Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Nummers in je droom

Gestart door roro, juni 12, 2010, 23:53:05 PM

roro

Sinds een tijdje heb ik al veel nummers in mijn dromen.
Even maandje niet veel en nu weer opeens enorm veel.

Gisteravond had ik 1.10. Toen weer 11, 10. Iets met 100.
Ook iets met 78

Ik zie veel 3 en laatst werd ik wakker gemaakt en keek ik op klok had gevoel dat ik moest kijken van engelen, en zag ik 3.13 staan.

Is iemand in thuis met getallen in dromen?

Liefs Ro

Kiwiwoman

Dit antwoord is heeeeel kort door de bocht! Dus als het je niks zegt, vergeet het dan!

1.10 = 2 = samen
11, 10 = 3 = uitkomst van samen
100 = 1 is een enkeling
78 = 15 = 6 = aktie
3 = uitkomst van samen
3.13 = 7 = overeenkomst

roro

Citaat van: Hoyma op juni 13, 2010, 00:39:53 AM
Dit antwoord is heeeeel kort door de bocht! Dus als het je niks zegt, vergeet het dan!

1.10 = 2 = samen
11, 10 = 3 = uitkomst van samen
100 = 1 is een enkeling
78 = 15 = 6 = aktie
3 = uitkomst van samen
3.13 = 7 = overeenkomst

Hey!!!!

Kort door de bocht maar wel heel erg duidelijk voor mij en van toepassing.
Met dingen waar ik mee bezig ben, een soort onderneming!

Vind wel erg interessant!

Thx!!

Kiwiwoman

;D Goh! Ik ben er zelf verbaasd over! hihihi

roro

Citaat van: Hoyma op juni 13, 2010, 09:22:42 AM
;D Goh! Ik ben er zelf verbaasd over! hihihi

hahahahahhaa !
Ik ben er blij mee!

maar ook zou ik anderen hen interpetaties over willen lezen :)
Vind zo erg interessant, ik heb het zo erg met getallen in mijn dromen.

Laure

Er zit inderdaad een lijn in de nummers als je ze verklaart zoals Hoyma!

Ik wilde er toch nog aan toevoegen, vermits je gelovig bent, roro:

Bij 3:13 dacht ik aan een vers in de Bijbel... maar welk deel hé?... Ik vond het stukje in 1 Petrus toepasselijk voor jou, over "het lijden in de eindtijd":
Citeer
"Overigens, wie zou u kwaad doen als u zich volledig inzet voor het goede?"
Bron: http://www.voorleesbijbel.nl/bijbel/perikoop.asp?lIntPerikoopId=2243
De rest van de passage is even nuttig om te lezen!

Dit vanwege jouw verhaal over je studiegenoot.

Liefs
doosje

roro

Hey Doosje!!

Dank je wel en erg mooi!
Ik  ben zeer zeker gelovig! haha

Ga even meteen lezen thx!

liefs

roro

Heee Doosje!

Hoe is het?

Ik dacht moet je even laten weten, ik droomde vannacht over: noah 's ark.
Zag het woord staan en iemand zij het, volgens mij een vrouwen stem.

Heel apart

hahahaa...

Doordat jij met het geloof zo kwam, dacht ik moet je even zeggen haha..

liefs xox

Kiwiwoman

Ik heb van een andere Nederlandse emigrant een zak vol met Nederlandstalige boeken gekregen. (Lekker hoor, Nederlands lezen!  :D)

Daar zat bij een vertaald boek van Andre Sonnet uit 1962 (pfoeh!) over 'de raadselachtige wereld van de droom'.

Op bladzijde 175 kom ik de getallensymboliek in dromen tegen.

Ik citeer (ik weet niet of dat wel mag, maar ik doe het toch! hehehehe 8):

Ook de getallensymboliek speelt een grote rol in de droominterpretatie.
Zo betekent het cijfer 1: het begin, maar ook egoisme en afzondering;
de 2: de tegenstelling tussen goed en kwaad, drukt echter ook melancholie en onzekerheid uit.
Het cijfer 3 staat voor idee, voor de drieeenheid in religieuze zin van God de Vader, Zoon en Heilige Geest, maar ook voor vader, moeder en kind.
4 is het symbool voor materie, macht en totaliteit.
Het getal 5 staat voor geest en stof, genie en inspiratie.
6 stelt het evenwicht der krachten, strijd en beproeving voor.
7 is het heilige getal en symboliseert het voltooide werk;
de 8 het recht, rechtvaardigheid en verantwoordelijkheid.
Het getal 9, dat uit een oneven en een even getal is samengesteld, staat voor het Al, voor de gehele kosmos, voor het streven naar volmaaktheid.
Het getal 10 is het symbool voor bezit, levenslot en bloei.
11 duidt op moeite, arbeid en inspanning.
Het getal 12 is het symbool voor de grootst mogelijke intelligentie,
terwijl de 13 voor de dood staat.

Einde citaat.

Bij de 13 maak ik een kanttekening: de dood hoeft niet letterlijk te zijn. Het kan ook staan voor het eindigen van de huidige toestand en het begin van een nieuwe toestand, zoals bijvoorbeeld emigratie, wat ik gedaan heb.

Nu ben je wat beter ingelicht over cijfers in dromen, denk ik, nietwaar?  ;D
Mijn eerdere antwoord was via numerologie; dat is weer een andere discipline.

roro

Heeee Hoyma!

Nederlandse boeken zijn heerlijk om te lezen

Wat lief van jou!
Heel erg mooi ook!
Maar ik vind het ook wel behoorlijk overeen komen met wat jij had.
Sowieso ben ik hier ook erg blij mee!

Toch wat meer duidelijkheid voor mij!
Echt super!

Ga dit dus echt steeds erbij gebruiken met getallen haha..

Liefs!!

Laure

Hey roro

waw wat een aanknopingspunten zijn hier al verzameld!

Geheel toevallig zag ik vandaag dit op een van mijn vaste internet-adresjes, over het nummer:
http://mara-gamiel.blogspot.com/2010/06/key-313.html
Een redelijk moeilijk stukje over de sleutels van Enoch, maar het viel me op dat er werd in gesproken over het derde oog, en aangezien jij dus dat visioen had met een oog, dacht ik: ik post het effe.
(Verder is deze site een SUPER aanrader!!!!!!)

Daarnaast is 313 ook een priemgetal én een palindroom, als een van de 15 getallen met 3 cijfers.
Een bijzonder nummer dus, waar een wiskundige als http://users.skynet.be/worldofnumbers/palprim4.htm een vette kluif aan heeft.

Met mij gaat het goed, roro, ik roep nu ook vaak m'n engelen aan en voel me erg veilig en gelukkig.

veel heel liefs
doosje

PS roro, vergeef mij als deze 313 interpretaties kant noch wal raken voor jou!!! Ik speel gewoon graag voor detective en dit getal fascineerde me daarom ben ik gaan zoeken ;-)
:-*

roro

lieve doosje,

ja onwijs he.

Heel erg bedankt ervoor, vind zo erg lief van je!

Doosje, ik  vind zo erg maar spijt me lieve schat van die site 313 het is voor mij teveel wat op me afkomt, door alle kleuren,verschillende cijfers, teveel indrukken, heb dyslexie dus ik begrijp er niks van.
Spijt me heel erg, kan je een hele kleine samenvatting geven wat niet teveel is voor jou?
Sorry sorry!!!!!

Ik ben heel erg blij dat goed met je gaat!
Dat doet me erg goed!
Lees je wel eens over doreen virtue? Dat is erg fijn en erg mooi en ook over manifesteren denk ook wel interessant.

Trouwens Doosje, ik had 2 dagen geleden gedroomd over noahs ark.
Ik zag die woorden in mijn droom, bijzonder he?

veel en veel liefs,licht en warmte!

Nogmaals sorry!

Laure

Hoi roro,

ik ben niet goed in droomverklaringen maar heb al jouw recente dromen eens doorgenomen en volgens mij springt er een boodschap uit... Ik kan verkeerd zijn want ik ben echt geen helderziende!!!!!!
Jouw dromen zijn vaak eng, terwijl je overdag erg je best doet om het mooie van het leven te zien, om goed te leven etc. Ik denk echter dat je 's nachts een soort weerbots ervan krijgt, een boodschap om ook te leren omgaan met pijn en dood en angst.

Citaat van: roro op mei 25, 2010, 07:47:32 AM
En opeens zag ik iets met 17 juni/juli( weet ik niet meer zo goed) om 16:07 en iets met dood van geert wilders.
Citaat van: Ricca op juni 16, 2010, 12:57:49 PM
Lieve Roro-haha,
Angst voor agressie in anderen of de angst om zelf agressief te zijn. Angst voor gemene opmerkingen van anderen of de angst om zelf gemeen te zijn. Dat is eigenlijk hetzelfde. Zegt dat je iets?
Deze quotes zet ik ondereen omdat ik vind dat Geert Wilders de ultieme angst-ondernemer is... Als je begrijpt wat ik bedoel: zijn partijprogramma is gebaseerd op de angst bij de mensen (angst voor vreemdelingen bvb.).
En angst is een slechte raadgever.
Dus is het maar beter om je angsten te kennen.
Zodat je op je hoede bent als ze je raad geven...

Je weet dat ik het had over palindromen
- "131"
- dag 17/6 en 16/7 op jaarbasis (197 te gaan/voorbij en 168 dagen te gaan/voorbij)
- (jouw dyslexie?)
- Het Rad van Fortuin, deze Tarotkaart bevat de inscriptie taroTora, tarot of tora? In goede en slechte dagen?

Wat als het geluk keert? Overdag alles goed, 's nachts alles angstig?

Sorry voor m'n vage ideeën, ik moet zooo dringend door gaan nu, daarom!

houdoeeei lieve roro

doosje

Maria

Quote Doosje: 'Deze quotes zet ik ondereen omdat ik vind dat Geert Wilders de ultieme angst-ondernemer is... Als je begrijpt wat ik bedoel: zijn partijprogramma is gebaseerd op de angst bij de mensen (angst voor vreemdelingen bvb.).'

De ultieme angst-ondernemer......
Zijn programma is gebaseerd op de angst bij mensen.....
angst voor vreemdelingen.....

Het is juist GEEN angst wat Wilders propageert! Het zijn waarschuwingen tegen de vermindering van mensenrechten!

Je zou angst moeten hebben voor mensen die jouw leven willen beheren, zoals fanatieke religieuze groeperingen, die de dagelijkse gang van zaken in handen willen nemen. Macht willen uitoefenen over mensen en dingen, zoals Mohammed dat wil! Die lui willen het leven van alle volken op aarde bestieren naar hun idee! De macht overnemen! Men heeft weinig meer te vertellen als men gedwongen wordt naar de pijpen van dergelijke fanatieken te moeten dansen! Als vrouw heb je dan totaal niets meer in te brengen. Je wordt alleen gezien als reproducenten. Vrouwen hebben totaal geen waarde in islamitische kringen! Daar moet je angst voor hebben! En zorgen dat dat niet gebeurt! Daar heeft Wilders het over! Dat jullie dat nou niet zien!

(Ik wist overigens niet, dat dit een politieke site was. Dit verbaast me hogelijk!)

roro

hee lieve doosje,

Dat klopt van die dromen, trouwens niet allemaal hoor heb ook erg veel mooie tussen zitten maar waarvan ik het zelf even niet meer weet plaats ik hier en die zijn vaak 'eng' haha..

Maar ik ben een heeeeeeeel erg gevoelig iemand en ik zie en krijg elke dag veel indrukken, ik denk dat die vaak terug komen in mijn dromen,verwerking van de dag.

Echter, er is wel een boodschap in ja

Over geert wilders, ik ben niet bang van hem, ik vind het fascinerend persoon hoe hij alles doet en de tijd waarin we zitten.

Wat bedoel je met mijn dyslexie?

Ben erg benieuwd naar wat je ook bedoeld, wat als geluk keert over dag alles goed en savonds wat minder..?

@Mira.

Doosje haar antwoord is denk niet bedoeling geweest qua politiek gezien.
En daarvoor is deze forum ook niet, zo ver ik weet uiteraard.
Haar reactie is omdat ik een droom had gehad over Geert wilders en die probeert ze alleen maar mij inzichten over te geven..
Doosje haar bedoeling is altijd goed.

In jou laatste zin heb ik meer het idee, dat je dit te persoonlijk opvat met: dat jullie dat nou niet zien.
Ik begrijp overigens niet wie 'jullie' zijn, doosje en ik?
Probeer even te gissen hoor hahaha...

veel liefs en liefde,

Ro