droom over mijn ex schoonzoon

Gestart door loes, mei 08, 2010, 08:03:08 AM

loes

de vriendin van mijn dochter had deze droom over mijn ex schoonzoon joost
ter uitleg mijn dochter is bij hem weg gegaan omdat ze zag dat hij op sex gebied rare dingen met hun 3 jarige dochter deed
dus hij is boos heel boos!!!

In mijn droom was ik in strijd met Joost en dat voelde voor mij best heftig en zwaar aan, het ging om een soort
van krachtmeting, ondanks dat probeerde ik toch tot hem door te kunnen dringen om zo de rust terug te laten keren.
Het lukte mij niet zijn energie/kracht was zo enorm sterk wat ik ook probeerde om hem van mij af te slaan of te rennen
hij bleef mij maar onderdrukken en volgen en dat was een naar gevoel.
Op een gegeven moment zag ik tentakels voor mij ( octopusachtig wezen ) deze vorm had hij aangenomen en ik hoorde
mij zelf zeggen joost ik zal je krijgen en dat lukte om de tentakels te scheuren/vernietigen.
Ook jullie beiden(opa en oma) kwamen daarna in mijn droom even voor en dat gaf mij de steun om een stuk lichter te worden en ook Joost zijn
negatieve energie/kracht was aan het minderen ( hij trok zich terug ).
Ik had nog wel een contact met Joost maar dan in de gedaante van zijn Geest/energievorm en daarbij kreeg ik een gevoel van
dat hij was overgegaan hij had nog wel die negativiteit om hem heen maar kon daar mee omgaan.
Ik draaide mij om en zag een energie uitstraling( vergelijkbaar straling van een wegdek-warmweer) en ik probeerde mijn arm door
deze te duwen en voelde een hele sterke tegendruk, maar bleef volhouden liet mij niet kennen.
Het lukte mij om er doorheen te komen en zei: Ik ben niet bang voor jou want dat zijn de laatste restjes.
Wat mij eigenlijk verbaast over de droom is dat marion(ex vrouw van joost) er niet in voor kwam alleen wij vieren, misschien nam ik het voor even van
marion over om haar te ontlasten dat is iets waar ik over na moet denken, maar het is vast een Symbolische boodschap

roro

heftig,

Voor mij gevoel is het een verwerkingsdroom.
Je hebt veel woede in je naar hem toe, dat merk ik.

Dus voor mij is het dan een verwerkinsdroom.
Met die pentakels, denk van hem om alle mogelijke manier te proberen om te zorgen te bedaren.

Sterkte