Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Dromen over pijl en boog

Gestart door roro, mei 04, 2010, 09:41:18 AM

roro

Hoi Hoi,

Ik heb een droom gehad en het leek in begin alsof ik echt wist waar het over ging.
Weet nog tijdens me droom dat ik dacht, moet dit onthouden.

Het ging over een pijl en boog samen met een man, een man die ik leuk vind maar ken hem meer zakelijk alleen maar zakelijk.
We konden samen de wereld aan dat weet ik dat werd gezegd, weet niet meer of dat nou door mij was.

En pijlen werd afgezet tegen alles.
Mensen vielen om door ons.

Ook in mijn droom later, had hij een mooi wit blouse aan en gingen we met elkaar.
Mensen belden mij op en zeiden, ga jij nou met hem?
Ik weet dat ik een soort trap/lift ook op ging en zag ergens iets van water???

Maar ik voelde wel dat hij iets voelde en ik ook?

Wat zou nou zo een droom kunnen betekenen?
Ben juist zelf zo vanne, ga geen hoop hebbben dus sta er nuchter in.
Maar volgens mij betekent wel iedere droom iets dus ook deze.

Hopelijk heeft iemand inzichten voor mij.

Liefs Rosana

roro

ow en wat ik me kan herinneren.

Dat ik iets zag staan met cupido. ???

Iemand een idee?

Liefs Rosana

FlyhighDivedeep

Hey Roro-sana,

Pijl en boog is altijd tof in mijn boekje :P

-------

De droom lijkt mij redelijk helder...  pijl en boog en cupido op de achtergrond... vlinders in de buik, en in iederreval een opwelling van liefdesgevoelens...

Verder het idee dat jullie samen de wereld aan kunnen als duo zijnde (* omdat hier ook een zakelijk iets aan verbonden is; misschien is het dan ook het zakelijke doel... zakelijk verbond zorgt ervoor dat jullie "land" veroveren en dat anderen voor jullie wijken als jullie je pijlen afschieten...  8) ;)).

trap/lift en water; er zit nog meer gevoel achter... mocht de trap en de lift worden genomen dan zou het uit kunnen groeien tot meer (als in; meer dan alleen een opwelling of flirt o.i.d.).

Groeten, FlyhighDivedeep

roro

hey hey bedankt voor je uitleg!

Vind wel een mooie.

Want het is dat we pas over paar weken mekaar echt gaan zin en bespreking over hebben.

Die trap werd wel door mij zelf genomen en hij ging wel me achteraan ofzo weet niet meer zo goed.
Tijdens dat ik de trap nam werd ik gebeld en vroeg mensen aan mij; ga jij met ..... door veel mensen werd ik gebeld.

En ik wist het zelf niet zo maar had wel een goed gevoel erbij, hij ook.
Maar we deden rustig aan ofzo en volgens mij was er ook iets met 3 maanden????

Krijg allemaal iets van flashbacks haha...

roro

Citaat van: roro op mei 04, 2010, 13:47:03 PM
hey hey bedankt voor je uitleg!

Vind wel een mooie.

Want het is dat we pas over paar weken mekaar echt gaan zin en bespreking over hebben.

Die trap werd wel door mij zelf genomen en hij ging wel me achteraan ofzo weet niet meer zo goed.
Tijdens dat ik de trap nam werd ik gebeld en vroeg mensen aan mij; ga jij met ..... door veel mensen werd ik gebeld.

En ik wist het zelf niet zo maar had wel een goed gevoel erbij, hij ook.
Maar we deden rustig aan ofzo en volgens mij was er ook iets met 3 maanden????

Krijg allemaal iets van flashbacks haha...

Owjah hij had ook een mooie witte blouse aan, we liepen ook veel hand in hand.

zo hahaha haha

FlyhighDivedeep

Witte blouse; hij is open en oprecht in zijn bedoelingen
(houd er wel rekening mee, dat jij dit hebt gedroomd, jij vindt hem dus zo overkomen ;) , maargoed dat is maar ff een opmerking in de kantlijn)

Omdat jij de trap als eerste beklimt, ben jij degene die het voortouw neemt... de eerste die de lijntjes uitwerpt zeg maar ;) (maar er is ook nog een lift bij... vandaar de vertraging/rustig opbouwen van "3 maanden" die treedjes en verdiepingen moeten dan ook eerst gepasseerd worden)

~-----~

* omdat er ook een zakelijke kant aanzit; het zou dus ook daar om kunnen gaan---> je gaat op een zakelijke manier in zee met hem en zodra de trappen zijn genomen is er vruchtbare bodem...
** persoonlijke kant kan er uiteraard ook nog steeds aan zitten

maar dat kan je het beste voor jezelf beslissen (ik weet niet hoe zakelijk jij bent ingesteld ;) ...want dan zou het ook liefde voor de zaak/deal kunnen zijn).

Grtz.

FhDd

roro

jhey hey,

Wederom bedankt voor je reactie.

Eerlijk gezegd ken ik hem niet eens goed.
Maar heb wel naar zijn foto gekeken en vond wel dat hij veel geel in zijn aura had, rond zijn hoofd.
Beetje een dominante mannetje hahaa...

Maar dat is alles wta ik van hem ken.

Ik kan heel erg zakelijk zijn, hij ook maar mocht er iemand mij raken dan kan ik wel wat flexibeler zeg maar zijn.
En ja de dingen die hij doet, is niet echt mijn passie maar vind het wel een goede leerschool.

Ja ik kan zoiets vaags herinneren met die lift.
Maar ook dat ik mensen op grond zag liggen en pijl/boog en cupido hele egr duidelijk zag.
Cupido zag ik ook echt in letters allemaal staan.
Zijn gezicht kwam helemaal naar mij toe haha ..

Maar goed we will see hahaa...

Bedankt, je bent goed in dromen zeg!