Hoi allemaal,
Ik heb een legging gedaan (Geheim vd Priesteres) voor een vriendin, die momenteel werkeloos thuis zit en de toekomst niet zonnig in ziet omdat het allemaal tegenzit en ik heb bij het interpreteren wat probleempjes...misschien is er iemand die mee kan denken hierover.
situatie:
1. schildknaap staven (zij verlangt naar een nieuwe kans, mogelijkheid, misschien wel avontuur)
2. 2 staven (dit overschaduwt een beetje de eerste kaart omdat ze niet precies weet wat ze wil)
thema
3. 3 zwaarden (veel teleurstellingen meegemaakt)
toenemende invloed
4. ster(mooie kaart, mijns inziens kan ze de toekomst zonnig tegemoet zien, er is perspectief)
verminderde invloed
5. 3 bekers (deze kaart vind ik heel lastig - moet ze minder vreugde hebben, minder tevredenheid?

)

onbewust
6. koningin staven (onbewust is zij een vitale vrouw die groeiende is, figuurlijk ...) MOEILIJK ook deze uitleg
bewust
7. 4 staven (ook lastig te interpretterren. Ze is dus bewust dat ze zekerheid moet hebben of harmonie moet hebben..ik weet eigenlijk niet goed hoe ik deze kaart moet interpreteren, zeker omdat kaart 5 minder invloed 3 bekers is...tegenstrijdig vind ik dit??
resultaat eventueel voor de nabije toekomst
8. koningin zwaarden (zal ze een beslissing omgrent haar toekomst met haar verstand moeten nemen???)
Kortom ik vind de eerste 3 kaarten duidelijk te interpreteren, maar de rest vind ik heellastig...zeker omdat het geen major arcana kaarten zijn.
iemand enig idee, zodat ik ervan kan keren??
groetjes Mariolina