Auteur Topic: Wie gebruikt Aimee kaarten?  (gelezen 3150 keer)

roro

• Gast
Wie gebruikt Aimee kaarten?
« Gepost op: mei 11, 2010, 20:36:58 pm »
Ben erg benieuwd!

En naar de ervaringen!
Liefs Rosan

Leeuwin

• Gast
Re:Wie gebruikt Aimee kaarten?
« Reactie #1 Gepost op: mei 11, 2010, 22:11:37 pm »
Ik Roro :)

Leeuwin

roro

• Gast
Re:Wie gebruikt Aimee kaarten?
« Reactie #2 Gepost op: mei 12, 2010, 17:47:29 pm »
hey lieve Leeuwin!

O oke hahahahaa.

lekker snugger, stuur je even pv

Liefs

Johanna

• Gast
Re: Wie gebruikt Aimee kaarten?
« Reactie #3 Gepost op: juli 24, 2012, 12:18:00 pm »
Ik denk erover om de Aimée kaarten nieuw leven in te blazen want ik heb er erg treffende ervaringen mee.
Je kunt ze ook heel goed gebruiken samen met andere kaarten om iets meer duidelijk te krijgen.

Dit onderwerp is al ruim 500 keer bekeken maar niemand schijnt er iets aan toe te voegen te hebben?

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #4 Gepost op: juli 24, 2012, 14:44:45 pm »
bespreek de kaarten eens en geeft bijvoorbeeld eens aan hoe je te werk gaat in combinatie met andere kaarten, wellicht zal daar iemand een toevoeging  en of vraag bij hebben?

Johanna

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 14, 2014, 13:13:13 pm »
We zijn inmiddels alweer 1,5 jaar verder en nog geen reacties terwijl ik regelmatig hoor dat deze kaarten wel gebruikt worden. Ik hoef er geen beschrijving van te geven want degene die ze gebruiken weten dat wel....
Het zijn 72 kaarten met een eenvoudige symbolische voorstelling daarop. In elk geval heel herkenbaar.
Deze kaarten kunnen op elke willekeurige manier gebruikt worden - er zijn geen regels voor en dat is juist het fijne ervan. Ik gebruik ze nog steeds regelmatig om wat meer duidelijkheid over mijn tarotlegging te krijgen.
Ik leg altijd 5 tarot dagkaarten  en leg er vaak na de duiding (!) gewoon 5 bij Aimeekaarten onder.
Vandaag lag bijvoorbeeld de kaart Verplaatsing onder kaart Staven 8 wat ook een reisje kan betekenen.
En het is dan niet 1 overeenkomst maar meestal minstens 3.

Maar ik had eigenlijk een vraag...
Wie heeft een idee wat precies de afbeelding op kaart 20 voorstelt?
Wij dachten zelf een wierookbrander.
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2014, 13:17:35 pm door Johanna »