welke legging is geschikt voor een specifieke vraag??

Gestart door mariolina, mei 11, 2010, 23:26:10 PM

mariolina

Graag zou ik willen weten welke legging geschikt is voor de 'eenvoudige' vraag, zoals bijvoorbeeld:
Zal ik moeder worden (de aankomende jaren)?

groetjes, Mariolina

Leeuwin

Voor een beknopt antwoord doe ik vaak de 3-kaartlegging van verleden-heden-toekomst.

Leeuwin

mariolina

Beste Leeuwin,

Maar kan je misschien uitleggen hoe ik dan die specifieke vraag kan beantwoorden.
Ik heb voor de vraag zal ik moeder worden de volgende 3 kaarten getrokken:
10 bekers
Oordeel
Koning bekers

Maar ik kan daar geen eenduidig antwoord opgeven....het is natuurlijk ook een ja/nee vraag en die kunnen goed beantwoord worden?
Mariolina ???

Leeuwin

Hoi Mariolina,

Het is beter om een algemene vraag te stellen omdat dan het antwoord vaak duidelijker en/of zuiverder is. Dat is tenminste mijn ervaring. Koningin van Bekers/ De Keizerin en Schildknaap van Pentakels staan voor het moederschap. Zoals altijd spelen de omliggende kaarten hierbij ook een rol. De Keizerin gecombineerd met De Maan kan bijvoorbeeld op een schijnzwangerschap duiden.
Hierbij wil ik wel duidelijk maken dat ik geen arts ben dus hier niet voor god ga spelen. Mocht het zo zijn dat zwanger worden niet lukt of er omtrent hierom problemen zijn dus wel naar een arts gaan!

Nu naar jouw legging.
Zo aan Bekers 10 te zien is moeder worden wel een wens wat je al een tijdje bezig houdt. Ik zie in deze kaarten geen zwangerschap maar wel enige fysieke vooruitgang. Dit kan betekenen dat je toch zwanger wordt maar toch....een eenduidig antwoord heb ik hier ook niet.

Liefs van Leeuwin

Laure

Ga je misschien je oude overtuigingen en idealen achterlaten en een nieuwe invulling vinden voor je hoogste geluk?
Dit is wat het oordeel vraagt denk ik, een herziening.
Kan vanalles zijn: Misschien is je huidige partner niet degene die een kind bij je zal verwekken, of misschien is er een andere verouderde instelling die je onder de loep dient te nemen, misschien is het niet nodig om letterlijk een kindje op de wereld te zetten om moeder te zijn. Weet niet. Het is die Koning die me doet twijfelen, zoals Leeuwin zegt, Koningin der bokalen is de moeder.
Ik denk dat het beeld van het Oordeel een momentopname is van een dialoog met God, waarin God jouw wensen aanhoort en jij Gods wensen voor jou aanhoort, en dan afhankelijk van de mate waarin die overeenstemmen kan dit een grote stap vooruit betekenen voor jouw verdere ontwikkeling.

Ik wens je alleszins veel liefde (maar met de Koning der bokalen komt dat wel goed)
doosje