Oproep(je)

Gestart door Lies, mei 20, 2010, 17:15:11 PM

kristina1975

Lisa,
Mag ik je een applaus geven? Ik kan je voor iedere opmerking die je maakt een bevestigende knik maken ::)
Het klopt helemaal, ook over mijn zelfbewust zijn en zinloos gevechten en communicatie!!!!!!
Ook over confrontaties die ruzieachtig zijn of vervelend en of ruw zijn of mijn gevoel niet goed kunnen uiten of niet durven te uiten. Het is en op mijn werk met mijn nieuwe manager die controle freak is en ook nog onzeker en ook in mijn relatie die misschien toch door de Magier gered zal worden nu bijna 2 weken geleden is gestopt, wat je relatie kan noemen natuurlijk.

Leeuwin, mee eens?

In ieder geval heel veel plezier en geniet van de applausjes die je zult ontvangen  ;D
trouwens, ik stel me graag als een proefkonijn voor wanneer je nog andere leggingen wilt doen ;D

Liefs,
Kristina

Lies

@ klaproos&snowdrop

Hey hey!

Ik ben jullie niet vergeten hoor! integendeel.
Ik zal proberen en mijn best doen om voor jullie morgen de legging online te plaatsen.
Tot snel!

Liefs Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Lies

@ Kristina

Wauw! haha, ik voel mij eigenlijk een beetje vereerd.
Ik ben ook heel erg blij dat jij je er zo goed in kan vinden, terwijl ik dit eigenlijk de moeilijkste legging
tot nu toe vond, eerlijk!  ;D
Ik doe met alle liefde voor jou een legging, mocht je dat nog een keer willen, wees nooit terughoudend om
mij een berichtje te sturen of een reactie te plaatsen op het forum  ;)
Nu heb ik natuurlijk nog wel een paar mensen waarvoor ik deze legging moet maken.
Die zet ik eerst online en als dat klaar is heb ik weer heel veel tijd! hihi

Liefs Lisa

Leeuwin

Hoi Lies,

Dat van die waarheid is inderdaad geen goede wending geweest maar geeft niet, kan gebeuren. Voor de rest was het toch wel goed? Alle begin is moeilijk hoor, ook zelfstandig kaartleggen. Ik heb zo nogal eens voor jou gelegd dus nu mag jij het ook bij mij doen!

Ik voel de laatste tijd dat mijn maagkwaal gaat genezen. Dat beschouw ik als een overwinning omdat ik buiten de reguliere geneeskunde zelf ook e.e.a heb gedaan om mijn genezing te bevorderen. Dit zorgt er wel voor dat ik mijn liefdesleven aan het heroverwegen ben.
In het verleden heb ik een paar keer, zeer tegen mijn gevoel in, afscheid moeten nemen van mensen die mij dierbaar waren. Gelukkig niet door de dood maar wel door verhuizing en/of verandering van werkplek. Ik heb het gevoel dat daar nog wat oude emoties zitten. Ik had ook al het gevoel dat ik dit punt nu niet te snel moet loslaten want anders lopen mijn emoties misschien weer vast.
Ik blijf dus niet in het heerlijke hoge gevoel van mijn genezing hangen maar ik wil juist verder maar dan op een bezonnen manier.

Ik heb een aardig beeld van mijn grenzen. Ik hou rekening met mezelf. Ik zal dus niet snel overbelast raken. Ik probeer ook altijd rekening te houden met de grenzen van een ander. Ik vind het onprettig als ik merk dat anderen dat niet doen. Dan hou of creeer ik afstand tussen hen en mij. Maar overbelast zal ik niet zo snel zijn.

Maar nogmaals: je kaartlegloopbaan zul je met succes voltooien als je zo doorgaat! Liefs van Leeuwin

Laure

Lisa,
Ik heb alles even gelezen, wat een wijsheid heb jij reeds in pacht! Als jij dezelfde Lisa bent van op het astrolgieforum, ben je nog heel jong, dat belooft!
Hoedje af en een diepe Land-Van-Ooit buiging ;-)

Leeuwin,
Super dat je gaat praten over je gevoelens! Ik ken niemand die zo streng is voor zichzelf dan jij, om vooruitgang te boeken op zeer vele gebieden tegelijk. Daar mag je, moet je trots op zijn. Ik ben alvast heel fier op je!

Een prettig en zonnig weekend
8)
doosje die weer eens gaat grootvader-sitten

kristina1975

goedemorgen Lisa en allen ;D
Lisa, waarom vond je mijn legging de moeilijkste legging ::)
In ieder geval een prachtige dag gewenst ;D
Liefs,
Kristina

Leeuwin

@Kristina,

Ja, mee eens. Jij vecht naar voren zoals dat heet. Er zijn onzekere mensen die zich terugtrekken en in een hoekje gaan zitten. Die vechten naar achteren. Maar jij gaat juist confrontaties aan. Kan het zijn dat je daarom weleens de verkeerde toon pakt waardoor het weleens op conflicten uitdraait?

@Doosje,
Superbedankt voor je hart onder de riem! Jij interpreteert trouwens ook goed hoor, vergeet dus jezelf niet!!

@Lies,
Op relationeel gebied trekt het evenwichtige type met een brede belangstelling voor alles me het meest aan. Daarentegen heb ik niet zoveel met mensen die een hele sterke hang naar belevenissen hebben. Nu ik er zo over nadenk, denk ik dat hier weleens een belemmering bij mij kan zitten wat betreft verantwoordelijkheden. Verder kan ik het even niet plaatsen.

Allemaal heel veel liefs van Leeuwin

Lies

@ Doosje

Dankje, dankje, dankje! haha. Ik voel mij helemaal vereerd!  ;D

@ Kristina

Ik vond het een legging waar ik het minst zeker over was. Aangezien ik niet helemaal kon plaatseb wat het nou eigenlijk probeerde te zeggen. Terwijl eigenlijk achteraf .... mijn 1e ingeving dus wel goed was :)

@ Leeuwin

Leeuwin, bedankt voor je vertrouwen die je mij hebt gegeven om zo legging voor jou te mogen doen, natuurlijk wens ik je alle sterkte toe!

@ Snowdrop

Jij bent de volgende waarvan ik je legging online plaats! (ik heb die voor klaproos nu af, zet ik zo online) Ik probeer die van jou ook vandaag nog online te zetten!

Mochten er nog mensen zijn die interesse hebben in een legging, ik oefen graag ... dus kom gerust ;)

Liefs Lisa

Lies

Hoi Klaproos,

Ik heb ook voor jou nu een legging gedaan! Dit zijn jouw 8 kaarten :

Kaart 1: Bekers 8
Kaart 2: Keizer
Kaart 3: De Duivel
Kaart 4: De Zon
Kaart 5: Zwaarden 3
Kaart 6: De geliefden
Kaart 7: Ridder van Kelken
Kaart 6: Pentakels 6

Wat mij ook hier eigenlijk opviel is dat jij van richting bent veranderd, je hebt het verleden los gelaten en bent opzoek gegaan naar nieuwe waarden en normen. (de dingen die voor jou van belang zijn)  (bekers 8 ) Ik denk dat het jou stoort als mensen jou niet begrijpen en/of boven jouw gevoelens willen komen staan. (zij zullen jou wel even vertellen hoe of wat) Ik denk wel dat je goed iemand voor je kan krijgen of naar je hand kan zetten. (goed iemand aan je kan binden) Wat ik alleen wel denk is dat jij makkelijk over bepaalde dingen heen kan stappen en denk ook zeker dat jij in het verleden bepaalde kansen hebt laten gaan en die nu wel pakt, maar dat je misschien toch niet altijd even veel verrantwoordelijkheid neemt voor de dingen die zijn gebeurd. (en dat zie ik dan als erover praten, misschien doe je het niet omdat je bang bent niet begrepen te worden) (de zon + de keizer) Ik denk dat je in de toekomst als je een nieuwe ‘’partner’’ leert kennen er soms een beetje moeite mee zou kunnen krijgen. En wellicht wat zou kunnen gaan twijfelen. (je weet hoe het in het verleden is gegaan, je kon er wel goed over heen stappen maar er niet goed genoeg met andere erover kunnen praten) Wellicht ga je twijfelen of je die keuze wel moet maken om aan iets nieuws te beginnen. Want ik denk namelijk wel dat je op zoek bent naar een nieuwe ‘’liefde’’ (kelken ridder) Ik denk dat het daarom belangrijk is dat je een balans vindt tussen emoties en praten. (dat je het niet te veel bij je houd) Ik denk ook zeker dat het goed is/blijft om heel veel je zelf te geloven!

Ik hoop dat je er in kunt vinden en dat ik het goed heb verwoord voor jou. Sorry als er dingen zijn die er niet kloppen. Ik hoor graag wat je ervan vindt!

Liefs Lisa.

FlyhighDivedeep

Hey Lisa,

Gooi mij ook maar in de proefkonijnmolen ;)
succes(vooral dat  :-X 8) ;) ) en veel plezier.

Grtz,

FhDd

Lies

Hoi Snowdrop,

Hier heb ik dan ook eindelijk de legging voor jou! Dit waren jouw 8 kaarten:

Kaart 1: De maan
Kaart 2: De zegewagen
Kaart 3: Zwaarden 2
Kaart 4: De geliefden
Kaart 5: Ridder van kelken
Kaart 6: Koning van pentakels
Kaart 7: Het oordeel
Kaart 8: Matigheid

Wat mij gelijk opviel uit het deck van mijn kaarten is dat je wellicht zo bent ‘’geworden’’ (aan de hand van de 8 kaarten) doordat je iets hebt mee gemaakt. Ik heb het idee dat je jezelf bent verloren in de liefde of wellicht een liefde bent kwijt geraakt. Corrigeer mij gerust mocht dit niet kloppen hoor!! Ik denk dat je door die gebeurtenis nu heel onzeker bent geworden, terwijl je wel droomt/fantaseert van de dingen die je graag zou willen. (de maan) Door je onzekerheid ben je denk ik bang om een nieuwe relatie aan te gaan. (bang dat het misschien weer fout gaat) Ik heb het gevoel dat het fout zou kunnen gaan omdat jij je denk ik aardig goed van de waarheid weet af te ‘’sluiten’’ (zwaarden 2) Dat hoeft niet altijd slecht te zijn hoor, soms is het ook goed als je eigen van bepaalde dingen kan afsluiten. Maar aangezien het hier om een legging gaat waarbij het thema relaties voorop staat zou het dus heel goed zo kunnen zijn dat het niet altijd even slim is om je jezelf af te sluiten van de waarheid tegenover de ander. Ik denk dat je het moeilijk vindt om weer een nieuwe binding aan te gaan, zoals ik ook al eerder zei, ook om weer keuzes te moeten maken. (ook keuzes in relaties, ik heb het gevoel dat je een beetje alles of niets wilt misschien een beetje ongeduld) Jij hebt denk ik wel zeker veel te bieden aan een ander. Je bent denk ik, romantisch, zacht, en lief … ! (ridder van kelken) Ik denk echter dat het een valkuil is, wat ik eigenlijk net ook al een beetje vertelde om jezelf te verliezen in de liefde. Je zou misschien een beetje kunnen gaan zweven. Ik denk ook dat je dan niet meer helemaal eerlijk naar jezelf bent/luistert. (met wellicht de gevolgen van dien) Ik denk dat je nu een beetje op zoek bent naar bevestiging voor je onzekerheden. Ik denk dat je dat meer vertrouwen zal geven om weer moed te krijgen om aan iets nieuws te beginnen. Ik denk wel wil je dit allemaal bereiken dat het belangrijk is dat je jezelf beheerst, en ook geduld is een schone zaakJ Blijf ook zeker objectief … (trouwens, niks moet hoor!)

Ik hoop dat ik je een beetje inzicht hebt kunnen geven! Ik zou het fijn vinden om van jou nog even te horen of dit allemaal klopt! Jij alvast bedankt voor je vertrouwen. Alvast mijn excuses mochten er dingen anders beschreven worden dan ze in werkelijkheid zijn!

Liefs van Lisa.

Lies

@ FhDd

Hey hey!  ;D,

Bedankt voor je vertrouwen! Ik heb nog wel meer leggingen, maar ik zal mij ook over jouw kaarten buigen! hihi
Ik laat snel weer iets van mij horen! (bedankt voor je succes haha  :D)
Tot snel

Liefs Lisa

Vivke

IK ANTWOORD MIDDELS JE EIGEN BERICHTJE, LISA

Citaat van: Lies op mei 21, 2010, 15:38:28 PM
Hoi Vivke,

Ik ben met jou legging aan de slag gegaan. Ik heb het goed bekeken en ik heb mijn best erop gedaan. Nogmaals, ik ben geen pro … ik hoop wel dat ik je iets met deze legging kan duidelijk maken of iets van een inzicht kan geven. Wat is trouwens jou sterrenbeeld? Ik heb een idee dat het een Leeuw is namelijk. (excuses als het niet goed is) IK BEN EEN STIER

Dit zijn jouw kaarten:
Kaart 1: Bekers 8
Kaart 2: Staven 3
Kaart 3: Staven 7
Kaart 4: Zwaarden 8
Kaart 5: De magier
Kaart 6: Staven 2
Kaart 7: Het oordeel
Kaart 8: Koningin van zwaarden

Wat mij eigenlijk gelijk wel opviel is dat je op dit moment jezelf ziet als iemand die van het verleden is weg gelopen. Je hebt iets afgesloten. Je bent een andere weg ingegaan en ik denk dat daar zeker optimisme bij komt kijken en ik denk ook zoekende naar nieuwe mogelijk heden. Echter heb ik wel het idee dat je moeilijk risico’s durft te nemen of een nieuw avontuur aan te gaan (staven 3) Dat stoort je, het houd je tegen in bepaalde ontwikkelingen. Ik denk dat je zeker goede ideeën hebt, onwijs veel doorzettingsvermogen. Je kan denk ik ook goed voor jezelf opkomen. (staven 7) HEEL GOED ::)
Maar doordat je geen risico’s durft te nemen of een avontuur aan te gaan en je blijft stilstaan bij de dingen, maakt je denk ik onzeker. En roept denk ik ook een beetje zelfmedelijden op NEE  NIET ECHT en wellicht zoekende naar hulp van andere. (zwaarden 8 ) Terwijl je eigenlijk zelf ook goed iniatief kan nemen en zelf goed een doel kan vormen. (de magier) Maar door misschien te lang stil te staan bij de dingen of je het wel of niet zal doen ga je twijfelen, door die twijfel ga je denk ik weer terug in die onzekerheid en blijf je weer te lang ‘’wachten’’. Daarom ben je ook denk ik nu op zoek naar bevestiging.(het oordeel) Misschien bevestiging om je zelfvertrouwen te laten groeien bij het aan gaan van nieuwe dingen? Of anders denk ik zeker een stukje bevestiging terug krijgen van de stappen die je neemt. (dus misschien kort gezegd: je wilt resultaat zien van de platen die je hebt gezaaid) Om dat misschien voor jou mogelijk te maken is het denk ik belangrijk dat je eigen niet laat afleiden door andere invloeden maar voor de dingen ‘’direct’’ gaat. (dus no-nonsense) En wellicht de vervelende emoties die daar bij komen kijken op een goede manier onder controle weten te houden. (de twijfel en onzekerheid) Blijf dus objectief  (Koningin van zwaarden) KOMT  EIGENLIJK OP NEER DAT IK  ME ALS HERBOREN VOEL EN WEER GELUKKIG BEN

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Mochten er dingen niet kloppen of verkeerd gezegd zijn, excuses hier dan voor. Ik hoop natuurlijk dat jij je hier in kan vinden. Zou je het mij willen laten weten?
Liefs Lisa.

JE HEBT HET EIGENLIJK BEHOORLIJK GOED GEDAAN, DANK JE WEL. LIEFS VIV

klaproos1945

dagkaart aardsengel uriël

de emoties komen tot rust
                                    waardoor ik in staat ben meer liefde te ontvangen

de blindevlekle lezing als hulp middel
                                                           bewuste kracht

het is niet de bedoeling dat we de instinkten en diepste verlangen
                             achter een masker verbergen in ons werk zullen we ons met hartstocht
                             aan onze taak wijden in de fase van scheppingsdrang is dit onze motievatie
                             en kom vooral ons hartstochtelijk aspect naar voren zoals het gesymbolizeerd word

bij dramatische gebeurtenissen

klaproos1945

onbewust rad van fortuin

we hebben hier nauwelijks invloed op en het verwijst naar machteloosheid
                         en het bewijst dat het noodzakelijk is dat er een ontwikkeling komt in onze ervaringen
                         dat we besseffen dat we tot noch toe niet alles zelf in de hand hadden
                         zodat we ons innerlijk kunnen versterken