Dromen over geert wilders

Gestart door roro, mei 25, 2010, 07:47:32 AM

roro

Hoi lieve mensen,

Ik heb gedroomd over geert wilders, we zaten in een auto, auto zag er ongeveer iets van zilver kleurig uit het voelde meer zo.
Uhm hij had een donker pak aan en was echt vriendelijk tegen mij en stelden veel vragen, woajh hij ging of vond en vriendin van me leuk maar het voelde alsof hij mij ook wel interessant vond???

Ik citeer letterlijk' Hij vroeg me je bent nu financieel 25 maar wil je wel je echte leeftijd weten?', en toen kwam iets met 100???

Hij vroeg mij ook ik weet niet letterlijk de vraag maar kan ij herinneren iets over relaties als je ergens niet mee eens bent, want ik zie iets ove communiceren, dat ik graag communiceer en hoop dat ik alles met iemand kan uitpraten.

We reden langs een soort dijk, en toen we langs reden zag ik van die militaire achtige helikopters en ik zei hem waarom is dat er, hij zei ja we moeten wel goed alles weten of het klopt of niet.
Ik hoorde heel duidelijk soort helikopter geluid, het was ook echt donker groen de kleur.

En opeens zag ik iets met 17 juni/juli( weet ik niet meer zo goed) om 16:07 en iets met dood van geert wilders.

MAAR nu, voordat ik ging slapen vroeg ik mijn engelen iets om een teken over een baan die ik graag wil hebben en heb ergens in juni een soort sollicitatie waar ik met mensen over iets ga hebben.
Sorry dat ik er vaag over ben maar kan even niet veel over zeggen.

Toen ik dit typte, kreeg ik ingeving van dit is je tekenen, wist eerst echt niet wat ik met dit aan moest.
Zelfs in mijn droom dacht ik uhuhh geert??

Ben benieuwd naar jullie mening.

Liefs ro

roro

Ik dacht zelf dit:

Geert wilders staat voor mij en dan in de zin van dat hij ook alles alleen doet, dat ik doe ik qua werk gezien ook.
En wil dan ook overal bij zijn en controle overhouden haha.. maar ben wel een samenwerker haha dat wel weer.

Helikopter  heb ik even nagecheckt, staat volgens droominfo: Als je een helikopter ziet in je droom, vertegenwoordigt dit je ambitie en prestaties. Je bent actief bezig je doelen te bereiken.
Dat klopt heeeel erg.

En ja leeftijd enso en die tijd weet ik niet maar ik geloof wel in dat die tijd erg essentieel is.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden hahahhaa....

Veel liefs en een fijne dag allemaal, zon schijnt yeeaaah ben zo vrolijk hahahaa...

Leeuwin

Hoi Roro,

Geert is in jouw droom vriendelijk gestemd maar dat donkere pak van hem zegt mij dat hij zich nogal eens somber voelt. Als hij degene was die in de auto achter het stuur zat dan is het iemand die graag de touwtjes in handen wil houden. Die zilverkleurige auto zegt mij dat hij nogal hecht aan ambitie en maar op relationeel gebied moeite heeft met het uiten van emoties.

Die dijk geeft voor mij een obstakel in zijn carriere aan. Kan het zijn dat hij op de door jou genoemde datum een carriereswitch maakt of zelfs helemaal stopt op politiek gebied?

Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat Geert voor jou een afspiegeling is voor wat je graag wilt zijn maar weet even niet goed wat.

Liefs van Leeuwin

roro

Citaat van: Leeuwin op mei 25, 2010, 17:19:54 PM
Hoi Roro,

Geert is in jouw droom vriendelijk gestemd maar dat donkere pak van hem zegt mij dat hij zich nogal eens somber voelt. Als hij degene was die in de auto achter het stuur zat dan is het iemand die graag de touwtjes in handen wil houden. Die zilverkleurige auto zegt mij dat hij nogal hecht aan ambitie en maar op relationeel gebied moeite heeft met het uiten van emoties.

Die dijk geeft voor mij een obstakel in zijn carriere aan. Kan het zijn dat hij op de door jou genoemde datum een carriereswitch maakt of zelfs helemaal stopt op politiek gebied?

Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat Geert voor jou een afspiegeling is voor wat je graag wilt zijn maar weet even niet goed wat.

Liefs van Leeuwin

Hey leeuwin!

Bedankt voor je uitleg!

Geert voelde niet echt somber aan in mijn droom maar kan wel ja die pak wel goede, want herinnerde het goed.

Ja die dijk we reden wel zeg maar soort snel maar het voelde wel alsof die dijk snel weg was.

Maar ik heb zelf ook wel erg, zoals in mijn eigen uitleg dat het meer over mij ging dan Geert echt wel zelf.
Helemaal dat ik nog hem goed kan citeren van je financieele leeftijd is 25 maar wil je echte leeftijd weten? en zag ik opeens 100 vind dat toch wel dat iets betekent en dan ook met die datum kan me trouwens weer goed herinneren dat juni was, want ik weet dat ik nog voelde het is toch al juni???????

Echt apart hahaa...

Bedankt en liefs ro