Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

brug

Gestart door corona, mei 22, 2010, 12:51:11 PM

corona

Hallo,

Ik droom vannacht dat ik met de fiets een brug wil oversteken, maar ik zie dat het middelste stuk van die brug ontbreekt. Dus ik keer terug.  Is dit een waarschuwing of betekent het anders?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Groeten,
Hanske

Kiwiwoman

Je wilt duidelijk wat anders, het begin is er, je ziet het eind, maar het tussenstuk is er nog niet.

Goed om terug te gaan. Eerst proberen het tussenstuk te vullen. (Misschien een studie????)

Zo, dit was even uit de losse hand.

Ik ben ook benieuwd naar andere reacties.

Ricca

Lieve Hanske,

Een brug staat voor een overgang (naar een nieuwe situatie of levensfase). Als het middenstuk ontbreekt, kan dat betekenen dat je (nog) moeite hebt met die overgang. De overkant lijkt onbereikbaar en je weet niet hoe je die op eigen kracht (met de fiets) moet halen. Misschien wel omdat je vreest in het onder de brug stromende water van de emoties terecht te komen. Of misschien nodigt de droom je juist uit om in dat water in de diepte te kijken. De droom kan ook aangeven dat je meer vertrouwen nodig hebt. Ik zeg niet dat je gewoon dóór moet fietsen, maar als je het wél zou doen... in volledig vertrouwen... zou het middenstuk wel eens gewoon kunnen verschijnen. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love