wie wil voor mij kaarten leggen

Gestart door bussie, juni 06, 2010, 13:37:24 PM

bussie

Ik heb een band met een man,en dat is al zo'n 20 jaar.Maar op 1 of andere manier lopen onze levens steeds weer
uit elkaar.Toedertijd ben ik getrouwd met een andere man.Nu sta ik op het punt mijn man te verlaten,Begint hij aan een nieuwe relatie.In december tot begin maart hebben we een affaire gehad,Maar op 1 of andere manier
schijnt het niet te werken.Nu heb ik al kaarten gelegd voor mezelf en hem,maar vertrouw niet op mijn eigen
oordeel.Ik denk nl dat ik er teveel mijn eigen positieve draai aangeef.Zou iemand voor mij kaarten willen leggen?

groetjes bussie

Leeuwin

Hoi Bussie,

Ik wil best kaarten voor je trekken hoor! Je kunt ook aangeven welke kaarten je zelf al hebt getrokken, dat ik ze dan voor je interpreteer. Wat heb je liever?
Ik neem aan dat jouw vraag is waarom jullie maar niet bij elkaar kunnen komen?

Liefs van Leeuwin

bussie

ja dat is inderdaad mijn vraag fijn dat je kaarten voor mijn wil leggen.Ik heb nog hiermee weinig ervaring en
kan nog moeilijk de verbanden zien.Ik heb de legging van de dwaas gedaan,misschien is dit wel een hele foute keus.Hierbij heb ik gevraagd of het nog een keer goed kwam.Wat ik van de dwaas legging heb begrepen is dat alles na de dwaas nog een invloed heeft op ons tweeen.
Nu dit is de volgorde-
Bekers prins-bekers koningin
Dwaas-zegewagen-staven 7-maan-schijven 5-hoogpriesteres-hoogpriester-toren-staven 9
zwaarden 2-zwaarden koningin.

Heel lief van je om me te helpen alvast bedankt
bussie


Leeuwin

Hoi Bussie,

Ik ga bij nader inzien toch een andere legging voor je doen omdat ik het gevoel krijg dat ik daar meer mee kan dan met deze. Ik moet hier even de tijd voor nemen maar ik zal dit zo snel mogelijk doen. Ik wil je niet al te lang laten wachten.

Liefs van Leeuwin


bussie


Leeuwin

Hoi Bussie,

Dat wordt dan maandag. Morgen dus, ik heb nu helaas nog andere dingen te doen. Ik beloof je dat het komt.

Liefs van Leeuwin

bussie

hoi lieve leeuwin

begrijp heel goed dat je nog veel meer te doen hebt.Vind het al mooi dat je het wil doen,dus neem je tijd en
ik geloof erin dat je het doet en dat het komt.

groetjes bussie :)

Leeuwin

Hoi Bussie,

Hier een karmalegging van hem en jou.

1. Betreft jezelf: Bekers Ridder.
2. Geest  van de voorouders: Schildknaap van Pentakels.
Inzicht en/of invloed van de genetische voorouders en de familie
3. Geest van de stam: Zwaarden Koningin
Invloed van de vrienden, de gemeenschap of de cultuur van jullie
4. Geest van de tijd: Staven zes
Inzicht en invloed van de huidige tijd, leeftijd of levensfase
5. Geest van de plaats: Zwaarden Schildknaap.
Invloeden van thuis of het vaderland.
6. Geest van de reis: De Hogepriester
Inzichten en invloeden van vorige levens.
7. Invloed van de geest: Pentakels 3

Het valt me gelijk op dat er hoofdzakelijk zwaarden en pentakelkaarten liggen. Voor mij is dit een signaal dat gevoelens tussen jou en je onbereikbare (ik noem het maar even zo) niet stromen. Jij/jullie worden tot elkaar aangetrokken doordat jullie in een vorig leven een bewogen leven hebben geleid. Je voelt zeer duidelijke erkenning.
Echter, het 'stroomt' niet tussen jullie en ik denk dat jullie samenzijn al gauw ontaard in een machtsstrijd. Kan het zijn dat jullie je niet zo thuis voelen in elkaars vriendenclubje? Ik kijk hierbij naar de kaart van de stam. Is of was hij altijd heel erg veel met zijn werk bezig en werd dat een punt van irritatie? Ik voel bij hem een houding van neerzien op.....maar weet even niet in welke context.

In jullie vorige levens heeft studie en/of wetenschap een rol gespeeld. Maar....ook religie was in dit leven belangrijk. In dat leven hadden jullie een hele moderne familie maar ik sluit niet uit dat door die moderne houding enige problemen zijn gerezen met de kerk.
Jij was een hele zelfstandige, onafhankelijke vrouw wat voor die tijd nogal bijzonder was. Waarschijnlijk was je schrijfster en ben je er niet rijk van geworden. Hij was wetenschapper in iets maar kwam er qua geld ook niet ver mee.
Maar jullie hadden naar mijn vermoeden een verhouding. Hij bleek minder serieus te zijn dan jij dacht. Toen heb jij iets heel lelijks gedaan! Want je voelde je erg verraden. Ik heb het vermoeden dat een van de twee homosexueel geweest kan zijn en dit niet voor of tijdens het huwelijk heeft gemeld. Had je hele erge controledrang richting hem?
Of hij dacht bij jou alles te kunnen doen (als hetero om het zo maar even te zeggen) maar dat was niet zo en is hij lelijk te pas gekomen.

Dit is wat ik tot hier toe bij bovengenoemde kaarten voel. Ben benieuwd wat je hiervan vindt.

Liefs van Leeuwin

bussie

hoi lieve leeuwin

Rare gewaarwording hoe bepaaldde dingen uit je legging naar voren komen.In veel van je uitkomst van je legging komen overeen met nu.Alleen van de machtstrijd kan ik niet helemaal plaatsen,maar misschien zijn we daar ook te kort voor bijelkaar geweest.Inderdaad hij houdt zich bezig met techniek en zijn werk is tot nu toe altijd heel belangrijk voor hem geweest.Dat ik schrijfster geweest kan zijn komt me ook niet vreemd voor.Ik heb veel stukjes geschreven voor bruiloften van vrienden en afsluitavond van de kinderen die van de lagere school af gingen enz.Vaak is tegen mij gezegd dat ik moest gaan schrijven,dat ik alles zo geweldig kan beschrijven,en met gevoel van humor(wil niet opscheppen hoor)Het typische daarvan is dat ik altijd heb geantwoord,daar ben ik niet goed genoeg voor,ik kom net tekort,om daarin wat te bereiken.Dat van die vriendenkring zit denk ik iets anders in elkaar.We hebben elkaar leren kennen omdat een goedde vriendin van mij getrouwd is met zijn beste vriend.In die korte tijd dat we veel contact hadden is mij wel opgevallen dat hij veel kennissen heeft,maar 1 goedde vriend
waar hij ook eigenlijk een heel oppervlakkig contact mee heeft.Laat ik het zo zeggen,hij staat er altijd voor klaar enzo,maar over problemen die dieper gaan praat hij niet over.Dat doet hij met niemand.Dit is mijn eerste reactie,op je legging.Je hebt best kans dat er nog wat achteraan komt.Ik ben eenmaal zo dat bepaalde dingen
later tot me doordringen en die wil ik dan ook nog ff kwijt.
Was een zeer interessante legging,kan ik hier ook mijn conclusie uittrekken,en als eerste impuls is dat:loslaten

moet ik hem,wordt niet wat.

groetjes en knuffel bussie

Leeuwin

Ik hoop voor je Bussie dat je iemand zult ontmoeten waar het wel wat mee wordt.

Liefs van Leeuwin

bussie

ja dat hoop ik ook.Maar eerst dit een plekje geven.

liefs elly