Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

futloos

Gestart door roro, juni 07, 2010, 22:52:47 PM

roro

hey lieve mensen,

Ik weet van mezelf dat ik heeeeeeel erg gevoelig ben voor negatieve mensen, emoties ik voel dat mijn stuitchakra meteen geblokkeerd raakt.

Maar nu ik dat weet, dat is sinds kort dat ik weet dat het op mijn stuitchakra slaat, dat die geblokkeerd raakt dat ik dan uit balans raak,warrig,moe.

Vraag ik mij af wat ik beste hier aan kan doen.

Ik doe veel in en uit ademen, mezelf soort schoonmaken, door een douche maar ook visulasytie maar misschien niet genoeg?

Tips zijn heeel erg welkom!

liefs

Kiwiwoman

Hier in de buurt woont een heel negatief mens. Wat ik doe is als ze weer zoiets spui't, vragen stellen over het onderwerp. Er zogezegd 'diep' op ingaan. Vaak moet ze dan zelf diep nadenken over waarom ze er nou negatief tegenaan kijkt. En dat helpt, want dan gaat ze relativeren en da's goed.

Misschien iets voor jou?

(en natuurlijk is het van de gekke, dat je je laat intimideren door negativiteit!)

Fysiek om van die moeheid en warrigheid af te komen, is om een stevig half uurtje te gaan stappen. Probeer te marcheren. Dat ritme maakt al je spieren los en van het wandelen gaan de nare gedachten ook je hoofd uit. Echt waar! Succes ermee.

Leeuwin

Hoi Roro,

Om te beginnen kan ik mij bij de ideeen van Hoyma aansluiten. Als dit alles nog niet afdoende helpt kan een chackrahealer hier wat aan doen.

Liefs van Leeuwin

Laure

Ik zocht even op het net want ken er niets van en vond inderdaad dingen als wandelen (op blote voeten als het kan, zodat je de grassprietjes tussen je teentjes kan voelen kriebelen), of je huisdier strelen, je grootmoeder eens goed knuffelen etc.

Ik voelde mij tijdens mijn studies héél eenzaam roro, ook een beetje een buitenbeentje net als jij (dacht ik toch bij jou gelezen te hebben), maar ik heb een katje en dat helpt: dat poezeke zit bij mij op de tafel terwijl ik studeer, knippert als ze naar me kijkt en spint spontaan van geluk, met haar knuffelen is erg fijn.
Misschien een ideetje voor jou om ook een poes in huis te halen? Krijg je heel veel liefde van, en tegelijkertijd zijn ze (als ze niet ziekelijk zijn) erg onafhankelijk.
Dat ze af en toe op je cursus liggen slapen, veel vuiligheid meebrengen van buiten, je wakker maken midden in de nacht met een levende vleermuis als cadeau die je dan maar eens moet zien terug buiten te krijgen, ja dat moet je erbij nemen.

VEEL SUCCES MORGEN lieve roro, ga voor de overwinning!
en sterkte met je stuit

doosje

roro

Citaat van: doosje op juni 08, 2010, 19:23:38 PM
Ik zocht even op het net want ken er niets van en vond inderdaad dingen als wandelen (op blote voeten als het kan, zodat je de grassprietjes tussen je teentjes kan voelen kriebelen), of je huisdier strelen, je grootmoeder eens goed knuffelen etc.

Ik voelde mij tijdens mijn studies héél eenzaam roro, ook een beetje een buitenbeentje net als jij (dacht ik toch bij jou gelezen te hebben), maar ik heb een katje en dat helpt: dat poezeke zit bij mij op de tafel terwijl ik studeer, knippert als ze naar me kijkt en spint spontaan van geluk, met haar knuffelen is erg fijn.
Misschien een ideetje voor jou om ook een poes in huis te halen? Krijg je heel veel liefde van, en tegelijkertijd zijn ze (als ze niet ziekelijk zijn) erg onafhankelijk.
Dat ze af en toe op je cursus liggen slapen, veel vuiligheid meebrengen van buiten, je wakker maken midden in de nacht met een levende vleermuis als cadeau die je dan maar eens moet zien terug buiten te krijgen, ja dat moet je erbij nemen.

VEEL SUCCES MORGEN lieve roro, ga voor de overwinning!
en sterkte met je stuit

doosje

hai lieve doosje,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben niet heel erg eenzaam tijdens me studie, maar voel me wel heel erg niet begrepen.
Maar heb wel steun aan een paar maar ik begrijp wel waarom je dat zegt, soms voel ik me wel zo.
Dus het klopt wel ja hahahahaa.... lekker snugger he

Een poes nemen wil ik wel alleen is mijn ruimte echt te klein voor een poes,en dat vind ik wel erg zielig.
Lijkt me wel serieus geweldig!

Bedankt he echt heel erg lief en ook dat je zelfs aan morgen denkt  ;D ;D

roro

Citaat van: Leeuwin op juni 08, 2010, 17:40:17 PM
Hoi Roro,

Om te beginnen kan ik mij bij de ideeen van Hoyma aansluiten. Als dit alles nog niet afdoende helpt kan een chackrahealer hier wat aan doen.

Liefs van Leeuwin

thx lieve leeuwin  en homya!

Ik zal dat zeker doen en vandaag gaat echt stukken beter.
Ben naar kerk geweest, engelen gesproken,gemediteerd voel me weer zoals het hoort.

NMaar ga er wel steeds meer aleter op zijn!

Bedankt beide echt super !

Rephraser

Hallo Roro,

wist je dat katten negativiteit opzoeken?
Ik heb zelf altijd katten gehad, maar de laatste jaren niet meer.
Soms vind ik het wel jammer hoor, ik ben gek op katten.
Gelukkig zijn er bij mij in de buurt lieve buurtkatten die zo af en toe langskomen.
En geloof het of niet; vaak komen ze dus wanneer ik me niet zo oké voel.
Ook werkt het spinnen van een kat rustgevend; je hartslag daalt letterlijk wanneer je een kat aait :)

Graag wil ik, naast de tips van Leeuwin en Hoyma, ook een suggestie doen (ik weet niet of je dat al doet natuurlijk):
Voel gedurende de dag eens bij jezelf hoe het met je energiebalans is (op school tijdens de lunchpauze bijvoorbeeld).
Wanneer je merkt dat die naar beneden dreigt te gaan, neem dan, zodra het kan, even de tijd om bij jezelf te komen door gebruik te maken van de tips en tools die je al gebruikt.

Dit werkt misschien beter dan na een slopende dag alles uit de kast te moeten halen om weer bij te tanken.
Het vergt soms ook erg veel energie om jezelf weer in balans te brengen, maar als je dat gedurende de dag doet, is het denk ik minder intensief om het bij te houden ;)

Wat ik bij mezelf probeer te ontdekken is of ik iets doe wat ik echt wil (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
Wanneer ik bijvoorbeeld teveel voor de ander klaarsta, betaal ik er later de prijs voor.
Dat lijkt onaardig, maar is het niet. Ik voel me er veel beter bij en dat merkt die ander natuurlijk ook.. ;D

Hartelijke groet,
Rephraser

roro

Hai Hai,

Thx for the reaction.

Over katten weet ik niet, ik heb zelf daar geen ervaringen mee.
Ben meer van de honden.

En die tips zijn super welkom en bedankt.
Maar ondertussen heb ik al heel wat gedaan en weet ik hoe komt dat ik futloos even was.
Teveel energie van anderen maar gaat goed, ik heb zeg maar alle negatieve mensen of mensen die graag energie van mijn tanken, op hele grote afstand.

thx he...

liefs