Wie kan mijn legging(keltisch kruis) uitleggen?

Gestart door Terrehh, mei 09, 2010, 20:34:33 PM

Terrehh

Hey
Ik heb een keltisch kruis legging gedaan met de vraag:
Hoe kan ik betere keuzes maken in het vinden van een potentiele partner?
Dit is eigenlijk de 2e legging met dezelfde vraag maar ik had t gevoel dat die niet goed was dus heb ik t maar opnieuw gelegd.. :)
Ik raak zelf altijd in de war door alle verschillende interpretaties dus ik hoop dat iemand anders me hiermee kan helpen ???

1 De wereld omgekeerd
2 Koningin bekers
3 Bekers 5 omgekeerd
4 Zwaarden 4
5 Het rad van fortuin omgekeerd
6 De ster
7 Zwaarden 2 omgekeerd
8 Aas bekers
9 Aas pentagrammen
10 De kluizenaar

Liefs Terreh

Terrehh

bij nader inzien zet ik ook maar de uitslag van de eerste legging erbij voor als iemand die liever uitlegt, het hoeft niet allebei natuurlijk ::)

1 oordeel
2 de dwaas
3 koning staven omgekeerd
4 bekers 4
5 bekers 3 omgekeerd
6 kracht omgekeerd
7 bekers aas omgekeerd
8 bekers 8
9 de keizer
10 zwaarden 9 omgekeerd

Liefs

Leeuwin

Hoi Terreh.

Ik zal eens een poging wagen.

De Wereld met Bekers Koningin gecombineerd geeft mij de indruk dat je het eng vindt om je aan een relatie over te geven. Vooral omdat De Wereld op zijn kop ligt. Dat betekent dat je wat langer in een bepaalde fase blijft hangen en in dit geval betekent het je onzekerheid omtrent relaties. Mijn eerste advies bij deze is om je niet te veel toe te geven aan je onzekerheid.
In alle rust (Zwaarden 4) kun je voor jezelf een opsomming maken van welke partner je het liefste wilt. Want zo aan Zwaarden 4 te zien weet je dat uiteindelijk wel maar moet je het nog even op een rijtje zetten. Weet je wat ik ooit heb gedaan? Toen mijn relatie na zes jaar uit ging heb ik een A4-tje gepakt. Op de ene helft heb ik geschreven wat ik leuk vind aan mijn ex en op de andere helft wat ik absoluut niet leuk vind. Op een apart stuk papier heb ik geschreven wat ik dan anders wil hebben. Misschien ook iets voor jou om te doen? Je kunt hiervoor bijvoorbeeld ook iemand nemen op wie je stapel verliefd bent. Ook dit heeft voor mij veel duidelijkheid gebracht en hopelijk voor jou ook.

Als ik Bekers 5 zie, krijg ik het gevoel dat er over enige tijd iemand op je pad komt. Ik heb het gevoel dat het een oude vriend is. Eerst krijgen jullie weer een vriendschap en (veel) later wordt het misschien meer. Maar dat hangt ook af of jij die keus voor hem wilt maken (Het Rad van Fortuin).

De Ster geeft aan dat jouw zelfvertrouwen op relationeel gebied zal toenemen. Je wordt wat zekerder en ontspannender maar nogmaals: de keus voor hem is aan jou.

Bekers Aas geeft duidelijk aan dat er een gelukkige verbintenis voor jou in het verschiet ligt. Het verbaast me zelfs niet als je moet kiezen tussen verschillende mogelijkheden. Volg hierin je gevoel en ga niet alleen af op wat je ziet. De Kluizenaar als eindkaart zegt mij dat je de kracht en wijsheid hebt om de juiste keus te maken.

Liefs van Leeuwin

Terrehh

wauw, bedankt voor de snelle reactie!  :D
Dat ik het eng vind om me over te geven aan een relatie klopt, vooral omdat eigenlijk elke 'relatie' waar ik in heb gezeten of eigenlijk probeerde op te bouwen ervoor zorgde dat ik werd gekwetst en bedrogen.

Ik blijk elke keer weer onterecht iemand te vertrouwen en mijn keuzes lijken steeds slechter te worden.  Misschien gedeeltelijk door wanhoop omdat ik het gevoel krijg de enige in mijn omgeving te zijn wie dit steeds overkomt. Het vervelende is dat er meestal wel mensen zijn die interesse in me tonen als ze me nog niet goed kennen maar zodra dat wel gebeurd nemen de binnen de kortste keren de benen of gaan ze vreemd..
en ik ben juist iemand die gaat twijfelen als iemand teveel moeite voor me doet en vol interesse zit alseen jongen mij niet meer lijkt te zien zitten, dus dat gaat slecht samen ???

Ik hoop dat je gelijk hebt over de toekomst. Die tip ga ik straks zeker uitproberen, ik denk dat dat wel zal helpen. :)
heel erg bedankt voor de uitleg ;)

Liefs Terreh

Leeuwin

Hoi Terreh,

Juist omdat je bang bent voor overgave trek je de verkeerde mannen aan. Ik noem dat altijd de zogenaamd ongevaarlijke gevallen die absoluut en zeker niet te bereiken zijn. De mannen die jij aantrekt voelen jouw onzekerheid. Ook zei gaan vanwege dezelfde onzekerheid een diepe binding uit de weg.
Hoe meer je in contact komt met je eigen wil op dit punt, hoe meer je zelfvertrouwen toeneemt, hoe beter je relaties in het algemeen worden. Uit een daarvan kan weleens iets blijvends ontstaan.

Liefs van Leeuwin

Terrehh

Hey Leeuwin,

Nu ik erover nadenk kan dat best weleens kloppen.. Niet per sé omdat ze allemaal onzeker zijn maar ook omdat sommigen eigenlijk overduidelijk niet bij me passen maar dat ik ze toch een 'kans' gaf omdat ik dacht dat dat een veilige keuze zou zijn, wat natuurlijk averechts werkt.. bah onzekerheid. :(

Liefs

Leeuwin

Juist dat niet passen....dat gaf jou een veilig gevoel en daarom geef jij ze een kans. Immers, je weet toch wel dat het niks wordt dus heb je niets te vrezen. Zoals je zelf ook hebt gemerkt: het werkt averechts. Heb je weleens een enneagramtest gedaan? Dan kun je zien in welke kwaliteiten je overdrijft in de liefde en ook waarin je jezelf teveel afremt.
Als je hetgeen waarin je overdrijft afremt en hetgeen waarin je jezelf remt probeert te activeren krijg je een betere balans in je relaties.
Kijk eens op google naar enneagram.

Liefs van Leeuwin

Terrehh

hmm nog nooit gedaan, ik zal het opzoeken..
..Of juist naar mijn idee dan wel bij elkaar passen en te hoge verwachtingen hebben..
ik ben een ingewikkeld persoon ::) ik kan ook in no time van standpunt veranderen zonder daar ook maar enige aanleiding toe te hebben..

Liefs Terreh