"akelige droom"(vuur)

Gestart door frommeltje, mei 08, 2010, 11:00:30 AM

frommeltje

Hallo allemaal,

Ik heb vannacht zo'n akelige droom gehad,ik werd vanmorgen met hoofdpijn wakker.
Hier komt ie:

Ik sta op het strand samen met een vrouw (weet niet meer wie).
Ze is een krab tam aan het maken door iedere keer wat eten voor te houden.Hij komt het ook telkens halen. ???
Dan heeft ze nog wat eten in haar hand en ze wil het aan een klein hondje geven (was vroeger mijn hondje,die alweer lang dood is).
Ze heeft het hondje opgesloten in een soort huisje,waar alleen maar een houten geraamte van staat.Je kan er dus zo doorheen kijken en het huisje omringt het hondje helemaal zodat ie zich niet kan bewegen.Ze geeft het hondje wat te eten en steekt hem dan in de fik  :' (Ze wil hem bbq-en en dan opeten).Het hondje weet te ontsnappen en loopt gedeeltelijk in vlammen naar mijn man toe.Ik roep tegen mijn man dat ie de vlammen moet doven.Hij houd het hondje vast zodat hij helemaal opbrand.Hij dooft de vlammen niet.
Ik schrik wakker......

Verschrikkelijk zo'n droom,maar aan de andere kant denk ik dat ik zoiets akeligs droom om zo mijn aandacht te trekken,zodat ik hem niet kan negeren.Ik denk dat ie vrij belangrijk is maar heb geen idee wat hij kan betekenen.
Wil iemand er zich aan wagen hem uit te leggen?
Alvast bedankt,groetjes.

Leeuwin

Die vrouw die naast jou staat op het strand wil hij zelfzuchtige bedoelingen op de een of andere manier camoufleren. Heb je vaak met mensen te maken gehad die niet eerlijk waren als het erop aan kwam? Jouw overleden hondje wijst op een bepaalde periode in je leven die aanwijzingen geven voor je huidige gedrag. Die vrouw heeft toentertijd jouw vriendschap en toewijding (hondje) niet willen of kunnen accepteren want anders sluit ze het hondje niet op en steekt ze hem zeker niet in de fik.
Ben je onzeker geworden in vriendschappen en/of relaties?

Groetjes van Leeuwin

frommeltje

Hoi leeuwin,

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om mijn droom uit te leggen.
Of ik vaak met mensen te maken gehad heb die niet eerlijk waren?Ik denk dat iedereen weleens met zulke mensen te maken heeft.Maar ik kan me niet echt iets specifieks herinneren.
Onzeker in vriendschappen,dit zou misschien wel kunnen.Ik ga niet zo snel vriendschappen aan.Ik ben echt iemand die de kat uit de boom kijkt.
Bedankt voor jouw kijk op mijn droom,hoop dat er nog meer mensen reageren.Iedereen heeft een andere kijk op dingen dus misschien is er nog meer uit deze droom te halen.