Hoi Futurelove,
Ik ga morgen een legging doen over je toekomstige liefdesleven. Ik hoop voor jou dat hier wat goeds uitkomt.
Ben je bang dat je je dochter helemaal kwijt raakt? Als je er verder niet over wilt mailen moet je het gewoon aangeven hoor! Maar kun je mij misschien vertellen wat haar aangedaan wordt? Het helpt misschien om je hart te luchten waardoor je je boosheid in ieder geval een beetje kwijtraakt.
Als je er over wilt praten, geef dan ook hierin rustig de grens aan in hoeverre je dingen wilt bespreken.
Liefs van Leeuwin
Goeiemorgen Leeuwin,
Bedankt dit vind ik heel lief.
Tot nu toe als ik erover praat voel ik alleen maar pijn me gekwetst en,
kan ik in paniek raken doordraaien ook als ik eraan denk hoe de vader van mijn kind zich over mijn dochter naar mij heeft geuit en wat ik hierin heb moeten meemaken en zien plus horen.
1 zorg minder heb ik dat mijn dochter niet door jeugdzorg kapot word gemaakt dat er wat mis met haar zou zijn.
Hierin heb ik nu wel steun ervaart van de vader verder vertrouw ik hem niet wel,
vind ik dat hij goed is opgekomen tegenover de instantie's in deze zin over onze dochter.
Dit weet ik pas sinds kort. Ik had hem tussendoor ook wel gesmst waar ik het wel en niet mee eens was.
Nu sinds kort is er ook een andere voogd.
Bedankt dat je voor me wilt zijn dat ik je er prive meer over kan sturen misschien heb ik er wat aan lief.