Drom over dezelfde man weer.

Gestart door roro, mei 07, 2010, 11:26:05 AM

roro

Hoi Hai,

Laatste paar avonden droom ik veel over deze man, eerste was dus cupido, de pijl en boog.
Dat we samen de wereld aan konden.

Nu droomde ik dat we in een auto samen zaten hij was ergens niet tevreden over ofzo, mijn huis.
Hij had een witte blouse aan, met iets blauws volgens mij.
Ik woon namelijk in een studentencomplex(maar heb geen huisgenoten) en hij heeft al een eigen appartement enso.
Hij zei dat hij vaak als ie thuis kwam, bang was dat ik het koud zou krijgen.
En dat hij jammer vind dat ik alles zo neer liet vallen ofzo.
Ik zei de chaos zit in mij en niet in mijn huis.
Alsof ik het voor mijn huis zeg maar op nam.

Hij reed weg, toen binnen gekomen, mooi groot huis, het lijkt op mijn opa en oma huis.
Vaak als ik over een groot huis droom, is het hen huis.
Dit keer waren er 3 vriendinnen.
En 1 ervan was  niet zo gek op hem, noemde ook duidelijk zijn naam.
Gekke was, het was net alsof echt was, ik weet dat ik droomde opeens wakker werd met een relatie met hem.
Ik zei dat ook zo tegen mijn vriendinnen, huhu wat is er allemaal gebeurd?
Zeiden ze dat hij mijn complex niet mooi vond, over dat koud hebben vertelden ik opeens zelf en ik had zoiets vanne zeg dan eerlijk dat je mijn complex gewoon niet mooi vind omdat van studenten is.

Opeens kwam hij binnen ik verstopte me en ging snel naar boven.Hij had een mooi pak aan,ik zag hem even snel en ging weg.Trap op een mooie witte trap wel beetje in zo een soort draai trap weet je we..
Hij kwam me achter aan en zei sorry ofzo, en ik schrok en viel bijna.
En ging naar hem toe, toen was het goed.

Ook kwam weer getal 3 voor ons en dat over 3 maanden zou komen.

Ook droomde ik denk er over, over iemand die kanker kreeg.
Drie verschillende, beenmerg kanker en nog iets met beenmerf of iets heel er apart.
Gekke was ging om de 3.

Toen getallen 8  Deze getallen, helemaal  kreeg in vorm van geld.50 20 5  deze liet me iets zien van engelen ofzo??????205.

Wat betekent deze droom, ik heb echt sterk gevoel wel iets voorspellend.
Iemand die me inzichten kan geven?

Thx als je het wil doen natuurlijk!
Liefs Rosana

roro

Ow en dat ik opeens zei: huhuh wat is er gebeurd.
Het was alsof ik na 1 week even wakker werd ofzo.

star in the night air

Hoi,

Ik probeer er even een paar punten uit te halen. Het gaat om jouw huis, dat staat voor jou. Dus het zegt behoorlijk wat als hij niet tevreden over je is. Hij bedoelt het wel oprecht (weer een witte blouse). Die kou, is dat bij jou of bij hem thuis? Hij kan je chaotisch en wat afstandelijk vinden misschien? Niet vreemd dat je het voor je huis op nam, je nam het voor jezelf op. Was hij degene aan het stuur in de auto (verwacht van wel), volgens mij geeft hij aan wat hij wel/niet nodig heeft om met jou een nieuwe fase in te gaan. Hij is daarin de actieve, jij passief (afhankelijkheid).

Mogelijk dat je je opa en oma's huis als een geborgen plek ziet, waar je je zelf kunt zijn? (ik geef maar een idee). Die vriendinnen zijn mogelijk delen van jezelf. Je verbergt je letterlijk voor hem, een deel van jou twijfelt aan hem. En wederom een trap. Volgens mij zit er echt wel oprechtheid bij hem in, maar ben jij misschien niet het type waarop hij normaal valt, dus vraagt dat van hem wel wat aanpassingen. Misschien ben je wat bang om je ware ik aan hem te geven (vandaar dat je bijna valt?). Die 3 kan ook een advies zijn: dat je juist naar buiten moet treden, je ware ik moet vieren ... met hem, of misschien helpt hij je daarin verder. Laat negatieve gedachten achter je (kanker).

De rest van de getallen weet ik niet. Geld is wederom iets wat erg wijst op je eigen rijkdom. Je krijgt geld, dus je krijgt geloof in jezelf. Werd dit gegeven door een engel? Dat kan dan 'zijn' boodschap zijn geweest voor geluk. Geloof in jezelf. Alles wijst daar wel op terug, dus ik denk dat dat de belangrijkste les is in deze droom.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Liefs,
Star

roro

hey star,

bedankt voor je uitleg.
ik had al een uitleg gehad, in persoonlijk bericht.
Maa mooi om te lezen dat jij over algemeen wel zelfde zegt.
Was wel iets anders, maar mooi om dit zo te lezen!

Dat over huis kan ik ergens mee in komen.
Over voor mezelf opkomen en dat is best chaoitisch en afstandelijk kan zijn.

Hij reed, dus neemt graag hef in handen ja.

Ergens ben ik juist wel zijn type maar ga er niet over uitwijden wegens privacy reden sorry daarvoor.

Maar ik ben ook wel bang om mijn ware ik aan hem te geven zeker.
Wat jij over 3 zegt vind ik een mooie, en kan best wel negatieve gedachten hebben ja, over relatie gezien dan.

Klopt het werd allemaal gegeven door een engel.
Op moment wanneer ik de getallen zag, kwam er een soort engel.

Bedankt star!!!

Rosana