizerin zegt je te stoppen met deze negatieve gedachten te koesteren, te voeden.

Wel doen: Staven 6 staat voor de zelfoverwinning, durf jezelf overtreffen en deze gedachten te laten varen, om uiteindelijk je geweldige gevoelens, Ridder Bekers, niet langer te onderdrukken maar hoogtij te laten vieren. Natuurlijk spreekt dat je aan.

Deze boodschappen komen van jouw hogere zelf, maar zoals jouw KK van enige tijd geleden aangaf (Dood op de plaats van jezelf) wil jouw hogere zelf losbreken uit de gedachten-gevangenis (Zwaarden 8 in de omgevingspositie) waarin je je hebt opgesloten.

Succes meid, neem je geluk in handen!!

xxx doosje

mariolina

dank je wel, doosje voor jouw antwoord...waarschijnlijk heb je gelijk, maar wil ik het niet onder ogen zien...stom he...maar de 'mind' kan rare sprongen maken, terwijl het allemaal zo simpel lijkt... :o

Laure

Dat is waar Mariolina, we kunnen onszelf helemaal gek maken als we willen.
Of helemaal blij, als we willen, en durven...
Ik hoop echt dat je ooit inziet dat jouw geluk binnen handbereik is, en dat je jezelf waardig genoeg acht het te grijpen... Je verdient het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doosje

Phoenix

Nou pas ik even mijn vorige posting aan, omdat doosje die URL heeft gepost waarin je meer vertelt over je klachten en dus achtergrond. Sluit ik me feitelijk bij de uitleg van Doosje aan:

thema: De ster (begrijp ik helemaal niet...dit betekent dat het thema hoopvol is, gunstige ontwikkeling..hoe kan ik dat interpreteren? je zou eerder verwachten een NEGAtieve kaart, toch?)

niet doen: Keizerin (vruchtbaar, groei/? begirjp ik niet)

wel doen: 6 staven (zege, succes....)

resultaat: ridder bekers (rust en ontspanning...dat spreekt mij wel aan)

Ster: terug naar jezelf, genezing (niet persé letterlijk, maar meer bij jezelf blijven, vertrouwen houden dus), rust in jezelf vinden, wat genezing geeft.

Niet doen: te lang erop blijven broeden, te lang ermee bezig zijn/blijven. M.a.w. "laat het los"

Doen: durf jezelf te zijn en alles wat Doosje zei

Resultaat: jezelf uitspreken, je gevoel uitspreken. Krop je misschien veel gevoelens op? En dan niet de angsten die je hebt, maar andere en/of onderliggende gevoelens.

Phoenix

Laure

hoi phoenix

dat is idd een hele andere interpretatie

mariolina had nog 2x een KK-legging gedaan met ongeveer dezelfde vraag, die vind je hier
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php?topic=3200.0

Phoenix

Hoi Doosje, dank je voor de extra info, dat verandert en verduidelijkt een heleboel :) Heb mijn posting daarom ook aangepast :)
Thx!

Phoenix