uitleg over deze legging

Gestart door cor, juni 06, 2010, 21:03:24 PM

cor

Kan er iemand dit mij interpreteren, ik hen een legging van 9 gedaan
De vraag is ivm examen hoe het zal verlopen, zal het goed komen, of er herexamens zal zijn of zal ik niet slagen.

26 huis      27 brief   16 ster
28 heer      29pk vrouw   huis   32maantje
31 zonne   7 slang      11roede

Kaart 28heer is uitgevallen van mijn hand  heeft dit te maken met mijn man we hebben een ruzie da moet nog  uitgepraat.

En kaart 7slang kan het dat ik een paar mensen nie vertrouw dat ik moet oppassen.

Kaart 27 een goed nieuws horen of ontvangen. (ik wil proberen de kaarten begrijpen)

De vraag is over mijn examen , heb ik te veel zorgen voor niets, stress ik voor niets.

Veel liefs cor,

Laure

Cor

Bij leggingen over jouw examen gaat de slang over intelligentie;
ze ligt onder je: je beschikt over de nodige intelligentie.

De heer die uit het dek viel bij het schudden wil zeggen dat je je mannelijke kant moet gebruiken: de vechtlust om dit examen succesvol te behalen.

Dat deze kaart in het verleden ligt met de zon en het huis wil zeggen dat je reeds veel discipline hebt getoond tijdens het studeren, goed zo!

Heden: brief en slang: blijven studeren, doordoen zoals je bezig was. Kan zijn dat de brief je aanmoedigt om raad te vragen over de passages die je niet begrijpt (aan medestudenten of leraar)

Toekomst: ster (nog eens huis?) en roede: je gaat nog zwoegen en zweten maar het inzicht in je leerstof komt er zeker.

Uitkomst: de maan: een succesvol resultaat.

Geen paniek Cor, je komt er echt wel, blijven door-studeren!!!!!

Ik wens je héél veel succes en goeie moed en de nodige portie geluk met de examenvragen ;-)

doosje

cor

hey doosje,

alvast heel bedankt  , je moet mij nu zien welke glimlach dat ik heb toen ik dit las
de zenuwen zijn weg de stress ook oefff.
en nog eens veel bedankt voor alles.

kristina1975

Laure

Graag gedaan Cor,
Je moet jezelf bedanken want het is dankzij jouw harde werk dat het een positieve legging is :)

Go for it  :)

cor

hey allemaal,

ik heb goeie supporters

thanks