Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Op zoek naar jas

Gestart door Xuma, mei 30, 2010, 12:08:04 PM

roro

heey lieve Xu,
Ik ga van de week even beter tijd nemen om te lezen maar ik zou dan graag even poging willen wagen.
Mijn eerste indruk is dat met je spiituele ontwikkeling te maken heeft maar goed, ik kom erop terug heb het even snel gelezen.

Liefs ro

Xuma

M.i. hebben dromen vrijwel altijd te maken met je spirituele ontwikkeling lieve Roro.
De algehele strekking van de droom is me ook wel duidelijk.
(Zie bv de eerste droom van mijn dromen-cyclus Op zoek naar jas, terwijl ik in deze laatste droom wel een mij passend en goedzittend jasje draag.
Dromen zijn in mijn beleving vaak series, vervolgverhalen en manifesteren vaak een bepaalde evolutie.)
Alleen de kleuren intrigeren mij en de combinatie ervan; die kan ik vooralsnog niet zo goed plaatsen en/of duiden.
Misschien heb je daar een idee over ?

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Xuma

Ik bedoel terug naar het paradijs in symbolische zin Doosje, i.e. terug naar de oorsprong.
Maar misschien had je dit al begrepen.  :D

roro

Sorry X, wat is M.I.??

ja sorry, ik ga niet alle dromen van je af.
hahaha ik kan wel iets over herinneren maar weet niet echt veel van.
Maar juist dat nu beter gaat is toch alleen maar mooi dat je droom dat aanduidt, dromen zijn vaak simpler maar de mens houd over algemeen, om heel erg ingewikkeld te gaan denken.

Wit is zuiverheid. dat is waar het voor mij staat.
Maar ik heb niet gehele droom gelezen nog, sorry komt steeds wat tussen en ik moet even snel op iemand reageren, privebericht.

Zilver

Staat voor : staat voor mysterie en vrouwelijke intuïtieve wijsheid, evenals voor geleidelijke groei of vermeerdering.
Turqouise:
Staat voor : integratie van hart en g eest, gevoelens en gedachten, voor synthese van wijsheid en ervaring ; de kleur van de wijze genezer.

Bron: http://www.anja-mystery.be/Aura%20betekenis.html

liefs

Xuma

Hartelijk dank voor je reactie lieve Roro, na je kleurentips kom ik er wel uit
En m.i. staat voor mijns inziens.....  :D

Xuma

Ik wil nog graag even aan de turquoise, wit en zilver-droom toevoegen, dat ik deze als uitzonderlijk helder en realistisch heb ervaren.
Vrijwel even werkelijk als de werkelijkheid zij het als een andersoortige werkelijkheid.  :D
Ook bleven er langduriger dan anders details binnenvallen die ik in de eerste versie over het hoofd had gezien en die ik later alsnog toegevoegde en/of veranderde.
B.v dat het bureau een ronde vorm heeft.
Dat er bij het ontbijtende groepje 1 man aanwezig is.
Ook de kleren die ik draag vallen pas later opnieuw binnen.
En zo voort nog meerdere details die zich later weer -o ja!-  lieten herinneren.
Maar het eerste geheugen bij het ontwaken waren de 3 kleuren: het turquoise, het wit en het zilver. :D

Ciaociao van  :) Xu

Doesje

Hoi Xuma,

Door je dromen even 'luchtig' te hebben gelezen kreeg ik een heel sterk gevoel, dat je heel bewust van je spirituele ontwikkeling, je wilt veel leren vandaar de vele details die je weet te vertellen.
1 ding valt me op, er is vrijwel altijd 'die man'/ 'een man' waar ik een gevoel bij krijg alsof je steeds dichter met hem in contact komt alsof het je beschermer/ begeleider is.

De Jassen droom zei me meer dat je bewust bent geworden wat bij je past, die laatste droom lijk je het groepje te hebben gevonden. Dat jasje dat nog niet bij je past/ of nieuw is heeft te maken met die onzekerheid die je beschrijft/ voelt.

Heb je het gevoel dat het steeds diezelfde man is?
Je kunt anders ook in je droom (voordat je gaat slapen) die man bewust aanspreken ..alsof je een pad naar hem toe gaat bewandelen en dat je hem zult zien aan het einde van het pad...
Ben benieuwd naar je antwoord...
Liefs Doesje

Xuma

Dear Doesje,

de mannen, die jou opvallen in mijn dromen staan voor mij symbool voor mijn mannelijke kant, ook wel de Animus genoemd.
Ik heb van kleins af aan het gevoel dat wij innerlijk zowel mannelijk én vrouwelijk zijn, dat wij androgyn zijn.
We worden geboren met een vrouwelijk of mannelijk lichaam, afhankelijk van wat we hier willen leren, en naarmate we opgroeien verstoten we een van beide kanten naar het onbewuste, omdat we aards gezien, nu eenmaal worden geconditioneerd ervoor te kiezen een man dan wel een vrouw te zijn, overeenkomstig ons lichaam.

De weg naar compleetheid, naar wie we in wezen zijn, heeft voor mij ondermeer te maken met deze oorsprong van heelheid, met dit alchemistische huwelijk, met het opheffen van onze geconditioneerde tegenstellingen.

In de jasjes-dromencyclus wordt in mijn ogen een mooie ontwikkeling zichtbaar; misschien kom ik daar nog eens nader op terug.

Lieve groet van  :) Xuma

Xuma

Ik loop samen met mijn ex-echtgenoot B. naar een gebouw/soort garage, achter mijn/ons huis; het gebouw hoort bij mijn huis.
Ik ben er lange tijd niet binnen geweest en wanneer ik er binnenga zie ik, dat gedurende mijn afwezigheid een groot aantal mensen van verschillende culturen ongevraagd haar intrek heeft genomen in het gebouw, dat bestaat uit één grote ruimte.
(Van binnen lijkt het dan ook niet op een garage, eerder op een newyorkse loft, waar alle huiselijke aktiviteiten zich afspelen in één ruimte.)
Aan de witte muren heeft men kleurige posters en kunstwerken opgehangen.
Ik voel me enigszins verontwaardigd, beetje bozig, dat dit alles achter mijn rug om, in míjn ruimte, heeft plaats gevonden en ik wil bovendien zelf de ruimte gaan gebruiken.
Ik benader een aantal mensen en verzoek hen of zij de ruimte willen verlaten met medenemen van hun spullen en ik word door hen doorverwezen naar de "leider" van de groep.
Uiteindelijk, de ruimte doorkruisend, beland ik bij deze leider, een man van oosters signatuur, die in een hoek is gezeten op een aantal kussens.
Ik leg mijn wensen aan hem voor en hij belooft mij dat de groep de volgende dag de ruimte zal opruimen en verlaten.

(Mijn ex-echtgenoot figureert vaker in mijn dromen als mijn mannelijke kant; in mijn dromen voelt hij altijd aan als vanzelfsprekend horend bij mij.)

De droom is me (nog) niet duidelijk; graag reacties, c.q. suggesties van eenieder die zich daartoe voelt geroepen.
Thanks alvast. :D